• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?  
wink.gif
Seuraava foto Ducatin kanssa saunasta? Ovi on jo auki ja pyörä menossa saunaan.

Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?  
wink.gif
Seuraava foto Ducatin kanssa saunasta?
...sitten sängystä
cool.gif
Db-killeri on jo valmiiksi poistettu...
biggrin.gif
Sauna oli mielessä kyllä, mut ei hän mahdu sinne
nixweiss.gif

Oli jo tekemistä saada mahtumaan 70cm kylppärin ovesta
biggrin.gif

Olinko se minä kenet MP-poliisi pysäytti ja huomautti ei E-hyväksytystä putkestani ja siitä, että siinä ei edes ole db killeriä. Sanoi, että "ajokautta on nyt niin vähän jäljellä, etten ala ruuvaamaan kilpiä irti, mutta ajappa meluratsiaan niin saat sanoa kilvelle morjens".

Kiitin ja kumarsin-
bowdown.gif
Mukava setä-

Onpahan silmäniloa naismotoristeillekin, eikä aina vaan vähäpukeisia naisia pärrän kyljessä
tounge.gif
Tuossa ei oikeasti ole mitään väärää
bowdown.gif

ps. en vaan tajua miten ne vähpuk mimmit tykkää ajella korkkareissa ja alkkareissa, luulis että paikat jäätyy ja korkkarit menee pilalle jalkatapeissa
withstupid.gif
??

Onpahan silmäniloa naismotoristeillekin, eikä aina vaan vähäpukeisia naisia pärrän kyljessä
tounge.gif
bowdown.gif

ps. en vaan tajua miten ne vähpuk mimmit tykkää ajella korkkareissa ja alkkareissa, luulis että paikat jäätyy ja korkkarit menee pilalle jalkatapeissa
withstupid.gif
??
No siis joo, täysin samaa mieltä
tounge.gif
Kyllä mä säästän korkkarit toiseen paikkaan
062802jumpie_prv.gif

Olinko se minä joka kiehun lähes joka päivä aivottomien autoilijoiden toheloinnin seurauksena? Tietenkin kannattaa ajaa alle rajoitusten ja jarruttaa kameran kohdalla varmuuden vuoksi. Ja jos yritän ohi, niin autoilija laittaa kaasun pohjaan ihan vaan tehdäkseen kiusaa.
Ensi kesänä olen se minä joka ostaa sellaisen pyörän, että sillä pääsee ohi autoista vaikka ne ajaisi kuinka lujaa.

tounge.gif
bowdown.gif

withstupid.gif
??

Jos on kovin lyhyt, voi korkkarit helpottaa jalkojen ylettymistä maahan
idea3.gif
 Mutta kuinkahan paljon miehiä ajais pöpelikköön jos kauniit vähäpukeiset naiset näkyisi pärrien selässä liikenteissä... Mulla ainakain pää kääntyy jo pelkästään hyvännäköisestä pyörästä  
tounge.gif

Jos on kovin lyhyt, voi korkkarit helpottaa jalkojen ylettymistä maahan
idea3.gif
 Mutta kuinkahan paljon miehiä ajais pöpelikköön jos kauniit vähäpukeiset naiset näkyisi pärrien selässä liikenteissä... Mulla ainakain pää kääntyy jo pelkästään hyvännäköisestä pyörästä  
tounge.gif
Tiedän niin tunteen
tounge.gif
tounge.gif
Montakohan kertaa oon meinannut ajaa jonkun perään kun oon nähnyt siistin pyörän, tai kuullut mukavia ääniä jostain pyörästä
062802jumpie_prv.gif

Olinko se minä, joka ajoi mukavaa vauhtia kotia kohti kotiloja ohitellen, kunnes vastaan tuli poliisi... nooh, ei kääntynyt perään ja ajattelin, että ei sieltä nyt enää poliiseja tule, lyhyt matka kotiin...

Jumalauta, 3 poliisiautoa tuli vielä vastaan, noin kilometrin välein.
biggrin.gif

Onneksi osuivat aina ennenkuin lähdin ohittelemaan, muuten olisi kausi loppunut lyhyeen.
tounge.gif
siis, enhän minä ylinopeutta aja, mutta mittarivirhe ja mitä niitä nyt on...
062802moto_prv.gif

Minultako meinasi äsken kausi päättyä noilla kohdin, tulin tuolta kuusisaaren suunnasta (vasemmalta) menossa kohti länsiväylää, 101 tien risteyksessä valot poissa kun auto kuvan suunnasta kolmion takaa pitkän vaiheilun jälkeen lähtee sittenkin liikkeelle ja työntää kotilonsa suoraan eteeni...
mad.gif

Jännät paikat oli, onneksi oli kuiva tie. Kaikenmaailman puusilmiä tuolla saakin ajella. Niin lähelle tultiin että pupillit erotti kun jamppa silmät lautasina kattelee kun tuun jouset kasassa kohti sen ovea.

Ens kerralla foordikuski ajoitappa lähtös vaiheilujes jälkeen vielä vähän myöhemmäks niin ehkä saat jo osumaa aikaseks.
kaboom.gif

Olinko se minä, joka ajoi mukavaa vauhtia kotia kohti kotiloja ohitellen, kunnes vastaan tuli poliisi... nooh, ei kääntynyt perään ja ajattelin, että ei sieltä nyt enää poliiseja tule, lyhyt matka kotiin...

biggrin.gif

Onneksi osuivat aina ennenkuin lähdin ohittelemaan, muuten olisi kausi loppunut lyhyeen.  
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Ethän ajellut viitostiellä savonmaalla? Täällä kun töistä lähtee kolmen neljän aikaan eteläänpäin, niin aika usein ajelee pohjoisiin päin useampi poliisiauto perätysten
omg.gif
Aamullakin joskus sama homma toisin päin.. Ehkä ne ajelee peräkanaa tuota väliä kun ei niillä muutakaan tekemistä ole
tounge.gif

biggrin.gif

tounge.gif
062802moto_prv.gif
Ethän ajellut viitostiellä savonmaalla? Täällä kun töistä lähtee kolmen neljän aikaan eteläänpäin, niin aika usein ajelee pohjoisiin päin useampi poliisiauto perätysten  
omg.gif
Aamullakin joskus sama homma toisin päin.. Ehkä ne ajelee peräkanaa tuota väliä kun ei niillä muutakaan tekemistä ole  
tounge.gif
En sentään, länsi-suomessa, pori-rauma väliä ajelin.

Siinä on mukavaa pientä ansaa porukalle, kun siinä on just tehty uutta asfalttia ja normaalisti 100:n alue on nyt 80:n alue.

Ehkä siinä oli syy ajella pienillä välimatkoilla.
nixweiss.gif

biggrin.gif

tounge.gif
062802moto_prv.gif
omg.gif
tounge.gif
En sentään, länsi-suomessa, pori-rauma väliä ajelin.

Siinä on mukavaa pientä ansaa porukalle, kun siinä on just tehty uutta asfalttia ja normaalisti 100:n alue on nyt 80:n alue.

Ehkä siinä oli syy ajella pienillä välimatkoilla.  
nixweiss.gif
Kiva nakki
tounge.gif

Poliisisetille
033102ass_1_prv.gif

Back