• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ollaan säävarauksella mukana
tounge.gif
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Pyörä huoltoon huomenna viikonloppua varten - enpä siis taida päästä ajelemaan.

Huoltoväli on jo mennyt yli ja viikonloppuna ois joku 500km tulossa lisää, niin taidan huollattaa ennen tota retkeä.

Nääh, vaihteeksi asiakkaita menossa viihdyttämään Monzan kisaan, varikolle ja motorhomeen...

Nyt voisi ehtiä mukaankin kun lähtöpaikkakin on hollilla.
Saatan siis ilmaantua mukaan pyöriskelemään ilman takajarruja...mutta kukas PK-ajelulla jarruja kaipaa.

sairasloma olisi, joten työt ei haittaa.
lookaround_orig.gif

jos lääkitys onnistuu niin vois ehkä kenties jopa.... osallistua

Ei jumankauta jätkät. Sillon kun reissulle ilmoittautuu 6 mimmiä, jannuilla menee pupu pöksyyn. Haloo, leidejä....
062802jumpie_prv.gif

Soittakaa sit vaikka mulle, mun karttatoimisto löytää etänä avonaiset asemat ja kahvilat...
wink.gif

Ajelkaa siivosti ja varokaa pieniä metsän eläimiä ja muita syksyn kukkasia...

-M

Ei jumankauta jätkät. Sillon kun reissulle ilmoittautuu 6 mimmiä, jannuilla menee pupu pöksyyn. Haloo, leidejä....  
062802jumpie_prv.gif

Soittakaa sit vaikka mulle, mun karttatoimisto löytää etänä avonaiset asemat ja kahvilat...
wink.gif

Ajelkaa siivosti ja varokaa pieniä metsän eläimiä ja muita syksyn kukkasia...

-M
mie pelökään tyttöi
lookaround_orig.gif

Back