• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Road rage - polkupyöräilijä kuoli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wilhelm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suomessa ei ole kehittynyttä kävelykulttuuria. Suomessa ei ole kehittynyttä pyöräilykulttuuria. Suomessa ei ole kehittynyttä autoilukulttuuria. Suomessa on kehittynyt MinäMinäMinä kulttuuri. Paljon olisi kehitystä tapahduttava ja oppia ammennettava...

Itse olen jalankulkija, polkupyöräilijä, autoilija ja motoristi eli kaikkien kanssa tulee oltua tekemisissä. Ehkä juuri se, että olen motoristi, auttaa selviämään tuolla muiden tielläliikkujien seassa. Tiedä sitten??? :dunno:

Tullu käytyä sisemmässä euroopassa muutaman kerran niin siellä kyllä homma pelittää. On omat kaistat pyöräilijöille niin siinä pääset nopeasti liikkumaan, ettei tarvi kävelijöiden seurassa vaellella.
Tosin ne kaupungit on aina isompia, vaikka eihän nyt Helsinkikään mikään pieni paikka ole (kai :D).
Mutta näin meillä täällä...

Back