• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Oma Aika bongattu tänään Koivukylänväylällä joskus ennen klo 14.00

Sorry, en vetänyt orggimoroa, kun en ole siihen vielä opetellut. Ihan vaan tavallisen moron.
Sun orggimoro oli hieno!
Keltainen Gessu tuli kuitenkin sinua vastaan siellä mansikkakauppiaan nurkilla Lahden moottoritien lähellä.

Tänään vähän ennen yhdeksää Helsingin pohjoisrannassa kivasti jyrsityllä tiellä kaksi pyörää josta jälkimmäisellä keltaista kypärässä ja takin yläosassa, komea moro ja hauskasti katse "tarkentui" kun vastasin mustaoransilla customilla ja ajoasulla.

Miksi tuo laittoi tähän kellonajan tunnilla väärin?

Pekkavee sanoi:
Oma Aika bongattu tänään Koivukylänväylällä joskus ennen klo 14.00

Sorry, en vetänyt orggimoroa, kun en ole siihen vielä opetellut. Ihan vaan tavallisen moron.
Sun orggimoro oli hieno!
Keltainen Gessu tuli kuitenkin sinua vastaan siellä mansikkakauppiaan nurkilla Lahden moottoritien lähellä.

No näin taisi olla! Äitienpäivän kunniaksi yksin sai ajella... ;)
Vaan tuo Honda onkin kivempi yksi, Bemarilla on ihan sama onko yksin vai kaksin.

Äitienpäivänä klo 18.48, Käpylän Shellillä tuusulantietä kaupunkiin päin tuli hieno moro. Kuskilla tais olla sininen pyörä ja kypärässä sininen visiiri. Ite kerkesin vaan niskaa niksauttaa.

Knaku sanoi:
MIkäs trio tuli Porkkalantiellä vastaan tänään noin 17 aikoihin? Komiat morot tuli ainakin ekalta ja vikalta. Voipi olla, että keskimmäiseltäkin oli sormi ylhäällä, mutta en ole varma.

Muutoinkin oli pyöriä liikkeellä tuolla niemellä, mutta Hirsalantiellä oli hiljaisempaa. :thumbup:

Juu kaveriporukalla lähettiin kokeilemaan että onnistuuko mutka ajo enää ollenkaan :) Muutama moro tosiaan tuli porkkalantiellä!

Krikri sanoi:
Tänään vähän ennen yhdeksää Helsingin pohjoisrannassa kivasti jyrsityllä tiellä kaksi pyörää josta jälkimmäisellä keltaista kypärässä ja takin yläosassa, komea moro ja hauskasti katse "tarkentui" kun vastasin mustaoransilla customilla ja ajoasulla.

Kasari look näköjään lisää "näkyvyyttä" :D Moro vaan!

Jaah, vaikee sanoo mikä pyörä oli, mutta jokin musta Kawa (ehkä ZZR) bongattu Telakkakadun ja Munkkisaarenkadun risteyksessä tänään aamulla. Itsehän seisoin valoissa odottelemassa... :pissed:

Just äsken tuli tässä nummelassa ihan kotokulmilla orgimoro joltain tummanpunaiselta(?)pyörältä.
Ite en tajunnu kun kättä nostaa kun olin just käätyilemässä siit uimahallin stopilta himaan.

Ketä saan kiittää tiistaina seinäjoelta lapuaan olin menos ja varotit setäsinisistä.. oli meinaa lapuan tienoo täynnä mp että sivari autoja.. kevään ajanu rauma-lapua ja ny tuollainen ruuhka:)).. mutta iso kiitos.. harvakseltaa org morotusta näkyny.. olis kiva tietää pohojanmaan orggilaisista..

Eilen tuli Haltialaan 6-7 orgilaista jonossa pyörillään noin klo 18:45, itse olin vanhalla punaisella Hondallani juuri poistumassa... ja suoran päässä olleesta poliisistakin varoitettiin. Tuli katsottua mittaria vähän tarkemmin... Tänx!

Kuka mimmi heitti komeat morot kehältä kääntyessään länsisalmen suuntaan? Kökötin Duken kanssa dösärillä ja joku sohvalla siinä perässä, ajelin sun persiisee kiinni sipoonrannan kohdilla :)

Kulomäentiellä bongattu orggimoro klo 15.45 ja uudestaan myöhemmin toiseen suuntaan ajaessa. En oo varma oliko sama kuski kuin aiemmin. Kuka tunnustaa ajelleen siellä?

Zaggo sanoi:
Kuka mimmi heitti komeat morot kehältä kääntyessään länsisalmen suuntaan? Kökötin Duken kanssa dösärillä ja joku sohvalla siinä perässä, ajelin sun persiisee kiinni sipoonrannan kohdilla :)

Jos oli musta pikkurosvo sivulaukuin, valkoinen kypärä ja puoli seiskan pintaan, niin sitten se olin minä.

MP-poliisilta tuli tänään aamulla selkeä orggimoro ykköstiellä. Tai sitten se heristi vaan sormea, koska saattoi olla että liikuin hieman muuta liikennevirtaa nopeammalla tahdilla :dunno:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back