Bmw r 1200 st -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Samaten tuon sivujalan suhteen tilasin Aliexpressistä nyt pari senttiä lyhkäsemmän tarvikekoiven, saa nähdä miten istuu paikalleen ja tuotahan voi sitten myös työstää sopivammaksi ihan vapaasti, tuon alkup. kintun kun aioin säästää ihan alkup. kunnossaan joka tapauksessa.
No eihän tuo tarvike sopint paikalleen ei alkuunsakaan, tuon BMW:n kiinnitys kun ei "ihan" mikään yleismallinen ole. Sisäpuolella on isompi reikä erillistä puslaa varten, ulkopuolella on kierteet tappia varten ja vielä kyljessä reikäkin tuota anturia varten. Joten eipä muuta kuin orkkista hakemaan ja sellainenhan löytyikin nyt purkuosana 35€ posteineen kaikkineen. Tuosta sitten vain niistää sen pätkän pois lyhkäsemmäksi, niin eiköhän tästä vielä ihan hyvä tule. Itseltä löytyy niin rälläkkä kuin kemppi-liimakonekin jo tallista, niin eipähän tuo ole kuin tekemistä vaille ja lopuksi upottaa sen vielä ferrexiin, niin ei ihan heti pitäisi ruostuakaan. Mutta siihen saakka keskijalalle tuo on vaan joka kerta nosteltava, ei auta.

No eihän tuo tarvike sopint paikalleen ei alkuunsakaan, tuon BMW:n kiinnitys kun ei "ihan" mikään yleismallinen ole. Sisäpuolella on isompi reikä erillistä puslaa varten, ulkopuolella on kierteet tappia varten ja vielä kyljessä reikäkin tuota anturia varten. Joten eipä muuta kuin orkkista hakemaan ja sellainenhan löytyikin nyt purkuosana 35€ posteineen kaikkineen. Tuosta sitten vain niistää sen pätkän pois lyhkäsemmäksi, niin eiköhän tästä vielä ihan hyvä tule. Itseltä löytyy niin rälläkkä kuin kemppi-liimakonekin jo tallista, niin eipähän tuo ole kuin tekemistä vaille ja lopuksi upottaa sen vielä ferrexiin, niin ei ihan heti pitäisi ruostuakaan. Mutta siihen saakka keskijalalle tuo on vaan joka kerta nosteltava, ei auta.
Mulla ei ole jalan pituus ongelmana, mutta pitäisi saada jonkinlainen levike sinne jalan päähän. Tuollainen kapea sorkka uppoaa vähänkin pehmeään maahan. Sellainen jalan päähän ruuvattava levy oli joskus myynnissä, mutta kai sellaisen alumiinilätkän itsekin voisi kehitellä.
Mulla on muovinen siihen tarkoitukseen tehty lätkä taskussa, mutta se on hieman hankala käyttää. Joskus olen nähnyt narunkin lätkässä kiinni, jotta sen voi nostaa ylös.

Back