• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oikaistua tuli Vihdin kautta kotiin. Kerrankos osuu noin mukavan läheltä reitti menemään ettei tarvitse pimeässä ajaa
biggrin.gif

Reitti oli
062802jumpie_prv.gif
kunhan saatiin ne savi paakut ohitettua, eikä se tihku häirinnyt pahasti :P

Kotona kanssakin
smile_org.gif

Olipas kivaa piiitkästä aikaa - hyvät mutkat, ja vauhdit sopivat, ei pelottanu ittensä kyydissä
biggrin.gif

Hyvin mä sain taas syötyä ja juotua ilmaseks - eli kiitos taas mun vyötärölinjaa ylläpitäville forceille
bowdown.gif

peeäs toi mun mopo jois 95:sta...

Kiitti kotimatkaseurallekkin - en vaan yhtään tiijä ketä munkaa ajeli loppupätkät...

niinne
*laatukuvat* ... alkaa kuvaaja laiskistua selkeesti, pitäisköhän sille antaa jo kenkää....

Kotona kanssakin  
smile_org.gif

Olipas kivaa piiitkästä aikaa - hyvät mutkat, ja vauhdit sopivat, ei pelottanu ittensä kyydissä  
biggrin.gif

Hyvin mä sain taas syötyä ja juotua ilmaseks - eli kiitos taas mun vyötärölinjaa ylläpitäville forceille  
bowdown.gif

peeäs toi mun  mopo jois 95:sta...

Kiitti kotimatkaseurallekkin - en vaan yhtään tiijä ketä munkaa ajeli loppupätkät...

niinne
*laatukuvat*  ... alkaa kuvaaja laiskistua selkeesti, pitäisköhän sille antaa jo kenkää....
Meitsi tuli siihen asti ku käänsit tyrän kohti palojokea, jatkoin vielä Siiiiiiiiippoon ja Rusutjärven kautta. Se "porvoon takaa" kikseri jatkoi perässäs.

Kiitoksia vaan vetäjille, hyvä reitti oli löytynyt. Ja kotiokin päästiin hengissä.

Näköjään vanhalla soranorsullakin pärjää PäiväKahviseurassa... pääosin. Tuppi nurin sai vääntää joitain pätkiä eikä tahtonu pysyä perässä. Silläkin saattaa tietty olla jotain merkitystä että norsu ja kuski(norsu) on lähes samoissa mitoissa ja muutenkin taitaa kummallakin parhaat päivät alkaa olemaan takana?

Ihan Kelvolliset mutkat oli, jollei peräti hyvät. Kiitokset vetotiimille ja muille, mukavaa oli.

On se hienoo että se jaksaa aina ton sateenkin heittää virkistykseks.

Siinähän tuo meni taas. Kun esteri yllätti, olin jo viittä vaille valmis ajelemaan suorinta reittiä kotipuoleen. Onneksi en, oli sen verran mukavat pätkät vielä tulematta.  

Kiitosta vuan vetomiehille ja muille!

Suloiset kiitokset kaikille! Ootte kivoja tyyppejä.  
062802jumpie_prv.gif
Tulipa koettua monenlaisia ajo-olosuhteita. Nyt oon jäässä sormista varpaisiin. Kokovartalolämmittäjä ei tosiaankaan olis pahitteeksi.  
tounge.gif

Reitti oli kyllä aivan loistava.Ja tällä kertaa ei tarvinnut ajaa rystyset valkeena, kun rohkelina piti just sopivan mukavaa vauhtia.
smile_org.gif

Kiitos mutkista vetotiimille ja muille kiitokset ajoseurasta.
Inkan lisäksi minusta halusi kuvan myös sisäministeriö kotimatkalla Lahnuksesta
biggrin.gif

Kiitos täältäkin...vaihteeksi suzulla liikenteessä. Hyviä reittejä Kelvoton oli kaivanut
smile_org.gif
, monta uutta tietä ja vauhtia sopivasti. Henk.koht. miinuksena märällä ja kylmällä oikutteleva takanakki. tai sitten mä löysin joka toisen littaantuneen savipaakun.

Kiitos myös kotimatka seuralle kuka sitten olitkaan.

Tunnin yrittämisen jälkeen raajat alkaa sulamaan, taitaa olla aika hylätä nahka ja kääriytyä goreen. Nyt
033102beer_1_prv.gif
.

Kiitoksia mutkista ja ajoseurasta! Mä käännyin kotia kohti sieltä Nurmijärveltä.

Mä meinasinkin sitten kotimatkalla päätyä ekaa kertaa mukkelismakkelis katuun. Mietin justiinsa että mistähän se hirvi vois mahdollisesti tulla, kun kissa loikkasi siihen mun eteen. Säikähdys. Jarrutus. Pyörä heittelehtii. Kummassakaan renkaassa ei mitään pitoa. Pyörä ohjas likkaa eikä toisin päin. Ehdin vaan miettimään että kohta muuten sattuu ja paljon. En tiiä miten, mutta jotenkin se pyörä pystyssä pysy ja selvittiin kisun kanssa säikähdyksellä. Eikä ollu muuten edes kova vauhti. Pimeetä ja kylmää vaan.

Tänään tulikin täyteen 10tkm mun prätkäuralla. Eikä kaatoja. Vielä.
smile_org.gif

Back