• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Taisipa olla cb-61 ku heitti orggimorot kesken työnteon Siikajoella pellonreunalta jonku sähkökaapin vierestä. Eikä edes ollut mopolla liikenteessä:thumbup:

Yks moro tuli kuuden jälkeen(?) bongattuu nikkilästä pois vievällä tiellä. Kaks jannuu mutta pyöriä en muista enää nukutun yön jälkeen. Toinen moro tuli kyykkykuskilta porvoo-sipoo välisellä osuudella kuninkaantiestä, 15 minuuttia nikkilämoron jälkeen. Siinäki oli kaks kuskia. Piristää ajoa mukavasti aina tuommoset!

Terv mustapukeinen sinisen suzuki sv kuski.

Orgimoro kirkkonummella siin motarin sillan päällä jossain klo 20.30...21..(?):orgmp:Moroo vaa.
Oli aika eläimellinen matka porkkalanniemeen, lähes jokaisella peltoaukeella
peuroja juoksentelemassa ja 4-5 tooosi isoo hirveekin siellä seiso ja ihmetteli,
peuramaa...mistähän nimensä saanut:D Aurinko ku loppu niin tuntu
et tuli pakkasta ja ihan hypotermiassa ja 60km kotsaan oujeeeh.

Komea orggimoro Kehä III:lla länteen Petikon kohdalla 17.30 aikoihin mustalta "seikkailupyörältä", ilmeisesti Trumpan Tiger. Itse olin liikkeellä kuraisella punaisella Gesu Bemarilla idän suuntaan. Hyvä ajopäivä takana Rexmanin kanssa mutka-, routapatti- ja hiekkateillä:grin:

Viimeksi muokattu:
Orggimorot Hämeenlinnan jäähallin kohdalla eilen, siinä klo 14 maissa. Ajoit moottoriradan suuntaan ja tulin vastaan sinisellä rytkösellä, vihreät nahat päällä:grin:

Tänään n. klo 15.00 Lahdessa, oliko tuo nyt upon sillalla, kaksi kuukautta kestäneen ajokauden ensimmäinen org-moro bongattu. Punamustalla GSA:lla köröttelin ja vähän vaisunlaisesti moikkasin takaisin.

Aamulla pasilassa 8.15-8.20 aikoihin ajoin valkosen bemarin perässä jossa .org tarra. :WAZAAP:
Itellä musta kawa Z ja valkonen potta + ajotakki. Käännyit parkkihalliin Elimäenkadulla.

MIkäs trio tuli Porkkalantiellä vastaan tänään noin 17 aikoihin? Komiat morot tuli ainakin ekalta ja vikalta. Voipi olla, että keskimmäiseltäkin oli sormi ylhäällä, mutta en ole varma.

Muutoinkin oli pyöriä liikkeellä tuolla niemellä, mutta Hirsalantiellä oli hiljaisempaa. :thumbup:

Kukas se oli joka keuli 650 Burgmanilla ohi Kehä kolmosella ennen Järvenperän liittymää - itellä vauhtii se tikkari +20+ omalla skootterilla :rakastunut:

Vmatti sanoi:
Kukas se oli joka keuli 650 Burgmanilla ohi Kehä kolmosella ennen Järvenperän liittymää - itellä vauhtii se tikkari +20+ omalla skootterilla :rakastunut:

Hep! Orggi-moron huomasin kyllä. En myönnä keulineeni koska automaattiloota vaihto just 4 --> 5 samalla hetkellä. Pikkasen oli kiire, joten siitä tuo lennokas ohitus - hyvän näkönen skode sulla oli alla :rakastunut:

Tänään tuossa 12 pintaan tuli kaks pyörää Lahden kärpäsen mäessä vastaan sormet pystyssä. Toinen tais olla musta Z. Kuka tunnustaa? Ite olin menossa Ace Corneriin B-päiville.:orgmp2:

oba sanoi:
Hep! Orggi-moron huomasin kyllä. En myönnä keulineeni koska automaattiloota vaihto just 4 --> 5 samalla hetkellä. Pikkasen oli kiire, joten siitä tuo lennokas ohitus - hyvän näkönen skode sulla oli alla :rakastunut:
Kiitos ! Ihannoinkin sun skodea kun en haistanut variaattorin palaneen hajua tossa vauhdissa - automaatti selittää tuon :grin:

Kukkuluuruu, taisin olla minä... Olin just tulossa kuvajahdista ja tosiaan ihka ensimmäinen org!-moro Uponsillalla! Kyllä moikkauksen orgiksi tunnisti ;) Meinasin pyörtää perääsi moisen harvinaisuuden nähdessä (ajelen ilmeisesti sellaisina aikoina/paikoissa että ei hirveästi pyöriä tule vastaan ja vielä org-morolla!)

Defiance sanoi:
Tänään n. klo 15.00 Lahdessa, oliko tuo nyt upon sillalla, kaksi kuukautta kestäneen ajokauden ensimmäinen org-moro bongattu. Punamustalla GSA:lla köröttelin ja vähän vaisunlaisesti moikkasin takaisin.

Lauantaina kaksi pyörää rinnatusten Vihtijärvi-Läyliäinen välillä Vihtijärven suuntaan komea samanaikainen orggimoro stereona? Itse sain aikaseksi semin "long live and prosper"-tyylisen vilautuksen...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back