• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hämeenlinnassa äskettäin noin kymmenen pyörän porukka, tuli monta ORG moroa takaisin:thumbup: Olin sinisellä rytkösellä vihreät nahat päällä liikennevaloissa, vastapäätä.

Olitko se sinä Harakantiellä Leppävaarassa tuossa n. klo 17? Isäpuolesi merkeissä pari sanaa vaihdettiin, en vaan ehtinyt sanoa että olen itsekin motoristi, kun normaalit vaatteet päällä olin, ja jo kipitit reippaasti asunnollesi. :)

maunomatonen sanoi:
Kiitos ajoseurasta lammilta turenkiin päin. Oli Sduke, pari tuenoa ja yks z1000, tempo oli hyvä vaikka meinaskin motosta loppua kulku:WAZAAP:

Kiva kun lyöttäydyit seuraan. Oisit nyt eväälle asti tullut suvirantaan. T: superduke :)

vodde sanoi:
Kukas tuli noin 15:45 sormipystyssä vastaan Helsingissä Nosturin kohdalla vaaleahkon sinisellä Kawalla(?)

Itse ajoin mustalla smotolla

En nyt ole ihan ajasta varma, mutta jotain tollasta ainakin itse ajelin sielläpäin, ja orggimoro tuli joltain mustalta pyörältä. Itsehän päristelen sinisellä Suzukin SV:llä joka tuossa mun profiilikuvassakin on.

:bye: hei vaan jos se sinä olit :D

billy39 sanoi:
ORG morotus tos Masalan tiellä tänään n.klo 16.

Jos oli sini-valkoinen kyykky, niin voisi olla meikäläinen. Kohti keskustaa olin matkalla...

Iso skootteri tuli tänään vastaan kalajoki-raahe välillä sormi pystyssä.. Ite liikkeellä tummanvihreellä m1800ärrällä ja eipä tajunnu sormee sojotuttaa..

Sunis sanoi:
En nyt ole ihan ajasta varma, mutta jotain tollasta ainakin itse ajelin sielläpäin, ja orggimoro tuli joltain mustalta pyörältä. Itsehän päristelen sinisellä Suzukin SV:llä joka tuossa mun profiilikuvassakin on.

:bye: hei vaan jos se sinä olit :D

Juu ainakin kuvasta päätellen olit.:bye:

Knaku sanoi:
Jos oli sini-valkoinen kyykky, niin voisi olla meikäläinen. Kohti keskustaa olin matkalla...
Ja keskustassa taisit olla komeesti sormi taivasta kohti kun tulin keltainen kypärä päässä kakslamppuisella customilla (Trumppa) Gesterbystä päin.

J-PS sanoi:
Ja keskustassa taisit olla komeesti sormi taivasta kohti kun tulin keltainen kypärä päässä kakslamppuisella customilla (Trumppa) Gesterbystä päin.

Minä. Moro vaan :thumbup:

Mäntsälän ja Monninkylän puolenvälin tienoilla tuli ensinmainitun suuntaan matkalla ollut valkoinen Hujahaja vastaan sormimoron kera joskus varmaan jonkin verran puolenpäivän jälkeen. Sinäkö?

Kesän eka orggimoro omalle kohdalle. Itse soittelin trumpettia ja tarjosin peruskämmentä.

Peltsii sanoi:
Hämeenlinnassa äskettäin noin kymmenen pyörän porukka, tuli monta ORG moroa takaisin:thumbup: Olin sinisellä rytkösellä vihreät nahat päällä liikennevaloissa, vastapäätä.
Turkumiitin letka vahvistettuna parilla TouRinkimiehellä.
Terve vaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back