Loosah sanoi:...ja siivet kasvaa selkään about kuinka usein harrastelijoilla? Liikennekuolemia on koko ajan, mutta omiin silmiin en muista osuneen yhtään ikävämpää uutista Suomen radoilta. Vai huijaanko vaan itseäni?
En ole kuullut yhdestäkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loosah sanoi:...ja siivet kasvaa selkään about kuinka usein harrastelijoilla? Liikennekuolemia on koko ajan, mutta omiin silmiin en muista osuneen yhtään ikävämpää uutista Suomen radoilta. Vai huijaanko vaan itseäni?
Loosah sanoi:Tänks Jonezi, entäs tuo rata-kilpaileminen Suomessa? Kuinka usein rengas lentää nurkkaan ja kypärä lentää taivaaseen?
Ihan vitun tyhmiä kysymyksiä, mutta näitä faktoja on helkutin vaikea löytää.
Jonezi sanoi:No viimeksi tänä vuonna Imatralla, joka tosin on katurata ilman turva-alueita.
Jonezi sanoi:En ole kuullut yhdestäkään.
Joista ainakin kemora oli sairaskohtausKolmone sanoi:Minun muistin mukaan Suomessa on kaksi kuljettajaa kuollut rataharjoittelutilanteessa viimeisen 12 vuoden aikana (yksi Motopark ja yksi Kemora). Korjatkaa, jos olen väärässä.
Tässä valossa hevosurheilukin on vaarallisempaa.

Loosah sanoi:Nonni. Ihan vakio YZF-R 125 vm. 2013 hankittu. Sit vaan ratapäiville treenaamaan. Ottakaa poika armollisesti vastaan, jos tulee seuraanne.
Jonezi sanoi:Hyvä valinta.
Ja siitä poika mukaan AT II kurssille heti alkuun.
Loosah sanoi:Nonni. Ihan vakio YZF-R 125 vm. 2013 hankittu.
Enpä tiedä että ketään olisi vinoon katsottu tai syrjitty ratapäivillä ellei ole tullu paikalle totaalinen hv asenne päällä.Loosah sanoi:Ottakaa poika armollisesti vastaan, jos tulee seuraanne.
Loosah sanoi:Sinne on tarkoitus osallistua!
Rekkamasa sanoi:Joko sulla on Loosah ratalippu ostettu? Mulla on lauantaille (17.8) ostettuna jäsenhintainen lippu alastarolle jota tuskin tulen itse käyttämään, saattasin sen hyvään tarkoitukseen lahjottaa teille jos laitatte erotuksen väliin itte (joku 15€)