tate66 sanoi:Kovasti on ainakin asfalttimopoilijat vähentyneet foorumilta...
Samat asfaltinnielijät foorumilla vielä on. Tosin nyt ei puhu mitään, koska ei oo mitään puhuttavaa. Kesällä sit taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tate66 sanoi:Kovasti on ainakin asfalttimopoilijat vähentyneet foorumilta...
JMH sanoi:Keväällä yksin Sukselantiellä reilusti törkeät taulussa, ja lisää ois suurin osa tiestä huutanut.
ST77 sanoi:Sukselantie mukavaa pätkää ja paljon peuroja, ja olisi muuten hyvät soratiepätkät siinä rinnalla Yliskulmalta Paimioon päin, samoja mitä oli syksyllä rallipikataipaleenakin, mutta en tiedä onko yksityistietä välissä kun tulee Tuomolantieltä Sukselantielle siinä pari kilometriä ennen Paimion keskustaa. Siellä tullut työhommien perässä autolla seikkailtua.
Seikkailu_R sanoi:Mitä liikennemerkit kertoo, onko mahdollisia ajamista kieltäviä/rajoittavia merkkejä (pelkkä yksityistie lisäkilpi ei ole sellainen)?
taiger sanoi:Asfaltilla körötellessä vaanii tankoon nukahtaminen, kun on niin tasaisen puuduttavaa.
taiger sanoi:Asfaltilla körötellessä vaanii tankoon nukahtaminen, kun on niin tasaisen puuduttavaa. Soralla taas syttyy oikein liekkeihin.
Mulla on tossa omassa karttakytkinkin softilla, kun se terävämpi tuntuu repivän jo liikaa ja vauhti kärsii

PoS sanoi:EDIT: Kaverit muuten sano että 690:ssä on liikaa tehoa![]()
B12 sanoi:Ei sillä oo mitään väliä kuka on ekana maalissa. 250 nelari on silti kaikkein nopein.

samserious sanoi:Esitän kyllä vastalauseen
Kyllä noi uudet ruiskulliset 300 2-t kotari ja husse on mahtavia laitteita ja törkeen nopeita![]()
PoS sanoi:Mä olin todella yllättynyt, kun kokeilin uutta 690:ä ekaa kertaa. Niitä vanhempia olen ajanut useammankin vuotisia sekä enskaa että SMC:tä ja ne tuntuu vaan painavilta ja kankeilta. Uusi on paljon kevyemmän tuntuinen ja on siinä ruutiakin aivan eri tavalla. Tietty eihän se kevyt silti ole eikä ketterä, mutta tuleepahan ainakin kuntoilua.
Superenskan ostaminen on ollut parikin kertaa mielessä, mutta ehkä se on näille lapasille vähän overkill.