D-Iivil sanoi:MP-poliisilta tuli tänään aamulla selkeä orggimoro ykköstiellä. Tai sitten se heristi vaan sormea, koska saattoi olla että liikuin hieman muuta liikennevirtaa nopeammalla tahdilla![]()
Ootko varma että oli sormi eikä ysimillinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D-Iivil sanoi:MP-poliisilta tuli tänään aamulla selkeä orggimoro ykköstiellä. Tai sitten se heristi vaan sormea, koska saattoi olla että liikuin hieman muuta liikennevirtaa nopeammalla tahdilla![]()
Nykis sanoi:Ootko varma että oli sormi eikä ysimillinen?![]()
D-Iivil sanoi:Olen
Yleensä nuo MP-poliisit eivät morjestele takas, mutta tämä kyllä katsoi pitkään ja hartaasti![]()
McStadey sanoi:Kyl mulle on morjestanu takas lähes poikkeuksetta...
McStadey sanoi:Kyl mulle on morjestanu takas lähes poikkeuksetta...
D-Iivil sanoi:Olen
Yleensä nuo MP-poliisit eivät morjestele takas, mutta tämä kyllä katsoi pitkään ja hartaasti![]()
Kerma sanoi:Jos oli musta pikkurosvo sivulaukuin, valkoinen kypärä ja puoli seiskan pintaan, niin sitten se olin minä.
Renate sanoi:Knaku, tulit nähdyksi hetki sitten Munkinmäentiellä.![]()
D-Iivil sanoi:Mä en muista kuin ehkä kerran että olis lapa noussut takaisin.

maunomatonen sanoi:Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku![]()
maunomatonen sanoi:Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku![]()