• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitää, koska kuvista ei löytynyt näköjään, kuin 2 tytsyä.
Mä sain sentään laskettua viiteen.  
biggrin.gif

Oot tainnu hävittää sen toisenkin linssisi sitten viime näkemän?  
sport05.gif
Kyllä niistä kuvista sai toki kaivettua suurentamalla muutaman lisää... Mun mielestä näissä kuvissa saisi näkyä paremin meidän, tässä tapauksessa teidän, neitokaiset. Ne on nääs niin harvinaista, mutta kivaa katseltavaa keskellä sonnilaumaa.

Mua ei ihan oikeasti kiinnosta katsoa jotain tr3:n korvaa tai PELIKANIa syömässä pullaa... Ei, ei ja ei...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Toivottavasti oli muuten kivaa. Mullakin oli kivaa, ostin justiinsa Ebaysta leveämmän vanteen mun Strommiin...

-M

kiitos ja kumarrus  
bowdown.gif
. Taas oli hyvät pätkät, sade meinas vähän pistää kapuloita rattaisiin, mutta onneksi se aurinkokin paistoi sieltä jostain  
cool.gif
.Niin joo ja kiitos cebarimimmille kahveista  
bowdown.gif
thumbs-up.gif

Juu mukava reissu oli, kiitoksia vaan vetäjille.

Piti oikein loppuun asti ajaa katsomaan minkälaista siellä paljon parjatussa Espoossa oikein on - pimeetä siellä ainakin oli
tounge.gif

Onneksi oli gepsi mukana, eihän sieltä muuten ois tämmöinen maalainen kotio löytäny
nixweiss.gif

Kiitokset myös täältä hyvistä mutkapätkistä,ensimmäistä kertaa mukana ja pakko myöntää että kivaa vaihtelua yksinajeluun verrattuna.
Ja muutenkin tuntui olevan rentoo ja asiallista porukkaa
bowdown.gif

Kiitos sinulle ketä ajelit edellä korsoon, oli mukavaa ajella seurassa.
Ensimmäistä kertaa myös mukana, ei jää viimeiseksi. Oliko jollain kypäräkamera mukana?

kiitos kaikille kiemura seurasta,, ja kelvottomalle kelvottomasta lähtöpaikasta.. ihan hieman pieni vilu meinas tulla ku sateli...

Juu mukava reissu oli, kiitoksia vaan vetäjille.

Piti oikein loppuun asti ajaa katsomaan minkälaista siellä paljon parjatussa Espoossa oikein on - pimeetä siellä ainakin oli
tounge.gif

Onneksi oli gepsi mukana, eihän sieltä muuten ois tämmöinen maalainen kotio löytäny  
nixweiss.gif
Hitsi kun ois tienny että ollaan samankylänpoikia, ois voinnut painella samaa matkaa Lahnukselta "Jäkeen".
Kiitos vetäjälle, Kelvoton, kurveista joita ei pikku sade onnistunut pilaamaan. Mukavaa oli, jälleen kerran. Ihme juttu että ei meinannut sattua "jako" oiken kohdalleen, sai nimittäin aika taajaan ryhmittyä/vaihtaa laitaa... en minä valita vain huomio
biggrin.gif

Nyt kun on kumonnut pari palkintoa kiduksiin ja olo on kuin angoralangalla voi päättää onnistuneen päivän. Kiitos ja Tack.

Hyvät oli mutkat vaikkakin pikkasen välillä vettä riputteli - suurin osa pätkistä oli kuitenkin kuivia. Pimeys se vaan tahtoo koittaa ja viimeiset kurvit mennään jo aikamoisella riskillä.

Kiitokset vetomies Kelvottomalle taas kerran ja peränvalvoja 'Bemarille' - ilman teitä tää ei onnistuisi. Olikohan parhaimmillaan 47 mopoa. Ihan hyvä lukumäärä näin syysajoksi.

Reittimme tänään (taas kylläkin kahdessa osassa)

Esso--> kahvipaussi
8d9d3e0b79bb45f1aadfd58ef0174664.jpg

Kahvipaussi --> Espoo
2820a5190b124da48b6f49c49da3ac25.jpg

Muutama ei-laatu kuvatus/videotus

Ensi kertaan...

Hitsi kun ois tienny että ollaan samankylänpoikia, ois voinnut painella samaa matkaa Lahnukselta "Jäkeen".
Mä luulin olevani viimeinen K-U mohikaani, joten en tajunnu suutani avata minäkään. Ammuin "Honda-miehen" perään kun näytti samaan suuntaan lähtevän mihin gps osoittaa. Jossain Palojoen nurkilla katosi tuokin ajoseura.

Taisin myös päästä Lahnukselta lähdettyäni kuvaan yhden auton kanssa  
crazy.gif
, tosin mitäpä tuosta. Taisi kyllä kuvata vain kyseisen auton, mopon massa ei tainnut trigata edes liipasinta.

Kiitoksia osaltani myös mutkista, on ne vaan pimeässä tututkin väylät niin outoja, niin outoja  
smile_org.gif

Tosiaan, kiitokset myös cebarimimmille kaffeista.

Kiitoksia kovasti kaikille
bowdown.gif

Mukavatahan tuo taas oli
062802jumpie_prv.gif

Nii ja cebarimimmille kiitti kahvista ja jeesus-teipistä...Tarpeeseen tuli
tounge.gif

Unohdimpa kiittää erikseen *cebarimimmiä* kahvikupongista (käytän sen vielä myöhemmin) ja lämpimästä kannustuksesta lähdössä
withstupid.gif
. Tuli mukavat fiilikset
pftroest.gif

Sori kun mää en kerenny mukkaan, vaan ku tuo finnair ei ottanu mopoo ykkösluokkaan  
crazy.gif
biggrin.gif
ja se ku ei rupee missään kakkosessa kulkeen
tounge.gif

Back