Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

PoS sanoi:...varmasti isoin osa edustajista on oikeasti ihan fiksua porukkaa noin periaatteen tasolla, mutta jokin eduskunnassa työskentelyssä ajaa ne sellaiseen ihmeelliseen kollektiivipsykoosiin, että keskitytään kaikkeen vitun ihme näpertelyyn kokonaisuudenhallinnan kustannuksella. Oman edunvalvontaurani aikana huomasin samaa tapahtuvan myös tällä puolen pöytää...
Kuvat aletaan ottaa takaapäin, kun autossakaan ei kuskia tarvinne jatkossa tunnistaa. Pääsee siis myös kaksipyöräisillä iloitsemaan tästä huvista.T1mppa sanoi:Tällähän saadaan liuta uusia motoristeja!
Peltipoliiseja kun ei tarvii pelätä, niin fokus voi olla itse ajamisessa ja vähän nopeusratsioissa (onneksi niitä on niin vähän nykypäivänä.)
edit. Tämä on huumoria. Itse koitan välttää yleisellä tiellä kaahailua, poislukien ohitustilanteet. Mielestäni silloin pitää mennä reippaasti ohi jo ihan turvallisuuden vuoksi.
Jagroan sanoi:Kuvat aletaan ottaa takaapäin, kun autossakaan ei kuskia tarvinne jatkossa tunnistaa. Pääsee siis myös kaksipyöräisillä iloitsemaan tästä huvista.
Kuvanhan vois ottaa vaikka infrapuna salamalla/kameralla tms. Eikös se olis kaiken kätevintä ettei pystyisi edes tietämään, että joku tolppa on "välähtänyt". Sitten virhemaksun lähettämistä viivästetään pari viikkoa, niin helposti ei voi enää muistaa, että kuka autoa ajoi ja oliko oikeasti ylinopeutta vai ei. Pakko vaan maksaa laskut pois.shyhander sanoi:Takaapäin kuvatessa on se mukavuus että kuvattava itse ei välttämättä persepotretin ottoa huomaa jolloin todennäköisemmin saadaan seuraavastakin kamerasta rahat.
Go-Za sanoi:Jo tämänhetkinen laki kieltää ajamasta ylinopeutta. Poliisin sisäinen ohje (ei siis laki) määrittelee sen milloin ja miten ylinopeuteen puututaan. Samasta muistuttaa arvoisa ministerimme.

mcmies sanoi:Samantapaisia kokemuksia täällä. Ongelma on vakava ja vaikeasti ratkaistavissa, koska joukkopsykoosin taudinaiheuttajia on paljon.
Virkamiesosasto puolestaan rehevöittää tautia omalla toiminnallaan. Virkamiehet tuppaavat usein unohtamaan, että hallinto on olemassa kansalaisia varten eikä päinvastoin. Tavallaan virkamiehen pitäisi pyrkiä tekemään itsensä tarpeettomaksi, mutta järjestelmä (raha ja valta) kannustaa päinvastaiseen. Virantäyttöprosesseissa on myös jotain pahasti vialla, kun johtaviin asemiin valitaan semmoista porukkaa, jolla ei ole mitään käsitystä asioista, joista päättävät. Tästä aiheesta syntyisi paljon tekstiä, mutten viitsi nyt enempiä, riittää kun toteaa, että seurauksena on huonoja lakiesityksiä.
.

Patukka sanoi:Löysin tällaisen ja nyt olisi mahdollisuus järjestää kansalle hiukan sirkushuveja tulevalle tammikuulle..... http://www.paavopresidentiksi.fi/File/kannattajakortit.pdf?37248
Kempeleen insinööri tuskin on mielissään mikäli Paavo pääsee hämmentämään kattilaa...
3JJ sanoi:Muuten hyvä idea, mutta Paavo lupasi lopettaa poliittisen uransa jos ei pääse ehdolle. Mä kannatan tätä vaihtoehtoa sirkushuvien sijaan. Siitä ei pääse muuten ikinä eroon.

mut minkäs sille mahtaa jos muut on väärässä..?