• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

road closed sanoi:
Huomasitko heti tankkauksen jälkeen vai matkalla kun lähdit ajelee pois ??
aika hyvä muuten...:O

Heti huomasin. Vaimo oli kotilolla ja minä mopolla ja pysähdyttiin tankkaamaan molemmat kulkineet. Vedin ensin normaalisti kotilon tankkiin ensin diisseliä ja sitten samoilla aivoilla mopon tankkiin samaa ainetta. Onneksi tajusin ennen kuin starttasin ja auton takapaksissa on aina kanisteri. Liruuttelin tankin tyhjäksi ja pistin ysikasia perään, hyvin toimii :p

Joka ajeli helvetinmoisessa rankka sateessa, leveä hymy naamalla, visiiri hiukan auki, että pystyi haistamaan aivan mahtavan raikkaan tuoksun jonka sade aiheutti. :D

Kamppeet läpimärkinä ajelin kotiin ja olin todella onnellinen... miksi, enpä osaa varmaksi sanoa, mutta eipä tuollaista fiilistä tule koskaan auton kanssa ajellessa. :)

RvN23 sanoi:
Joka ajeli helvetinmoisessa rankka sateessa, leveä hymy naamalla, visiiri hiukan auki, että pystyi haistamaan aivan mahtavan raikkaan tuoksun jonka sade aiheutti. :D

Kamppeet läpimärkinä ajelin kotiin ja olin todella onnellinen... miksi, enpä osaa varmaksi sanoa, mutta eipä tuollaista fiilistä tule koskaan auton kanssa ajellessa. :)

Se on justiin näin, Kun on oikeen lämmin ja sataa vettä niin mahtavaa. Mutta jos kotia on matkaa vielä ~500km ja kamppeet läpimärkiä, niin silloin hiukan enää vain vähän hymyilyttää.:WAZAAP:

RvN23 sanoi:

Se johtu vaan siitä sun upeesta pyörästä..

Makeka sanoi:
Ettet vaan ottanut mukaan paistia?
Pääsi pirulainen karkuun. Meni metsään häpeemään omaa tyhmyyttään. Ja kärsimään kipujaan.
Jätti verijäljet peiliin ja katteeseen, eli kyllä mä voitin sen matsin.
Muutoinkin peuraa ..tuttaa varmasti enemmän kuin mua.
Mä selvisin kivutta ja pienillä katteen kiinnikkeiden vaurioilla.

Pulssi kävi korkeella mutta en mä tajunnut sen enempää pelästyä.
Jotenkin vaan nauratti hyvä tuurini.

Goofy. Tuota, takeissa ja hanskoissa on yleensä turkisreunukset. Eikö turkisreunus polvipalassa ole hieman liioittelua? :)-

Olinko se minä jolle tapahtui luultavasti varsin harvinainen tasatilanne tankatessa?

Sysmässä bensiksellä mun trippimittarissa oli TASAN 200,0 kilometriä. No, tankkasin täyteen, niin bensaa meni TASAN 9,01 litraa (sitä 0,01 litraa ei lasketa). :blink: Aika harvoin varmaan vastaavaa tulee, kulutus oli kerrankin helppo laskea... :jpstyle:Mutta oikeasti todennäköisyys tollaselle on kohtalaisen pieni.

shyhander sanoi:
Olinko se minä jolle tapahtui luultavasti varsin harvinainen tasatilanne tankatessa?

Sysmässä bensiksellä mun trippimittarissa oli TASAN 200,0 kilometriä. No, tankkasin täyteen, niin bensaa meni TASAN 9,01 litraa (sitä 0,01 litraa ei lasketa). :blink: Aika harvoin varmaan vastaavaa tulee, kulutus oli kerrankin helppo laskea... :jpstyle:Mutta oikeasti todennäköisyys tollaselle on kohtalaisen pieni.

Kyllähän tuo kuulostaa helpolta. Mitä laskin näytti?

Jos ajaa tasan X-kilometriä ja tankaa tasan Y-litraa niin keskikulutus on tasan Y-litraa X-kilometrillä.:blink:

Akiva sanoi:
Jos ajaa tasan X-kilometriä ja tankaa tasan Y-litraa niin keskikulutus on tasan Y-litraa X-kilometrillä.:blink:

Eli jos ajan tasan kolmesataa kilsaa eli tankin tyhjäksi ja sitten takkaan sinne kolme litraa niin kulutus on melko pieni:bye:

Olinko se minä kuka ajo äsken saatanallisessa kaatosateessa..
Kiitos tästä paskasta kesästä..:hanuria:

Olinko se minä, jolla oli kalsaripyykki lähellä. Moottoritien rampille kääntyessä vanha asfaltti vaihtui ilmeisesti hetki sitten vedettyyn uuteen pintaan. Vesisateessa eroa en huomannut ennen kuin etunen meinasi livetä alta ja kun pito välittömästi palasi lipsahti vielä takanen. Onneksi vauhtia vähän, joten kaadolta vielä vältyttiin.

Back