• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

TeGGe sanoi:
Olinko se minä kuka ajo äsken saatanallisessa kaatosateessa..
Kiitos tästä paskasta kesästä..:hanuria:

Olinko se minä joka voi samaistua tähän. Onneksi mieltä lämmittää setelipino minkä crossin uusi omistaja tänään latoi pöytään.:thumbsup:

Olinko se minä joka veteli kaatosateessa rykkösellä 3 tiellä rekkojen roiskeissa?

No en todellakaan! En kävis pienessä mielessäkään moinen idea!.... Olen pysytellyt visusti koko päivän kotona:jpstyle:

Olenko se minä, joka istun reilun +30 asteen helteessä toimistossa Etelä-Saksassa ja suunnittelen K 1600 GTL:n ostoa Suomen paluumuuttoa ajatellen ?. No, oleeen, v-ttu :D. Kaikki taloudelliset edellytykset olisi olemassa, mutta a) Suomen talveen tarvin toisen auton vaimon auton lisäksi, b) työpaikasta ei ole tietoa, c) joudun vielä tod. näk. ruikuttamaan vaimolta autoa lainaksi :grin::right:

Lisäksi vieressä istuu määräaikaisella sopimuksella oleva lurkki-munapää matemaatikko-tohtori, joka kyylää milloin soitan Suomeen firman puhelimella ja teenkö töitä vai surfailen netissä. Stasi-kyylä luulee varmaan saavansa vakiopaikan vasikoimalla, että saisi turvattua laiskan kaljanjuonti + ravintolakulinarismi-elämänsä kaksiossaan jatkossakin. Turpaan se ansaitsisi ja saakin mikäli sekaantuu asioihini.

Olenko se minä, joka suunnistaa 5. - 6.10.2012 Intermot-messuilla Kölniin tuijottamaan K 1600 GTL:n uusia värejä ja juo todennäköisesti parina iltana reilusti vehnäkaljaa ?. Jep, ihan varmasti se on minä :D.

Olinko se minä joka suoritti juuri ison A:n inssin, ja jonka HD tärähtää kohta kohti auringonlaskua :D

KYLLÄ!

markok sanoi:
Olinko se minä joka suoritti juuri ison A:n inssin, ja jonka HD tärähtää kohta kohti auringonlaskua :D

KYLLÄ!

Onnea. :) Hyvä ensipyörä sulla. :grin: (HD:lla mäkin ensimmäiset kuukaudet kortin saamisen jälkeen ajelin.)

Ja topiciin: olinko se minä joka taas kerran jäädytti aamulla sormensa työmatkalla ja päätti hankkia lämpöisemmät hanskat. Mä päätin hankkia ne jo keväällä mutta ei ole vielä ehtinyt... :paikallatuulee:

Olinko se minä, keneltä tänään hirtti torvi kiinni neljän ruuhkassa kun ajelin himaan päin.
Ylimääräinen turvallisuusvaruste ei ollut ihan noin toivottu.

vedenhenki sanoi:
Olinko se minä, keneltä tänään hirtti torvi kiinni neljän ruuhkassa kun ajelin himaan päin.
Ylimääräinen turvallisuusvaruste ei ollut ihan noin toivottu.

Autossa vai Kawassa?

Silver Bride sanoi:
Onnea. :) Hyvä ensipyörä sulla. :grin: (HD:lla mäkin ensimmäiset kuukaudet kortin saamisen jälkeen ajelin.)

Ja topiciin: olinko se minä joka taas kerran jäädytti aamulla sormensa työmatkalla ja päätti hankkia lämpöisemmät hanskat. Mä päätin hankkia ne jo keväällä mutta ei ole vielä ehtinyt... :paikallatuulee:

Kannattaako se nyt enää .. ;D

tonttuj sanoi:
Autossa vai Kawassa?

Kawassa. :D On taloudessa autokin, mutta mies on omistushaluinen sen suhteen... Tosin eipä mies saa mun Kawallakaan lupaa ajaa! (Tosin, eipä sillä tarvittavaa kirjaintakaan pärrään, mulla taasen on kyllä autoon.)

vedenhenki sanoi:
Kawassa. :D On taloudessa autokin, mutta mies on omistushaluinen sen suhteen... Tosin eipä mies saa mun Kawallakaan lupaa ajaa! (Tosin, eipä sillä tarvittavaa kirjaintakaan pärrään, mulla taasen on kyllä autoon.)

Heh, harvinaisempaa noin päin.

Olinko se minä joka tänään aamulla latailin akkua ja kelailin johtoja kun startti nappi sanoi vain naps, kunnes huomasin että vaihde on päällä ... Nolo olo

tontze sanoi:
Kannattaako se nyt enää .. ;D

Niin, no, emmätiiä... Johan tässä on kohta talvi kuitenkin eikä niitä sitten enää tarvi. Ja keväällä voi taas todeta että hitto kun mä olen köyhä, ostanpa sitten syksyn aleista ne hanskat. :grin:

Olinko se minä joka heräsi myöhään ja rupesi hankkimaan A-korttia kesän lopulla. "Uusi" kulkupeli ja ajokamat pölyttyvät nyt tuossa odottaen että poliisi-tädit saisivat käsiteltyä korttiluvan. Reilu kuukausi on jo odoteltu - no, teorian kuvat ja kysymykset osaan ainakin ulkoa.

Näillä näkymin taitaa olla lokakuu ennenkuin saan pärrän alleni - kyllä minähän se - ja kovasti korpeaa.

tontze sanoi:
Olinko se minä joka tänään aamulla latailin akkua ja kelailin johtoja kun startti nappi sanoi vain naps, kunnes huomasin että vaihde on päällä ... Nolo olo
Perussetti. Minätyttö se onnistuin tuossa päivänä eräänä lähtemään seisontajalan tappokytkimestä huolimatta liikkeelle. :jpstyle:
Pyörä käyntiin, vaihde päälle, kytkin ylös. Pyörä sammui ja minä siinä ihmettelen. Pyörä uudestaan käyntiin ja vähän reilummalla kaasulla kytkintä luistattaen liikkeelle. Valo syttyi aivojen pimennossa puolivälissä parkkipaikkaa ja heitin sitten vauhdissa sen jalan ylös. :grin:

Eli osataan me muutkin. Varsin piristävää aina huomata että muutkin sählää. :)

Silver Bride sanoi:
Perussetti. Minätyttö se onnistuin tuossa päivänä eräänä lähtemään seisontajalan tappokytkimestä huolimatta liikkeelle. :jpstyle:
Pyörä käyntiin, vaihde päälle, kytkin ylös. Pyörä sammui ja minä siinä ihmettelen. Pyörä uudestaan käyntiin ja vähän reilummalla kaasulla kytkintä luistattaen liikkeelle. Valo syttyi aivojen pimennossa puolivälissä parkkipaikkaa ja heitin sitten vauhdissa sen jalan ylös. :grin:

Eli osataan me muutkin. Varsin piristävää aina huomata että muutkin sählää. :)

Olinko se minä joka kerran pesun jälkeen ihmetteli et miksei prätkä lähde käyntiin ja koitin oikein mäkistartillakin sitä käyntiin.. eipä lähtenyt. Sitten työnsin prätkän takaisin mäen päälle ja huomaan että tappokytkin mennyt pöyrää kuivatessa päälle. Noh.. kerrasta opin!

fayout sanoi:
Olinko se minä joka kerran pesun jälkeen ihmetteli et miksei prätkä lähde käyntiin ja koitin oikein mäkistartillakin sitä käyntiin.. eipä lähtenyt. Sitten työnsin prätkän takaisin mäen päälle ja huomaan että tappokytkin mennyt pöyrää kuivatessa päälle. Noh.. kerrasta opin!

Heh, voin todeta syvällä rintaäänellä että ei opi...:D
Joka PRKL kerta ollaan h -moilasena ettäs mikä nyt...

Olinko se minä joka joka päivä noituu kotilossa ku pitää kuskata remppatavaraa eikä voi mennä mopolla töihi..jos vaikka ensviikolla loppupuolella.

-vk-

fayout sanoi:

ToniL sanoi:
Heh, voin todeta syvällä rintaäänellä että ei opi...:D
Joka PRKL kerta ollaan h -moilasena ettäs mikä nyt...

Ja tästä saadaankin gallup; sammutatko pyöräsi ensin tappokytkimellä jonka jälkeen virrat pois avaimella vai virrat pois avaimella ja tappokytkimeen ei kosketa :orgmp:

Back