Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne niitit on sen ulomman ja sisemmän kehän välissä, se ulonpi jarrukehä kelluu niiden varassa, nämä välit kerää likaa ja sitten jumii..Mulla kanssa tossa D-mallin Zetorissa tärrää nuo etujarrut hieman aluksi kun painaa jarrua, mutta loppuu kun painaa voimakkaammin. Ajattelin, että vika on levyissä tahi sitten on paskaa jossain välissä.Tulipa tuossa herkisteltyä nuo etujarrulevyjen niitit.
Passaa taas jarrutella kun ei tärrää ylimääräsiä, näyttäs siltä että kerran kesässä tehtävä tuo homma jos meinaa että ei tärrää jarruttaessa.
Mitä niittejä sä oot herkistellyt? Josko tuo auttais tuohon munkin mopon vaivaan.
Tuotahan sietää kokeilla. Tuskin siitä ainakaan vahinkoa tulee. Tattista vaanNe niitit on sen ulomman ja sisemmän kehän välissä, se ulonpi jarrukehä kelluu niiden varassa, nämä välit kerää likaa ja sitten jumii..Mulla kanssa tossa D-mallin Zetorissa tärrää nuo etujarrut hieman aluksi kun painaa jarrua, mutta loppuu kun painaa voimakkaammin. Ajattelin, että vika on levyissä tahi sitten on paskaa jossain välissä.Tulipa tuossa herkisteltyä nuo etujarrulevyjen niitit.
Passaa taas jarrutella kun ei tärrää ylimääräsiä, näyttäs siltä että kerran kesässä tehtävä tuo homma jos meinaa että ei tärrää jarruttaessa.
Mitä niittejä sä oot herkistellyt? Josko tuo auttais tuohon munkin mopon vaivaan.
Laitoin vaan sopivan pultin siiä niitistä läpi ja sitten mutteri takapuolelle ja rikat tietenki väliin. porakone sitten siihenpultin kantaan. Brakecleaner ainetta ruikin sitten sekaan kun pyörittelin niittiä...
en tiedä, mutta tuo yks mulle samallaMistä saa K&N ilmansuodattimen C-mallin setoriin halvimmalla.?
Alkaa nykynen suodatin olla siinä kunnossa ettei viittis enää paikoilleen laittaa kun ens kerralla puhdistaa.
Tuotteen saatavuus: loppu varastostaminä vaihdoin omaan pipercrossin pestävän ilmanputsarin. Stormillakin niitä näytetään kaupattavan Pipercross Huomattavasti edullisempi oli kuin K&N ja ainakin vielä toiminut mainiosti. Pakkohan sen on olla hyvä kun omilla sivuillaan lupaavat ihan monen hevosvoiman tehon parannusta pelkällä putsarin vaihdolla. Uskoo ken haluaaTodisteeksi ovat laittaneet ihan dynokäppyrän![]()
Muuten hyvä mutta pyörä oli siis C-koppanen, eli tuo piperi ei käy.minä vaihdoin omaan pipercrossin pestävän ilmanputsarin. Stormillakin niitä näytetään kaupattavan Pipercross Huomattavasti edullisempi oli kuin K&N ja ainakin vielä toiminut mainiosti. Pakkohan sen on olla hyvä kun omilla sivuillaan lupaavat ihan monen hevosvoiman tehon parannusta pelkällä putsarin vaihdolla. Uskoo ken haluaaTodisteeksi ovat laittaneet ihan dynokäppyrän![]()
no ei paha ollenkaan.. vaikka tuossa aiemmin sanoinkin etten ole kulutusta pahemmin seuraillut, niin sen verran kuitenkin, ettei tämä mun C ainakaan alle kuuden ole juurikaan mennyt. oliskohan kerran mennyt 5.8?Ja tuosta bensan kulutuksesta että itellä ihan vakio kilkkeet ja ajelee matkaa tommosen 430-500... Seurailin tossa norjan kierroksella kulutusta ja pyörii 4,5 - 6,0 litran väliin. Ei paha yhtään. Kaverilla nousi tonnifasussa kulutus litralla kun vaihtoi dynot.![]()
Älä tota Pilot Power 2ct:tä harkitse, jos meinaat ajella samalla renkaalla yli 3t. Pirun hyvä kumi muuten, kuluu tasaisesti (ei laineille), pitää kylmänäkin tosi hyvin, mutta sulaa alle. Sama Sportec 1:llä.Pitäsi renkaat tilata piakkoin, kannattaako laittaa vahvistetut renkaat, siis C-merkityt.? Nykyset taitaa olla tavalliset Z4:set.
Kumiksi meinasin Metzelerin sportec M3:sia, kellään kokemuksia nuista setorin alla?
Toisena vaihtoehtona vois olla Michelin pilot power 2CT.
Aikonaa 1100W suikkaan tein saman että laitoin Z4:n tilalle kierroksen nuita M3:sia, siinä muuttui ajettavuus huimasti paremmaksi, onhan se renkaan profiili ihan erilainen nuissa.