- Sijainti
- Kymenlaakso
Itellä toi kansi on kiinni 2x M4 ruuvi. Ei siis pultti.
Toi hitsaus juttu on parhautta
Toi hitsaus juttu on parhautta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeps, ainaskin Helsingin Ruuvihankinta Malmilla on paikka josta saa kaikenlaista sälää noudettua irtotavarana.olis samanlainen projekti edessä, mutta kytkinnestesäiliölle.
tässä on jo hyviä ohjeita tullu, mutta mistäs noita ruuveja saa irtotavarana. onko tietoa minkä kokoinen kierre on i/ö giksun ruuveissa?
Se on uppokantaruuvi, ei pultti..Jos pultin kanta vielä on olemassa niin kokeilisin kunnon kiristyspihdeillä , ei maksa paljoo, ja jos on ihan v**un tiukassa, niin siihen mahdollinen jatkovarsi esim. jostain putkesta, on meinaa käynyt joskus aikoinaan auton (ja nyt pyörän) kaa samoja juttuja. jos saat kunnon kiristyksen pihteihin niin kyl se lähtee...ei tarvii porailla![]()
Vois ehdottaa...Mistä niitä sipsipussihymiöitä saa, huvittavin ketju aikoihin![]()
Mutta kuten jo monesti sanottu, ei muuta kuin poralla kanta irti.
Niin, korjaan nyt vielä ettei jää vääriä käsityksiä;Itellä toi kansi on kiinni 2x M4 ruuvi. Ei siis pultti.
Toi hitsaus juttu on parhautta![]()
Mutta jokainen tavallaan, jos ei itse osaa, voi itkeä nettipalstoilla ja antaa aikuisten hoitaa homman.
Ei kai nyt kukaan ala M4 uppokantaa alumiiniosassa hitsaamaan? Tottakai se kanta porataan pois.Mutta jokainen tavallaan, jos ei itse osaa, voi itkeä nettipalstoilla ja antaa aikuisten hoitaa homman.![]()
![]()
Oikeasti, kumman arvelisit olevan kovempi homma, 7 sekunnin surautus poralla jonka jälkeen kansi irti ja pihdeillä natsa pois, vai hitsausvehkeiden kanssa ähellys.
sanoi:Mistä niitä sipsipussihymiöitä saa, huvittavin ketju aikoihin![]()
Mutta kuten jo monesti sanottu, ei muuta kuin poralla kanta irti.
Kyllä täällä näitä liki tulitikun kokoisia ruuveja osataan näemmä hitsata aukiEi kai nyt kukaan ala M4 uppokantaa alumiiniosassa hitsaamaan? Tottakai se kanta porataan pois.Mutta jokainen tavallaan, jos ei itse osaa, voi itkeä nettipalstoilla ja antaa aikuisten hoitaa homman.![]()
![]()
Oikeasti, kumman arvelisit olevan kovempi homma, 7 sekunnin surautus poralla jonka jälkeen kansi irti ja pihdeillä natsa pois, vai hitsausvehkeiden kanssa ähellys.
Jaa, no millanes pyörä sulla o? Meinaan että mää mieluummin ottaisin justiinsa niinkun paremman pyörän vaihdossa mitä nyt on. Budjettipuoli on sen verran ny hankala, etten viitti huonompaa.Kyllä mää tossa tilanteessa jo vaihtaisin pyörää.
Vasemmalta: M5, M4 ja tulitikkuKyllä täällä näitä liki tulitikun kokoisia ruuveja osataan näemmä hitsata auki![]()
Itse omasta (ja mamman) moposta aukasin sen kohtuu helposti ja oli ihan aikuisten oikeesti ruostunu kiinni molemmat ruuvit. Millo lie ollu auki, ei tietoa, ja molemmat on -83 mallisia.
Siis oikeesti, hitsata ny alle 7 mm kantaan lisää metallia jotta sen saa auki.![]()
On se hurjaVasemmalta: M5, M4 ja tulitikku
MOT