Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää, koska kuvista ei löytynyt näköjään, kuin 2 tytsyä.pitäisköhän sille antaa jo kenkää....
Meitsi tuli siihen asti ku käänsit tyrän kohti palojokea, jatkoin vielä Siiiiiiiiippoon ja Rusutjärven kautta. Se "porvoon takaa" kikseri jatkoi perässäs.Kotona kanssakin![]()
Olipas kivaa piiitkästä aikaa - hyvät mutkat, ja vauhdit sopivat, ei pelottanu ittensä kyydissä![]()
Hyvin mä sain taas syötyä ja juotua ilmaseks - eli kiitos taas mun vyötärölinjaa ylläpitäville forceille![]()
peeäs toi mun mopo jois 95:sta...
Kiitti kotimatkaseurallekkin - en vaan yhtään tiijä ketä munkaa ajeli loppupätkät...
niinne
*laatukuvat* ... alkaa kuvaaja laiskistua selkeesti, pitäisköhän sille antaa jo kenkää....
Mä sain sentään laskettua viiteen.Pitää, koska kuvista ei löytynyt näköjään, kuin 2 tytsyä.
Olisit pyytäny jonku mukaaSuloiset kiitokset kaikille! Ootte kivoja tyyppejä.Tulipa koettua monenlaisia ajo-olosuhteita. Nyt oon jäässä sormista varpaisiin. Kokovartalolämmittäjä ei tosiaankaan olis pahitteeksi.![]()
![]()
Olisit pyytäny jonku mukaaSuloiset kiitokset kaikille! Ootte kivoja tyyppejä.Tulipa koettua monenlaisia ajo-olosuhteita. Nyt oon jäässä sormista varpaisiin. Kokovartalolämmittäjä ei tosiaankaan olis pahitteeksi.![]()
![]()
![]()
Joo, aika rohkeita ehdotuksia tällä foorumilla.Kokovartalolämmittäjä ei tosiaankaan olis pahitteeksi.![]()
Tuleeko nekin tänne .orggii nähtäväksiKiitos mutkista vetotiimille ja muille kiitokset ajoseurasta.
Inkan lisäksi minusta halusi kuvan myös sisäministeriö kotimatkalla Lahnuksesta![]()
En usko että kuva oli kovin onnistunut, en edes hoksannut morottaa kameraa...Tuleeko nekin tänne .orggii nähtäväksiKiitos mutkista vetotiimille ja muille kiitokset ajoseurasta.
Inkan lisäksi minusta halusi kuvan myös sisäministeriö kotimatkalla Lahnuksesta![]()
![]()