Seuraava foto Ducatin kanssa saunasta? Ovi on jo auki ja pyörä menossa saunaan.Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraava foto Ducatin kanssa saunasta? Ovi on jo auki ja pyörä menossa saunaan.Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
...sitten sängystäSeuraava foto Ducatin kanssa saunasta?Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
Db-killeri on jo valmiiksi poistettu......sitten sängystäSeuraava foto Ducatin kanssa saunasta?Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
![]()
Db-killeri on jo valmiiksi poistettu......sitten sängystäSeuraava foto Ducatin kanssa saunasta?Olinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
![]()
Pelottavan tutun näköiset kaakelitOlinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
Se on totta ettei kaakelit ole kyllä ItaliastaPelottavan tutun näköiset kaakelitOlinko se minä, joka kävi kullan kanssa suihkussa?!?![]()
![]()
Tuossa ei oikeasti ole mitään väärääOnpahan silmäniloa naismotoristeillekin, eikä aina vaan vähäpukeisia naisia pärrän kyljessä![]()
No siis joo, täysin samaa mieltäTuossa ei oikeasti ole mitään väärääOnpahan silmäniloa naismotoristeillekin, eikä aina vaan vähäpukeisia naisia pärrän kyljessä![]()
![]()
ps. en vaan tajua miten ne vähpuk mimmit tykkää ajella korkkareissa ja alkkareissa, luulis että paikat jäätyy ja korkkarit menee pilalle jalkatapeissa??![]()
Tuossa ei oikeasti ole mitään väärääOnpahan silmäniloa naismotoristeillekin, eikä aina vaan vähäpukeisia naisia pärrän kyljessä![]()
![]()
ps. en vaan tajua miten ne vähpuk mimmit tykkää ajella korkkareissa ja alkkareissa, luulis että paikat jäätyy ja korkkarit menee pilalle jalkatapeissa??![]()
Tiedän niin tunteenJos on kovin lyhyt, voi korkkarit helpottaa jalkojen ylettymistä maahanMutta kuinkahan paljon miehiä ajais pöpelikköön jos kauniit vähäpukeiset naiset näkyisi pärrien selässä liikenteissä... Mulla ainakain pää kääntyy jo pelkästään hyvännäköisestä pyörästä![]()
![]()
Ethän ajellut viitostiellä savonmaalla? Täällä kun töistä lähtee kolmen neljän aikaan eteläänpäin, niin aika usein ajelee pohjoisiin päin useampi poliisiauto perätystenOlinko se minä, joka ajoi mukavaa vauhtia kotia kohti kotiloja ohitellen, kunnes vastaan tuli poliisi... nooh, ei kääntynyt perään ja ajattelin, että ei sieltä nyt enää poliiseja tule, lyhyt matka kotiin...
Jumalauta, 3 poliisiautoa tuli vielä vastaan, noin kilometrin välein.![]()
Onneksi osuivat aina ennenkuin lähdin ohittelemaan, muuten olisi kausi loppunut lyhyeen.siis, enhän minä ylinopeutta aja, mutta mittarivirhe ja mitä niitä nyt on...![]()
![]()
En sentään, länsi-suomessa, pori-rauma väliä ajelin.Ethän ajellut viitostiellä savonmaalla? Täällä kun töistä lähtee kolmen neljän aikaan eteläänpäin, niin aika usein ajelee pohjoisiin päin useampi poliisiauto perätystenOlinko se minä, joka ajoi mukavaa vauhtia kotia kohti kotiloja ohitellen, kunnes vastaan tuli poliisi... nooh, ei kääntynyt perään ja ajattelin, että ei sieltä nyt enää poliiseja tule, lyhyt matka kotiin...
Onneksi osuivat aina ennenkuin lähdin ohittelemaan, muuten olisi kausi loppunut lyhyeen.siis, enhän minä ylinopeutta aja, mutta mittarivirhe ja mitä niitä nyt on...![]()
Aamullakin joskus sama homma toisin päin.. Ehkä ne ajelee peräkanaa tuota väliä kun ei niillä muutakaan tekemistä ole![]()
![]()
Kiva nakkiEn sentään, länsi-suomessa, pori-rauma väliä ajelin.Ethän ajellut viitostiellä savonmaalla? Täällä kun töistä lähtee kolmen neljän aikaan eteläänpäin, niin aika usein ajelee pohjoisiin päin useampi poliisiauto perätystenOlinko se minä, joka ajoi mukavaa vauhtia kotia kohti kotiloja ohitellen, kunnes vastaan tuli poliisi... nooh, ei kääntynyt perään ja ajattelin, että ei sieltä nyt enää poliiseja tule, lyhyt matka kotiin...
Aamullakin joskus sama homma toisin päin.. Ehkä ne ajelee peräkanaa tuota väliä kun ei niillä muutakaan tekemistä ole![]()
![]()
Siinä on mukavaa pientä ansaa porukalle, kun siinä on just tehty uutta asfalttia ja normaalisti 100:n alue on nyt 80:n alue.
Ehkä siinä oli syy ajella pienillä välimatkoilla.![]()