• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kuka tuli vastaan sormi pystyssä Lohjanharjuntietä? Kyykky, suuntana nummela joskus kahden aikaan tänään. Niin monta moottoripyörää tänään tullut vastaan, ettei voi muistaa tarkalleen. :D

Nyt tuli Malmin raitilla hieno orggimoro vastaan. Olin just kääntymässä ja en kyennyt vastaamaan kuin nyökkäämällä. En kerennyt myöskään katsomaan pyörää tarkemmin, mut kaksipäällä olitte.

Kuka ajoi 17.5 lauantai-illalla 20 maissa sinisen R6 naapurin puutarhaan Puntarikoskentiellä? Kun kävin paikalla oli kuski ampparin kyydissä ja poliisit siirti pyörää.

kuralan kylämäen kohdalla n. klo 15 bongattu historian korkein sormimorotus.. :thumbup: yritin vastata samalla mitalla.. vihreä kawa ja KTM meillä menopeleinä

Olitko se sinä joka tänään pelastit vuokkojen kynsistä varoituksella noin 3 aikaan Paimio-Sauvo välillä......kiitos ja kumarrus, olin liikkeellä 2 päällä Yamaha Fjr hopea....sinulla oli ilmeisesti joku mantza peli alla taisi olla sininen kai ? Summa summarum kiitoksia:thumbup::orgmp:

Jan76 sanoi:
Komeet oli morot Kokkilan lossirannas vissiin idänkiertäjiltä :WAZAAP:
Siellähän me nähtiin, pientä koukkausta piti tehdä ennen kotio lähtöä, kyllä oli komee morotus sinullakin.

Oodi Hämeenlinnassa tänään 18.5. ~klo 10.50 nähdylle neidolle sivuvaunulla.

Kaukaa horisontissa näin jotain uutta.
Vaalealla ratsulla laukkasin tietämättä vielä sun kauneutta suurta.
Sun vaaleat kutrit ja leveä hymys häikäs visiiristä tummasta huolimatta.
Tunsin rakkauden kuumuutta.
Se kesti ohikiitävän hetken.
Keskellä sen Hämeenlinnan risteyksen.
Vaan tiesin mä ei tää suhde kestää voi kuin sen hetken pienen.
Koska kuljen mä kahdella pyörällä pareittain kanssa hyrrävoimien.
Kolmas pyörä mut saattaa voi vaaraan suureen.
Rikkoen harmonian johtaen kadotukseen.
Vaan muistan mä sen katseen kesäisen kuuman ja kiihkeän.
Siitä mä sua kiitän.

JMH sanoi:
Oodi Hämeenlinnassa tänään 18.5. ~klo 10.50 nähdylle neidolle sivuvaunulla.

Kaukaa horisontissa näin jotain uutta.
Vaalealla ratsulla laukkasin tietämättä vielä sun kauneutta suurta.
Sun vaaleat kutrit ja leveä hymys häikäs visiiristä tummasta huolimatta.
Tunsin rakkauden kuumuutta.
Se kesti ohikiitävän hetken.
Keskellä sen Hämeenlinnan risteyksen.
Vaan tiesin mä ei tää suhde kestää voi kuin sen hetken pienen.
Koska kuljen mä kahdella pyörällä pareittain kanssa hyrrävoimien.
Kolmas pyörä mut saattaa voi vaaraan suureen.
Rikkoen harmonian johtaen kadotukseen.
Vaan muistan mä sen katseen kesäisen kuuman ja kiihkeän.
Siitä mä sua kiitän.

Se on näemmä aurinko paistanu sun runosuoneen oikeen kunnolla :D

Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?

TR1050 sanoi:
Tänään Seinäjoki - Peräseinäjoki - Virrat - Kuru - Muroleen kanava (klo 15- 19) Todella monta org moroa. Ainakin KTM ja BMW Peräseinäjoki Virrat välillä. Olitko se sinä?
Mä vähän luulen, että tulin sinua vastaan siinä Ala-Vallin ja Kihniön liittymien välissä. Mulla oli hopeanvärinen kypärä ja tulin Virroilta päin tosin ilman org-moroa :)

Padasjoki, vt. 24, pauttia klo 15... eilen söndaagina.
Sormi ajo vastaan ajopelinä ehkä musta rintaliivimerkkinen vajaapyttynen. Tai sitjoku muu??

Viimeksi muokattu:
TROIJAS sanoi:
kuralan kylämäen kohdalla n. klo 15 bongattu historian korkein sormimorotus.. :thumbup: yritin vastata samalla mitalla.. vihreä kawa ja KTM meillä menopeleinä

Ajankohta ja paikka täsmäis, mutta historian korkein moro hämää. Olin mustalla gixxerillä, varusteetkin mustaa paitsi kultanen visiiri. Paljon tuli kyllä sormimoroja vastaan.

mm. Hämeen härkätiellä tarvasjoen kohdilla tuli valkonen busa? jossa selkee sormimoro ja sen takana joku katuenska? Nämä siis joskus puoli viiden aikoihin sunnuntaina 18. päivä.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back