• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
D-Iivil sanoi:
MP-poliisilta tuli tänään aamulla selkeä orggimoro ykköstiellä. Tai sitten se heristi vaan sormea, koska saattoi olla että liikuin hieman muuta liikennevirtaa nopeammalla tahdilla :dunno:

Ootko varma että oli sormi eikä ysimillinen? ;)

D-Iivil sanoi:
Olen :)
Yleensä nuo MP-poliisit eivät morjestele takas, mutta tämä kyllä katsoi pitkään ja hartaasti :D

Joku mp-poliisi sanoi ettei moikkaile takas alueella, jossa on muuta liikennettä. Koska muuten sen käsimerkin voi muut käsittää jonkinlaisena liikenteenohjausmerkkinä. Tässä yksi selitys osaan moikkaamatta jättämisiin.

Tulee ajettua päivittäin työmatkalla Pasilan poliisitalon ohi ja mulle ainakin moikkaavat. Luulevat varmaan että olen kolleega eivätkä kehtaa olla moikkamatta. Eilenkin oli yksi oikeen kunnolla lapa pystyssä. (Ei ollut pysähtymismerkki...kai)

Alkaa varmaan mopoilussakin noin ylipäänsä se "kyllästymispiste" moikkailussa olla kohta käsillä.
Ainakin vilkkaimpina ajankohtina ja pätkillä.

Tämähän on ihan luonnollinen kehityskulku, eikä moikkaamatta jättäminen
välttämättä tarkoita sen kummempaa.

Kukas tuli sormi komeasti taivasta kohti vastaan Vantaan Ikean kohdilla vähän vaille neljä? Huomasin puskan takaa melko myöhässä, mutta sen morotin mitä kerkesin :)

Renate sanoi:
Knaku, tulit nähdyksi hetki sitten Munkinmäentiellä. :bye:

Jep !

Töistä kotiin ja sitten uimaan :thumbup: Oli ramppi sen verran tukossa, että tulin K-raudan kautta

Tänään Tapiolan ABC:n kulmilla kasin maissa tuli vastaan mopotin, jonka ajajalta olin tunnistavinani orggimoron. En ehtinyt huomaamaan tarkemmin merkkiä/mallia tai väriä, mutta mä olin eka niistä kolmesta peräkkäin ajelevasta Ducatista. Morjenstin kyllä ihan tavallisesti...

Kukas tuli noin 15:45 sormipystyssä vastaan Helsingissä Nosturin kohdalla vaaleahkon sinisellä Kawalla(?)

Itse ajoin mustalla smotolla

Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku:WAZAAP:

Alavetelissä siinä Salen nurkilla tulit mustalla busalla vastaan joskus puol yhen aikaan tai tms. komeasti oli sormi pystyssä. Ite olin mustalla Hondan nakulla ja perässä tuli kolme muuta pyörää.

maunomatonen sanoi:
Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku:WAZAAP:

Karkovilla ja kumppaneilla ollu taas kiire Suvirantaan hampparille :thumbsup:

maunomatonen sanoi:

Kiitti itelles. Hyvin pysyit matkassa :)

Ja oisit Jukkis tullu mukaan. :)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back