Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TKD sanoi:Koitin mitata kaasarit vähän kallellaan ettei painaisi jousta. Avasin seosruuvia vähän lisää nyt 2,5 kierr. auki ja tuntuisi olevan aika lähellä. Ryyppy päällä käyntiin ja kun kone lämpenee, niin vastaa jo kaasuun kohtalaisen hyvin. Ehkä ihan alakierroksella vähän epätasainen käynti. Seuraavaksi ajoa alle ja katsellaan sit miltä tuntuu. Pyörään on vaimennin vaihdettu ja k&n suodatin. Suuttimet ja neulat vakioita. Ja jenkkimallin pyörä kyseessä.
Nhtmf sanoi:Pitääpä kokeilla lähipäivinä lisää taistella niin jospa ne sieltä tuleekiitti vinkistä. Ite ajattelin että ne ei mahdu tulemaan tuolleen..
shyhander sanoi:Varovainenkin paineilma ampuu sitten ne männät ihan perkeleesti sieltä ulos. Missään nimessä ei sormia välissä, eikä ilman pehmentävää puukalikkaa. Vaihdoin mäntää joskus ja painoin ulos ilman puuta, kilahdus oli kova että korvissa soi. Sitten vielä jos ja kun männät on kummallakin puolella, niin tarkkaile että kummankin puolen männät tulee samaa tahtia pois. Mulla ekakertaa popsahti toisen puolen männät ulos, minkä seurauksena toisen puolen mäntiä ei meinannut saada pois kun paineilmasta ei ollut enää avuksi![]()
Nhtmf sanoi:Sormet on ehjänä ja ne tiivisteet on vaihdeltu![]()
avanoma sanoi:Hyvä homma sormille ja seuraavalla kerralla kannatta painella vaan ihan sillä jarrukahvalla ne männät ulos, sopivat vanerinpalat vaan toppariksi satuloihin palojen tilalle väliin , niin onnistuu helposti ilman männän ampumisia. Voi joutua välillä lisäämään hieman ehkä jarrunestettä, mutta samallahan vaihtuu nekin kunnolla.
TKD sanoi:Nyt on Fazu jälleen iskussa! Tärähtää hienosti heti tyhjäkäynniltä kaasua avatessa! Eli Dynojetin suutinsatsi paikoilleen, seosruuvit 2,5 kierr. auki ja vakio ilmanputsari. Kiitokset neuvoista ja Tyhjäbussille osista!

Sleeper sanoi:Mikäs Fazun etukatteessa alkaa resonoimaan siinä 4-6k kierroksen välissä? Muistaakseni vastauksen säikeestä joskus olen lukenut mutta nyt en vastausta tähän löytänyt.
Tulipahan ostettua Fazu takaisin 10v tauon jälkeen. Montaa pyörää tuli tauon aikana ajettua mutta ei mikään oikein omalta tuntunut, keväällä Fazulla koeajolle ja ensimmäisen kilometrin jälkeen ostopäätös oli tehty![]()
Vaihteisto (tai kytkin) rallattaa vähän vapaalla, se on ihan normaalia eikä aiheuta mitään toimenpiteitäFasufisu sanoi:Moi kaikille. Olen uusi tällä foorumilla ja tänään ostin ekan oikean moottoripyöräni, FZS 1000:n. Aiemmin ajelin 400 cm3 skootterilla. Fazulla on ajettu 64 tkm ja kulkee hienosti, mutta pari seikkaa mietityttää: Onko normaalia, että kun kytkimen päästää irti vaihde vapaalla niin pientä kahinaa kuuluu voimansiirrosta?
Kuutosella satasen vauhdissa lievää tärinää ja tyhjäkäynti voisi ehkä tasaisempikin olla. Olen siis tänään ajanut kyseisellä pyörällä n. 100 km, siinä kaikki. Tehoa ja vääntöä mahtavasti ja ajoasento tosi hyvä. Aika näyttää mikä ostos tuo oli.![]()
Fasufisu sanoi:Vielä vähän ihmetyttää, että 10 asteen lämpötilassakaan ei kylmällä koneella kestä pitää ryyppyä päällä vaan ilman ryyppyä käynnistyy hyvin kun vähän kaasuttelee. Onko tuo ryyppy ihan pakkaskelejä varten vai käykö mun Fazu liian rikkaalla?