TeGGe sanoi:Olinko se minä kuka ajo äsken saatanallisessa kaatosateessa..
Kiitos tästä paskasta kesästä..![]()
Olinko se minä joka voi samaistua tähän. Onneksi mieltä lämmittää setelipino minkä crossin uusi omistaja tänään latoi pöytään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TeGGe sanoi:Olinko se minä kuka ajo äsken saatanallisessa kaatosateessa..
Kiitos tästä paskasta kesästä..![]()

markok sanoi:Olinko se minä joka suoritti juuri ison A:n inssin, ja jonka HD tärähtää kohta kohti auringonlaskua
KYLLÄ!
(HD:lla mäkin ensimmäiset kuukaudet kortin saamisen jälkeen ajelin.)
vedenhenki sanoi:Olinko se minä, keneltä tänään hirtti torvi kiinni neljän ruuhkassa kun ajelin himaan päin.
Ylimääräinen turvallisuusvaruste ei ollut ihan noin toivottu.
Silver Bride sanoi:Onnea.Hyvä ensipyörä sulla.
(HD:lla mäkin ensimmäiset kuukaudet kortin saamisen jälkeen ajelin.)
Ja topiciin: olinko se minä joka taas kerran jäädytti aamulla sormensa työmatkalla ja päätti hankkia lämpöisemmät hanskat. Mä päätin hankkia ne jo keväällä mutta ei ole vielä ehtinyt...![]()
tonttuj sanoi:Autossa vai Kawassa?
vedenhenki sanoi:Kawassa.On taloudessa autokin, mutta mies on omistushaluinen sen suhteen... Tosin eipä mies saa mun Kawallakaan lupaa ajaa! (Tosin, eipä sillä tarvittavaa kirjaintakaan pärrään, mulla taasen on kyllä autoon.)
tontze sanoi:Kannattaako se nyt enää .. ;D
tontze sanoi:Kannattaako se nyt enää .. ;D

Perussetti. Minätyttö se onnistuin tuossa päivänä eräänä lähtemään seisontajalan tappokytkimestä huolimatta liikkeelle.tontze sanoi:Olinko se minä joka tänään aamulla latailin akkua ja kelailin johtoja kun startti nappi sanoi vain naps, kunnes huomasin että vaihde on päällä ... Nolo olo

Silver Bride sanoi:Perussetti. Minätyttö se onnistuin tuossa päivänä eräänä lähtemään seisontajalan tappokytkimestä huolimatta liikkeelle.
Pyörä käyntiin, vaihde päälle, kytkin ylös. Pyörä sammui ja minä siinä ihmettelen. Pyörä uudestaan käyntiin ja vähän reilummalla kaasulla kytkintä luistattaen liikkeelle. Valo syttyi aivojen pimennossa puolivälissä parkkipaikkaa ja heitin sitten vauhdissa sen jalan ylös.
Eli osataan me muutkin. Varsin piristävää aina huomata että muutkin sählää.![]()
fayout sanoi:Olinko se minä joka kerran pesun jälkeen ihmetteli et miksei prätkä lähde käyntiin ja koitin oikein mäkistartillakin sitä käyntiin.. eipä lähtenyt. Sitten työnsin prätkän takaisin mäen päälle ja huomaan että tappokytkin mennyt pöyrää kuivatessa päälle. Noh.. kerrasta opin!
fayout sanoi:Olinko se minä joka kerran pesun jälkeen ihmetteli et miksei prätkä lähde käyntiin ja koitin oikein mäkistartillakin sitä käyntiin.. eipä lähtenyt. Sitten työnsin prätkän takaisin mäen päälle ja huomaan että tappokytkin mennyt pöyrää kuivatessa päälle. Noh.. kerrasta opin!
ToniL sanoi:Heh, voin todeta syvällä rintaäänellä että ei opi...
Joka PRKL kerta ollaan h -moilasena ettäs mikä nyt...