Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heikki57 sanoi:Elä hyvä mies arvosta ali pyörääsi. Se on hyvä pyörä.ust ajelin nuita ahterihommia, tuli 2600 km mittariin alle 36 tuntia. Miettiny tuossa että mithään ne suuet ko vanhalaki tollei.
shyhander sanoi:Mä kattoisin sitä katkaisijaa/kytkintä jarrukahvassa![]()
jiipee99 sanoi:Pyörä tuntu välillä aika käärmeeltä eli voiskos kyse olla swingin laakereista, jousitusongelmista vai ominaisuus vanhassa pyörässä?

Juicci sanoi:Kawa on alkanut viimeaikoina kuluttamaan öljyä normaalia enemmän. Mittasin toissapäivänä puristukset pytyistä ja ne olivat melko OK. 1 & 4 pytyissä 11bar ja keskellä 9bar.
Männät ja venttiilit näyttivät melko karstattomilta, vaikka kilometrejä on takana jo yli 80tkm. Olen melko varma, että syy on kovettuneissa/kuluneissa venttiilinohjureissa. Ikää pyörällä on jo kertynyt vuodesta -95.
Pitää vielä suorittaa tarkemmat mittaukset osille.
Mutta kysymys kuuluukin, että mitä kaikkea kannattaisi laittaa uusiksi kerran kun pannu on auki?
*Männänrenkaat?
*Kannen seetit?
*Venttiilit?
Kommentteja?![]()
http://www.orientexpress.com/e-mmyproducts.aspx 
adville sanoi:http://www.orientexpress.com/e-mmyproducts.aspx
tuolta läytyy kaikenlaista zetorin (zx11) virittämiseen tarvittavaa...
sieltä sai ainakin ennen myös täydellisiä turbo sarjoja...![]()
tvan sanoi:Kunnossa oleva Zetor kulkee varsin vakaasti ainakin kaikissa nopeuksissa mitä minä olen uskaltanut Euroopassa ajaa. Tosin voimakas sivutuuli aiheuttaa levottomuutta suuresta sivupinta-alasta johtuen. Myös vakioiskarin vaimennus saattaa tuntua puutteelliselta raskaalla kuormalla. En muista onko se säädettävissä, omassani on Öhlins.
Jos kilometrejä on jo kertynyt kunnolla kannattaa tosiaan tarkistaa mahdollinen välys laakereissa ja jousituksen kunto. Esimerkiksi etuiskarien öljyn vaihto on suht helppo tehdä mutta unohtuu helposti.
Heippa taas. Onko öljypohjan tiivisteen vaihto mahdollista ilman koneen irroitusta ? On alkanu käryyttää pakosarjalle kun kone lämpiää ja hieman merkkailee reviiriään.kyseessä siis D-malli.
Onko öljypohjan tiivisteen vaihto mahdollista ilman koneen irroitusta ?
tvan sanoi:Tiivisteen vaihdon yhteydessä tulisi mielestäni uusia myös kaikki paljastuvat O-renkaat. Niissä ei kannata säästellä vaan käyttää alkuperäisiä jotta koko on varmasti täsmälleen oikea.
rumakuhelvetti sanoi:Okei...hieman ihmettelen vuotoa. Pieni pelko persiissä että joku pultti on kierteensä menettänyt.ja siitä sitten tuleekin harmia...