• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-ajelu 11.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eka Org juttuni tänä vuonna. Todellaki messissä. Sää on luvattu olevan hyvää loppuviikon.

Otan mukaan kypäräkamerani, joten ainaki multa tulee kuvamatskua.

...kenties jos kerkeän...pitäisi tuota pärrää ulkoiluttaa ennen viikonlopun soranorsuilua ....
...

Tän kesän iltavuorot hoideltu..

Eli työesteitä ei pitäs olla.

Sammakkotohtoria vilkuillen , mukana.

062802moto_prv.gif

Tääkin tipu vois änkkästä mukaan jos selvii tästä lunssasta ja on hyvä ilma.
sport05.gif

Kerta nyt lähetään nurkilta taas....tosin minne päin tullaan takas??

Hei, systiskin katos tulossa niin määkin sit tiettys on taas kaks hiljasta ujoa typykkää mukan  
lookaround_orig.gif
sinne mihin etupyörä näyttää, eli sinne hyvinkää osaston tietämille ja lopetellaan lahnuksen shellille... tai sit ihan muualle
biggrin.gif

sport05.gif

Hei, systiskin katos tulossa niin määkin sit tiettys on taas kaks hiljasta ujoa typykkää mukan  
lookaround_orig.gif
sinne mihin etupyörä näyttää, eli sinne hyvinkää osaston tietämille ja lopetellaan lahnuksen shellille... tai sit ihan muualle
biggrin.gif
aha - sitkun kysyy niin vastaus on tota ja jos ei kysy niin aivan sama
mad.gif
ehkä ajelen sinne ehkä en sitten taaskaan - vai miten se meni...

Ainakin yritän päästä paikalle
062802moto_prv.gif
. Saa nähdä tuleeko se jäämäänkin yritykseksi, pidän kuitenkin
thumbs-up.gif

sport05.gif

lookaround_orig.gif
biggrin.gif
mad.gif
Enhän mää pahalla olleskaa,, anteeksi jos tuli paha mieli.. en kyl tarkoittanu sillai ilkeesti,, tuuuu jookos ostan sulle kaakaon

Ja hitsin pitsi. Just ku olis kerrankin ollu hyvät ajelusäät, niin pitää olla affenanmaalla kalassa
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
.
Noo, ajelkaa varovarovasti, ettei kaatuis kallis lasti....
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Sattupas sopivasti- mun "työmaalle"
biggrin.gif
ja mä viel töissä.
Keskustelin Esson "pomon" kanssa ja tankkasit tai et, tervetuloa noutamaan ilmainen kahvilippu makin puolelta
062802moto_prv.gif
Kuka on Makki ja kumpi on sen puoli?

Liityn ajoon  jos ei tuu monsuunia tai tyrä rytkähdä.  
thumbs-up.gif
Se makin puoli on se mittaripuoli- kahvio on erikseen..
Näätte sit paikanpäällä  
biggrin.gif

Silti "pomo" lupas tarjota kaffeet "örkin" porukoille, joten minulta sitten hakee se ilmanen kaffelippu
tounge.gif
ja sen mopon tankkauksen saa kyl kans suorittaa siin samal makil
biggrin.gif

sport05.gif

lookaround_orig.gif
biggrin.gif
mad.gif
Enhän mää pahalla olleskaa,, anteeksi jos tuli paha mieli.. en kyl tarkoittanu sillai ilkeesti,, tuuuu jookos ostan sulle kaakaon
siis tää menee vähän samaan kategoriaan kun se et viimeksi tuli muuten systa jos muistat niin meille sanomista siitä et ilmotettiin et ei olla tulossa et miksi ja pitääkös sitä ilmottaa jos ei pääsekään mukaan ja nyt sit kysytään et mihin mennään ja minne lopetetaan ei taaskaan ole hyvä tai vastataan sinne päin jonnekin tai jotain
nixweiss.gif

Ei siinä mitään mä nyt ilmasin itteni ilman et olen möksistä mistään kellekään tai siis millään pahalla ketään kohtaan blondi taas vaan ajattelee ääneen,sori
inlove.gif

ja ei sit tarvii takertua ja alottaa kaameeta "keskustelua" aiheesta....kitooooos

Mää olen edelleen messissä mukan jos olen selvinnyt hengissä tästä räkästaudista!!!!!!!!

Ja hei tarjotaankos mullekin kaakaota?
confused_orig.gif
?

biggrin.gif
mad.gif
Sun äijältäs kun kysyy et mihin lenkki vie, niin vastaus on muuten vielä epäselvempi - ei välttämättä tässäkään tapauksessa veturi ole miettinyt kuin sen "seuraavan risteyksen" eteenpäin -retki saattaa myös matkalla vaihtua.

Tulihan täs nyt selvä et tarkoitus olis palailla lahnuksen Shellille.

biggrin.gif
mad.gif
Sun äijältäs kun kysyy et mihin lenkki vie, niin vastaus on muuten vielä epäselvempi - ei välttämättä tässäkään tapauksessa veturi ole miettinyt kuin sen "seuraavan risteyksen" eteenpäin -retki saattaa myös matkalla vaihtua.

Tulihan täs nyt selvä et tarkoitus olis palailla lahnuksen Shellille.
Joo niinhän se on - mut sen ajelut ei aina pääty espooseen
biggrin.gif
mulla on pahahko espoo allergia, alkaa ahistamaan eikä veri kierrä...
KAI mä sen kaakaon tuun juomaan jos teeärrä kerta tarjoo
biggrin.gif
biggrin.gif

Mä en tuu... keskityn olennaiseen... eli alkoholin juomiseen ja pitää mennä sitä Flamingoakin katsomaan... väittävät että esiintyy vielä joku Kool & The Gangkin.
033102beer_1_prv.gif

Ajelkaa ja kärvistelkää viimassa.

Paikka olis loistava, mut päätin perjantaina keskeyttää ajokauden. Moppeli lommoilla, mut kunnossa. Kuski ruhjeilla, mut ajokamat käyttökelvottomat. Joten en tule tälläkään kertaa.

Ei pääse vieläkään kun ei ole muuta kuin fillari katoksessa
sad_orig.gif
Sillä ei taida pysyä perässä vaikka kuinka kameramiehiä on matkassa, tai sitten risteyksissä odottelut jäävät edellä ajavilla aika pitkäksi.
nixweiss.gif
no, jos talvi ei pukkaa viikossa tai parissa niskaan niin kyl mulla tsäänssit on vielä mukaan päästä.

Back