Täällä onkin jo kaikki sanottu. Olisko joku 10. ratapäivä. Alastarolla laspalmasissa powerbiken päivillä lähti avauksessa alta, 2. setti, 3. kierros, ei lämppäreitä. Edessä taitaa olla 2CT
ja takana joku Corsa. Se vaan kaatui alta ja luisti juuri ja juuri hiekalle kanttarin yli/päälle. Tuota ennen jotain tavanomaista rimpuilua ja ajattelin että täytyy nopeissa mutkissa ottaa tosi rauhallisesti ja ajellaan nyt tämä setti pois. Ei voinut uskoa että nyt luistellaan pyörän perässä, ei näin, ei tästä mutkasta, tästä kohdasta. R1: kytkinkoppa, kampikammion kansi, katteet.... mitä näitä nyt on oikealla kyljellä. Ei tarvinne kysyä mitä palikkkaa on ja mitä
ei mutta tästä selvittänee. Itselle ei tullut muuta kuin tuumaustauko......... nimittäin että repäiseekö roikkuvan kirjaimen pois nahkoista vai ei
Saatanan saatana osa I:
Lämmittelyä ja lottoilua. Aina kun alkaa ajo kulkea, sama setti tai seuraava niin lipsuu jo, sitten varikolle ja paineita pois, pari settiä ja taas. Vauhti lienee jotain keskinopean keskinopeaa eli välillä joutuu kiroamaan kun ei pääse ohi. Mä olen vähän laiska kiihdyttelemään. Pariin otteeseen joku on vetänyt suoralla ohi ja sitten oon kohta sitä ohittamassa, kun saa itse vauhdin päälle. Avauksissa en ole ohittanut ketään vaikka on tullut ulos paljon kovempaa, ei ole sitä luottoa. Kierrosajoista ei mitään pienintäkään käsitystä. Vuosi sitten olin ekaa kertaa radalla ja olisko ollut 2. tai 3. ratapäivä Ahvenistolla kun ekan kerran luisti ja mittasin (ylipäänsä 1. kerran) takaa yli kolmen paineet. Joka setissä se 2 kierrosta... Alkaa riittää.
En ole aikaisemmin harkinnut ainakaan kovin tosissani lämppäreitä tai seoskumeja. Radalla oon just sen takia että saa tykittää ja ettei tiellä tarvitsisi
mutta en aluksi ajatellut että tähän tarvitsisi mitään varsinaisesti panostaa pyörän olemassaolon lisäksi. You thought wrong!
Älytön ajatus että vois varikolta lähteä täysillä!
Mistäs seoskumit ja lämppärit?