wsakke sanoi:Oon reilu 180 pitkä ja tuplakupla heittää viiman just tuohon kaulan ja kypärän alaosan tienoille. Rehellisesti sanottuna vakio pleksi toimii parhaiten, ainakin mulle ja sit tulee tuo Puigin tuplakupla. Käytän sitä lähinnä esteettisitä syistä. Tuo Yammun oma touring pleksi tulee just kypärän yläosaan ja täristää aivan tajuttomasti +80km nopeuksissa. Lyhyemmälle toimii varmaan hyvin.
Kävin varta vasten testaamassa ja pitää hieman korjata tuota muistikuvaa. Tuo Puigin tuplakupla heittää viiman just kypärän yläosaan että joku alle 170cm kuski voisi olla hyvinkin viimalta suojassa, mutta ei häiritse pahasti minuakaan. Yamahan touringpleksi taas on niin pysty ja korkea että se saa aikaan hirveän pyörteen pleksin taakse juuri kypärän ja ylävartalon kohdalle, ei toimi mulla.
aiheuttaako jotain toimenpiteitä vai pyöritelläänkö ne vain normaalisti paikalleen ja kiristetään momenttiin?
Samalla vaihdoin ilmansuodattimen ja uudet tulpat. Aikaa sain kulumaan noin 5 tuntia kun pidin kahvitunnin ja ruokatunnin välissä.