• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Keitä oli tänään klo 15.00 ainakin 20 pyörää Kempeleessä Zeppelinin liikennevaloissa menossa Tyrnävän suuntaan. Olin itse siinä letkan keulalla valoissa odottelemassa. Piti käydä vaimon pyörää ulkoiluttamassa, kun oma on vielä pukeilla. Olipa mahtavan komia letka siinä tosiaan, kun noita harvemmin Oulun seudulla näkee muulloin kuin vappuna.

Tänään siinä 15:30 kieppeillä, muutama kilometri Hyvinkäältä Hikiälle päin ajessa tuli selkeä orggimoro vastaan. Sininen kyykky (gsxr?) ja kuskilla sininen visiiri kypärässä. Tunnustaako joku?
Itsellä tummansininen Transalp ja takaböksi :)

Pohjanpoika sanoi:
Keitä oli tänään klo 15.00 ainakin 20 pyörää Kempeleessä Zeppelinin liikennevaloissa menossa Tyrnävän suuntaan. Olin itse siinä letkan keulalla valoissa odottelemassa. Piti käydä vaimon pyörää ulkoiluttamassa, kun oma on vielä pukeilla. Olipa mahtavan komia letka siinä tosiaan, kun noita harvemmin Oulun seudulla näkee muulloin kuin vappuna.

Täytynee tunnustaa, että Oulu/Org:in lauantailetkahan siinä taisi olla menossa. Porukkaa oli mukavasti ja lisää sopii. :)

Ja tulihan se kevään ensimmäinen orggimoro Nuoramoisten-Kalkkisten välillä. Pyörästä ei oikein selkeetä tunnistusta kun nyt sattui joku mokkiainen leviämään visiiriin siinä samalla. Terv. sininen kuski punaisella pyörällä.

Oksanen sanoi:
Ja tulihan se kevään ensimmäinen orggimoro Nuoramoisten-Kalkkisten välillä. Pyörästä ei oikein selkeetä tunnistusta kun nyt sattui joku mokkiainen leviämään visiiriin siinä samalla. Terv. sininen kuski punaisella pyörällä.
Ajoitko Kalkkisista Nuoramoisiin päin? Jos niin tod. näk. hep! Takanani tuli sininen bussi.

Sinä joka pysähdyit Mani-Baarissa Kalkkisissa punaisella Hondalla (VTR?) 12-13 välillä. En näyttänyt keskustellessa ORG! moroa kun olin veneellä/kävellen liikkeellä :thumbup:

Kotarikuski sanoi:
Ajoitko Kalkkisista Nuoramoisiin päin? Jos niin tod. näk. hep! Takanani tuli sininen bussi.

Minähän se. Nordenlundin kartanon ja Heinolan tien risteyksen välillä. Kahelle pyörälle tuli moikattua. Ja huomenna uudestaan, 80-luvulla viimeksi tuolla tiellä :orgmp3:.

120 -tiellä puolilta päivin ja uudelleen viiden korvilla tuli useampaan otteeseen orggimoroa. Koska en kaikkia morottelijoita pysty kuvailemaan niin tehdään näin: mä olin se mustavalkoisiin pukeutunut jäbä sinisellä Yammulla joka morotteli! :D

Olitkos se sinä noin klo 13 röylän suoralla espoossa, käännyttiin punametsän suunnasta pakankylän suuntaan. Minulla oli alla musta kawasaki z ja kyydissä punatakkinen tarakkaharakka, perässä tuli punavalko rykkönen. Sinulla allasi musta pyörä/puku kultaisin yksityiskohdin, mahd. nähty aikaisemmin all rightin kauden avajaisissa pari viikko sitten.

Mörömörö.

Bodine sanoi:
120 -tiellä puolilta päivin ja uudelleen viiden korvilla tuli useampaan otteeseen orggimoroa. Koska en kaikkia morottelijoita pysty kuvailemaan niin tehdään näin: mä olin se mustavalkoisiin pukeutunut jäbä sinisellä Yammulla joka morotteli! :D

Sininen Jammu tuli vastaan RM-Heinon paikkeilla Helsingin suuntaan. Kuskilta komea morotus:D. Itse olin liikkeellä punaisella Gesu Bemarilla.

Kookymppi sanoi:
Sininen Jammu tuli vastaan RM-Heinon paikkeilla Helsingin suuntaan. Kuskilta komea morotus:D. Itse olin liikkeellä punaisella Gesu Bemarilla.

Meikä mitä todenäköisimmin :D

Tuntui kaikki motoristit ajavan just vastaan, eli olin puolilta päivin tulossa Stadiin niin kaikki tuntui tulevan taas pois päin sieltä. Ilta viiden korvilla taas sama juttu et mä olin lähdössä pois päin Helsingistä ja muut tulossa takas :grin:

Tänään iltapäivä kolmen-puol neljän aikaan, Vesivehmaan lentokentän kohilla tuli punainen matkapyörä (PanEuropean?) vastaan ja kuskilta selkeä org-moro. Itse ajelin Transalpilla mustan Bläkkärin perässä.

Ja nyt illemmalla kun issekseni ajelin n. kuuden aikoihin, Ala-Okeroistentietä pitkin Salpakankaalta Renkomäkeen päin ajoi vaalea joku isompi pyörä, kuskilla kirkkaankeltanen kypärä ja sormimorotusta tuli. En ihan tainnut keretä reagoida, mut hengessä mukana :)

Isot kiitokset sille joka varoitteli setäsinisestä tänään klaukkalan tiellä joskus 18:15-18:45 :bisseä: T. Musta yammu & Sininen z

Nurmossa eka org moro bongattu, tuli mustalla hayabusalla vastaan tos nurmontiellä! Muistin vasta kun oli ajanu ohi että niin piti itekkin morottaa mut unohtu toi org moro. No, ens kerralla.

Jiivee666 sanoi:
Minkälainen käsimerkki toi smurffivarotus on?

Sellanen kuin yrittäisit taputtaa maata... eli kämmenellä alaspäin. Sama toimii myös hirviin, poroihin, yms. elukoihin kuin myös onnettomuuksiin ja kaikkeen mahdolliseen varoittamiseen.

JKL-Uurainen-Laukaa-JKL lenkillä näky ainakin parit .org morot. Itse matkasin punasella rastaalla.

Turha alkaa erottelemaan tänään tulleita moroja mutta heitetään nyt jos joku itsensä tunnistaa :)

Tänään noin klo 13 jälkeen sahattiin vanhaa turuntietä Turun suuntaan minulla musta zeta ja perässä kaveri punavalko rykkösellä. Sitten noin klo 15:30-16:30 jälkeen ajeltiin evitskogintietä kuvajahtaillessa kohti Espoota tuli moooooonta morotusta ja pari aika selkeää örkkimoroakin.

Tarkemmat tuntomerkit piti antaa parista, mutta Gopro jäi vanhempien luokse niin huono kattella. Hienoa oli kyllä kun runsaasti tuli pyöriä vastaan!

Moromoro!

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back