• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkästä aikaa pääsin mukaan lauma-ajeluun ja olihan kivat kiemurat! Kylmä ei juurikaan tullu mutta jotenkin pimeetä oli lopussa.

Kiitos kaikille mukana olleille. Kuvatuksia tuolla:

* Määrä korvaa laadun vai miten se oli *

Niin mullekin Vihdintiellä välähti mutta ei paljoo häikässy kun oli se tumma visiiri..

Edit: puuttuvia sanoja

Hitsi kun ois tienny että ollaan samankylänpoikia, ois voinnut painella samaa matkaa Lahnukselta "Jäkeen".
Mä luulin olevani viimeinen K-U mohikaani, joten en tajunnu suutani avata minäkään. Ammuin "Honda-miehen" perään kun näytti samaan suuntaan lähtevän mihin gps osoittaa. Jossain Palojoen nurkilla katosi tuokin ajoseura.
Juu minähän se hondalla edellä ajelin Hyrylän kautta Jokelaan.

Kiiitos Kelvoton  
bowdown.gif
oli hyvä reitti, mistä keksitkin ne kaikki meidänkin kylän ajamattomat mutkat.

Laitan videoita näytille kunhan olen ne ehtinyt käsittelemään .

Luultavasti huomenna Lauantaina aamupäivästä olisi niitä täällä katseltavissa.

Samalla laitan myos sitä dataa niin saatte tarkempaa tietoa reitistä.

Kiitos ajokavereille seurasta

T PK

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Pitää, koska kuvista ei löytynyt näköjään, kuin 2 tytsyä.
Mä sain sentään laskettua viiteen.  
biggrin.gif

Oot tainnu hävittää sen toisenkin linssisi sitten viime näkemän?  
sport05.gif
Mun mielestä näissä kuvissa saisi näkyä paremin meidän, tässä tapauksessa teidän, neitokaiset. Ne on nääs niin harvinaista, mutta kivaa katseltavaa keskellä sonnilaumaa.

Mua ei ihan oikeasti kiinnosta katsoa jotain tr3:n korvaa tai PELIKANIa syömässä pullaa... Ei, ei ja ei...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Toivottavasti oli muuten kivaa. Mullakin oli kivaa, ostin justiinsa Ebaysta leveämmän vanteen mun Strommiin...

-M
Taitaa Masalla vaan kutista kipsin lisäksi munat ...al4a... 
biggrin.gif

Pitää, koska kuvista ei löytynyt näköjään, kuin 2 tytsyä.
Mä sain sentään laskettua viiteen.  
biggrin.gif

Oot tainnu hävittää sen toisenkin linssisi sitten viime näkemän?  
sport05.gif
Mun mielestä näissä kuvissa saisi näkyä paremin meidän, tässä tapauksessa teidän, neitokaiset. Ne on nääs niin harvinaista, mutta kivaa katseltavaa keskellä sonnilaumaa.

Mua ei ihan oikeasti kiinnosta katsoa jotain tr3:n korvaa tai PELIKANIa syömässä pullaa... Ei, ei ja ei...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Toivottavasti oli muuten kivaa. Mullakin oli kivaa, ostin justiinsa Ebaysta leveämmän vanteen mun Strommiin...

-M
Taitaa Masalla vaan kutista kipsin lisäksi munat ...al4a... 
biggrin.gif
Taidat olla oikessa... Tuosta vaimosta on viimeaikoina ollut vaikea saada kiinni, kun pitää hyppiä yhdellä jalalla ja näin senssit on ollut vähäisiä.
wink.gif

Mutta mikäpä muukaan miehen mielessä on kukkkasten lisäksi.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mutta joka tapauksessa oikeasti on ollut kiva nähdä tyttösiä meidän ajeluilla. Niistä tulee jotenkin paljon viihtyisämpiä ja porukka käyttäytyy vähemän, kuin sonnilauma.

2 viikkoa vielä kipsiä, koettakaa kestää mua ja mun turhautumisen purkua täältä olkkarin sohvalta käsin... Tässä alkaa oikeasti pää hajoamaan, kun ei pääse liikkeelle minnekään kotia pidemälle.
sad_orig.gif

Kuukauden päästä nähdään prätkän tangossa vaikka vkl ajeluilla... Jee...
tounge.gif

-M

Tytöt huomio!

Ensi viikolla tulee torstaita vetämään yksi seksikkäimmistä miehistä, mitä orgista löytyy. Se on vähän ujon sorttinen, mutta erittäin MIES. Siitä bongatkaa itsellenne hyvätapainen ja toimeentuleva kaveri.

Rumakaan se ei ole, vaikka yläpäässä sisäkumi paistaa. Oikein on salskea ja hyvätapainen.

Nimimerkillä. Kaverille morsian  
biggrin.gif

-M
Täh!?! Ai minä vai? Emmä sua tunne.
wink.gif

Kuukauden päästä nähdään prätkän tangossa vaikka vkl ajeluilla... Jee...  
tounge.gif
Aijaha, Masan Mutkapätkät ™, eXtreme Cold Edition? Vai Wet? Mut joo, kiitokset vetäjille, vaikka jotenkin äh ei päässyt fiilikseen kiinni, kylmää, märkää ja sen jälkeen pimeää, ikinä nähnyt mitä tien pinnassa oli ja kovin luisteli välil.

Ehkä se AnDy oli oikeassa..

Kiitosta vaan kaikille osallistujille hyvästä matkaseurasta.

Pahoitteluni pienestä kosteahkosta osuudesta reissulla, ei ollut kyllä alkuperäisissä suunnitelmisssa, sade meinaan.

Tais olla miun vetovuorot tältä kesältä tässä, eli KIITOS KAIKILLE vetämilleni reissuille osallistuneille, keväällä jatketaan taas.
Osallistun kyllä ajoihin niin kauan kuin kelejä riittää, ette te pääse miusta niin helpolla eroon.
033102bebe_1_prv.gif

Eikun näkemisiin ja
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Hhhhhhhrnnnn, vähän vilponen reissu oli, mut lystiä riitti.
Mutta missä olii kaikki Customit ?? Tunsi itsensä vähän orvoks piruks muoviluotien joukossa, vaik eipä toi niin kauheesti haitannu. Tuppee nurin vaan et pysy ees jotenkin kyydissä.
Pimeys vaan alkaapi tulla liiian aikasin, ai syksy, mikä se on ?
No himaan löysi tääkin, mallasuutetta naamaan ja saunaan sit.
Kiitosta vaan vetäjille.
sport05.gif

Juu kivaa oli pitkästä aikaa torstaiajelulla.
Se on toi tyä kun häiritsee menoja
sad_orig.gif

Muuten kiva mut sormeja hiukan punotti.

Jäi toi "ajovaihde" päälle , kun espåån ryhmä ja itäinen osuus erkani , niin ajelin viel hetkisen.

Tais iitu lähtee mun perään siitä risteyksestä , mut en viittiny sit motarin suuntaan lähtee vaan poikkesin pienemmälle pätkälle.

Ei mulla oikeesti hajuakaan ollu missä menin tai siis idis oli kiertää lentokenttä pohjoispuolelta ja sit kohti kotia (koivis) mut löysinkin itteni hyrylästä.
tounge.gif

No tuli siitä jokunen lisämaili. Tiet oli valaistu ja tyhjää oli elikkästä tilaa ajaa.

Joten , kiitokseita ryhmäpätkästä vetoporukalle & hyvälle seuralle ja tietty Cebarimimmille.

062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kiitos mukavasta reissusta niin vetäjille, peräpään valvojalle ja välissä ajajille mukavasta seurasta.
yritän lisätä vielä kuvan

kävin vain essolla sopivasti 20 min lähtönne jälkeen niin oli tilaa ja ihmetteleviä rekkamiehiä. kiitos kans cebarimimmille kahveista.

yst. terv. kawis

Noo niin. Tässä nyt videoita tarjolla , yritin laittaa nuo rekkarit pääosin piiloon,
mutta niin kun huomaatte kuvan laatu kyllä kärsii aika lailla.

VIDEO 1 Jäniksenlinnan pätkä

VIDEO 2 Jokela - Haapasaarentie ( sadepätkä )

VIDEO 3 Kytäjä - Vihtijärvi ( Ja sade jatkuu )

Ja tässä fiktiivinen ( muuttelin eräitä arvoja näyttää menevämmältä
wink.gif
) datapaketti

Back