Ootteko laitelleet PC5 sta pyöriinne. Ois vuoden verran käytetty tarjolla melko halvalla. Kokemuksia/vaikutuksia perusfazun tehoihin/käytökseen? Kuuntelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wsakke sanoi:Kysymys kuuluukin, onko tuossa ABS-mallin jarrunesteen vaihdossa jotain ihmeellistä mitä tulisi tietää vai onnistuuko ns. perinteisesti? Fillari vuosimallia 2006.
Dosifei sanoi:Mistä vois hankkia ton pienemmän pleksin? Oon nyt metsästellyt ja alkuperäisenä se olis 250euroa.. Mun pyörässä on tosi kauhee tuulilasi ja se näyttää ihan pappamopolta.
Tahtoisin myös linjakkaammat peilit, olisko ideoita mistä ja mitä niistä kannattaa maksaa?

Dosifei sanoi:Mistä vois hankkia ton pienemmän pleksin? Oon nyt metsästellyt ja alkuperäisenä se olis 250euroa.. Mun pyörässä on tosi kauhee tuulilasi ja se näyttää ihan pappamopolta.
Tahtoisin myös linjakkaammat peilit, olisko ideoita mistä ja mitä niistä kannattaa maksaa?
. Tutkin tuota katti pätkää ja mietin jos purkais. Rälläkällä halki poikki ja paskat pois sisältä. Migillä takasin kasaan ja on the road.
Melekuttaja sanoi:Ostin sulo vileeninä akrapovicin kannut ku halvalla sain ja laitoin tänään paikoilleen. Ilman killereitä mahtava mesakka ja pauke. Killereillä kuulostaa riittävän hyvältä ja kevenihän tuo jonkin verran. Kausikin tuli korkattua ja onhan se taas hauskaa. Tutkin tuota katti pätkää ja mietin jos purkais. Rälläkällä halki poikki ja paskat pois sisältä. Migillä takasin kasaan ja on the road.
![]()

Dosifei sanoi:Mistä vois hankkia ton pienemmän pleksin? Oon nyt metsästellyt ja alkuperäisenä se olis 250euroa.. Mun pyörässä on tosi kauhee tuulilasi ja se näyttää ihan pappamopolta.![]()
Dosifei sanoi:Mulla olis ihan vakkariputket jouten, kun on kans noi akrapovicin vaimentajat omassa pyörässä.![]()
Löysin itseasiassa sittenkin ihan tsägällä pleksin. Ostin yhden alkuperäisen ja yhden tollasen mustan. Saa nähdä kumpi menee kii ja joutuuko ne johonkin modaukseen vai kelpaako sellasenaan.
Mistä löysit tuon pleksin ja paljonko kustansi. Alko vähän itteäki kiinnostaa.
wsakke sanoi:Multa löytyis vakio ja yammun oma touringpleksikin josta luovun kohtuu korvauksella?
Dosifei sanoi:Olisin tilannut netistä, mutta sit satuin löytämään tori.fi:ltä. Ebayn kautta noita oli aika paljon myynnissä ja olisin ostanut sellasen tosi tumman harmaan mikä näkyy kuitenkin vähän läpi jos olisin tilannut. Puig on merkki.
Alle satasen maksoin tosta vakkaripleksistä ja mustasta yhteensä. Oli ihan muovissa ja uus.
Nyt mä kyllä löysin mulle aiiiivan ihanan pyörän ja aloin haaveilemaan jos myiskin oman pois.![]()
http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Yamaha_fz6s_2004_11053301.htm?ca=18&w=3&last=1
Täytyypi kaivella vielä kotimaan nettimyyntiviidakko läpitte ja jos ei löydy ni tilaan baystä. Hyvä tuuri ku löysit torista. Naiselta ei sais kysellä strategisia mittoja, mutta pituuttas kehtaan kysyä. Miten sun mittasella? tulee ajoviima tuon pleksin takaa. Kaulalle vai kypärään noin normi ajosennossa.Melekuttaja sanoi:Kuinka pitkä wsakke oot. Meinaan, että mihin tuo sun tuplakupla puskee ajoviiman. Tuleeko kaulalle vai kypärään. Pitkässä matkassa kun ei jaksa maata koko ajan tankilla. Meikä 180 ja tommonen alko vähän kiinnostamaan. Muutkin heittäkää kommenttia.