• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Taisin olla minä joka kohtasi varsin turhauttavan pikkuvian; kiekkamittarin taustan kiinnitysruuvi tärissyt irti ja pomppii lasin alla iloisesti koneen laulaessa, ja kyseinen lasihan on prässätty kiinni siihen malliin että auki sitä ei nätisti saa:p

Terveiset kyseiselle Triumphin insinöörille joka ratkaisun on suunnitellut:hanuria:

Olinko se minä, tuo ennakoinnin Tonava ja ajatusten Aurajoki, joka alkoi ihmettelemään loppu olevaa takarengasta jo perjantai-iltana, kun lauantaina pitäisi bikepokeroida pitkin uusimaata.
Kympin jälkeen pimeänä syysiltana pihalla on ihan hyvä remppa-aika ja -paikka.

Tollo.

jajuntun sanoi:
Olinko se minä, tuo ennakoinnin Tonava ja ajatusten Aurajoki, joka alkoi ihmettelemään loppu olevaa takarengasta jo perjantai-iltana, kun lauantaina pitäisi bikepokeroida pitkin uusimaata.
Kympin jälkeen pimeänä syysiltana pihalla on ihan hyvä remppa-aika ja -paikka.

Tollo.

mikäpä siinä jos siintä kerran tykkää :thumbup:

Juska2000 sanoi:
Ja tästä saadaankin gallup; sammutatko pyöräsi ensin tappokytkimellä jonka jälkeen virrat pois avaimella vai virrat pois avaimella ja tappokytkimeen ei kosketa :orgmp:

Avaimella useimmiten :right:

Juska2000 sanoi:
Ja tästä saadaankin gallup; sammutatko pyöräsi ensin tappokytkimellä jonka jälkeen virrat pois avaimella vai virrat pois avaimella ja tappokytkimeen ei kosketa :orgmp:

Sivuseisontatuki vaan alas niin pyörä sammuu.

vedenhenki sanoi:
Olinko se minä, keneltä tänään hirtti torvi kiinni neljän ruuhkassa kun ajelin himaan päin.
Ylimääräinen turvallisuusvaruste ei ollut ihan noin toivottu.

Tuliko paljon vihaisia/hämmentyneitä katseita autoilta? :grin:

siis minähän se..
joka kokeili ottaako kakkos vaihteella 200 km/h Venetsialaisten kunniaksi..? ja mitäs luulisitte.. ottiko ? ainakin nyt otan ANIS-VIINAA hymy korvissa :)-

TROIJAS sanoi:
siis minähän se..
joka kokeili ottaako kakkos vaihteella 200 km/h Venetsialaisten kunniaksi..? ja mitäs luulisitte.. ottiko ? ainakin nyt otan ANIS-VIINAA hymy korvissa :)-
Melkoiset aavikkovälitykset jos kahta markkaa kakkosella tai sitten vaihteita vähän.

TROIJAS sanoi:
ykkösellä 13500 rpm 145 km/h vakirattaat 16/41 ysiärrällä takarenkaalta löyty vuosi sitten 162 heppaa
Juu yleensä ykkönen on pitkä muttei kakkonen, onnea vaan rajojen rikkomiselle ilman että rajoittaja olisi tullut vastaan.

tate66 sanoi:
Juu yleensä ykkönen on pitkä muttei kakkonen, onnea vaan rajojen rikkomiselle ilman että rajoittaja olisi tullut vastaan.

röpötys kävi..noi kymppi kuskit ovat aina olleet spectisiä pienimpiinsä, et sieltä olisin odottanut kritiikkiä ( tosin tuli piikkiöön mentäessä ohi oikealta ihan tikkari nopeuksilla 12 r ohi oikialta..kaiken maalimman palikkaa on tähänkin mopoon vaihdettu, mistä en edes tiedä..mut ihan rivakka on peli ja ens vuonna vaihtuu busa-killeriin muutenkin.. ELI MINÄHÄN SE OLIN ! PST TATE monesti oon noita teidän letka-ajeluja vakoillut ja pitänyt ilmoittautua..varmasti tulen vielä :right::right:

TROIJAS sanoi:
ANIS-VIINAA hymy korvissa

128299682855.gif

Olinko se minä joka kävi hiekkakentällä sudittelemassa ne ärsyttävät reunimmaiset karvat pois mitä ei ole uskaltanut normiajossa kanttailla pois? No höh, kukas nyt sellaista:right:

Olinko se minä joka rohkeasti ajoi neljän "liivimiehen" muodostelman mukana liki 60km? :WAZAAP: Kyllä minä se olin, oli turvallista matkaa kaikkien niiden neonkeltaisten turvaliivien seassa. :p

Olinko se minä, joka lähdin kolmen päivän viikonloppureissulle pärrällä, mutta tuli sitten mutkia matkaan :D

Tulisit nyt hei järkiisi, hyvä mies!
Kuka hullu tänne suoleen takaisin tulee, jos kerran on päässy vapaan maailman makuun :p

mursu sanoi:
Olenko se minä, joka istun reilun +30 asteen helteessä toimistossa Etelä-Saksassa ja suunnittelen K 1600 GTL:n ostoa Suomen paluumuuttoa ajatellen ?. No, oleeen, v-ttu :D. Kaikki taloudelliset edellytykset olisi olemassa, mutta a) Suomen talveen tarvin toisen auton vaimon auton lisäksi, b) työpaikasta ei ole tietoa, c) joudun vielä tod. näk. ruikuttamaan vaimolta autoa lainaksi :grin::right:

Lisäksi vieressä istuu määräaikaisella sopimuksella oleva lurkki-munapää matemaatikko-tohtori, joka kyylää milloin soitan Suomeen firman puhelimella ja teenkö töitä vai surfailen netissä. Stasi-kyylä luulee varmaan saavansa vakiopaikan vasikoimalla, että saisi turvattua laiskan kaljanjuonti + ravintolakulinarismi-elämänsä kaksiossaan jatkossakin. Turpaan se ansaitsisi ja saakin mikäli sekaantuu asioihini.

Olenko se minä, joka suunnistaa 5. - 6.10.2012 Intermot-messuilla Kölniin tuijottamaan K 1600 GTL:n uusia värejä ja juo todennäköisesti parina iltana reilusti vehnäkaljaa ?. Jep, ihan varmasti se on minä :D.

Back