Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dmachine sanoi:Kiitti itelles. Hyvin pysyit matkassa
Ja oisit Jukkis tullu mukaan.![]()
maunomatonen sanoi:Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku![]()
maunomatonen sanoi:Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku![]()
Kävi se mielessä, mutta oli jo yli 200km takana ja kaikki ketkä on motolla ajanu tietää miltä se alkaa tuntua annelissaKarkov sanoi:Kiva kun lyöttäydyit seuraan. Oisit nyt eväälle asti tullut suvirantaan. T: superduke![]()

vodde sanoi:Kukas tuli noin 15:45 sormipystyssä vastaan Helsingissä Nosturin kohdalla vaaleahkon sinisellä Kawalla(?)
Itse ajoin mustalla smotolla
hei vaan jos se sinä olit billy39 sanoi:ORG morotus tos Masalan tiellä tänään n.klo 16.
Sunis sanoi:En nyt ole ihan ajasta varma, mutta jotain tollasta ainakin itse ajelin sielläpäin, ja orggimoro tuli joltain mustalta pyörältä. Itsehän päristelen sinisellä Suzukin SV:llä joka tuossa mun profiilikuvassakin on.
hei vaan jos se sinä olit
![]()

Ja keskustassa taisit olla komeesti sormi taivasta kohti kun tulin keltainen kypärä päässä kakslamppuisella customilla (Trumppa) Gesterbystä päin.Knaku sanoi:Jos oli sini-valkoinen kyykky, niin voisi olla meikäläinen. Kohti keskustaa olin matkalla...
J-PS sanoi:Ja keskustassa taisit olla komeesti sormi taivasta kohti kun tulin keltainen kypärä päässä kakslamppuisella customilla (Trumppa) Gesterbystä päin.
Turkumiitin letka vahvistettuna parilla TouRinkimiehellä.Peltsii sanoi:Hämeenlinnassa äskettäin noin kymmenen pyörän porukka, tuli monta ORG moroa takaisinOlin sinisellä rytkösellä vihreät nahat päällä liikennevaloissa, vastapäätä.