• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä vielä muutama video loppumatkasta

VIDEO 4 Vihtijärvi - Kulloo

VIDEO 5 Kulloo - Nurmijärvi

Uutta reissua odotellessa.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ensimmäinen otos Videosta 5 oli näköjään liian iso tuupiin.

Mutta eipä hätiä, lyhensin sitä vielä vähän, niin saadaan se näkyviin.

Vai miten se oli ?  
omg.gif

Siis VIDEO 5 Löytyy tuolta.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Näinhän ne taisi paikat mennä sekaisin , kyllä pxu tietää  
tounge.gif

Mutta laitetaan vielä lisää kuvia ja yksi lyhyt videopätkä niin saa kaiken matskun maailmalle.

Jollakin ohjelmalla nuo voi sitten kopioida omalle koneelle tuolta juutuupista. Löytyy googlaamalla.

TÄÄLTÄ muutama kuva

Ja pätkä VIDEOTA katsetavissa tuolta

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

no huh, on kyl fiksun olonen kamera... ja äänetkin toimi hyvin, missä sul on toi kiinni pyörässäs, ku ei näy mitään rungon osaa tms?

Kuvat ja videot katsottuani olen täysin sanaton
eek.gif
, että tällainen mahdollisuus osallistua kimppa-ajeluun on ylipäätään olemassa. Ja vielä täällä kotinurkilla.

Kuvista päätellen rookiekienakin pysyisin letkan perällä mukana. Noin paljon porukkaa. Tämä syksy mun osalta pulkassa, mutta ensi keväänä varmasti tulossa mukaan.

062802jumpie_prv.gif

Ymmärrän kyllä masa, En minä niin tosikko ole.
biggrin.gif

Täytyy kyllä sanoa että on sulla nuo hymiöt hallussa-

Jatka vaan valitsemallasi tiellä, kyllä minä kestän ja takaisin tulee kun on aihetta 
tounge.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back