D-Iivil sanoi:Olinko se minä joka äskettäin tankkasi Suzukin tankin täyteen... diisseliä. Kyllä.
Huomasitko heti tankkauksen jälkeen vai matkalla kun lähdit ajelee pois ??
aika hyvä muuten...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D-Iivil sanoi:Olinko se minä joka äskettäin tankkasi Suzukin tankin täyteen... diisseliä. Kyllä.

road closed sanoi:Huomasitko heti tankkauksen jälkeen vai matkalla kun lähdit ajelee pois ??
aika hyvä muuten...![]()
RvN23 sanoi:Joka ajeli helvetinmoisessa rankka sateessa, leveä hymy naamalla, visiiri hiukan auki, että pystyi haistamaan aivan mahtavan raikkaan tuoksun jonka sade aiheutti.![]()
Kamppeet läpimärkinä ajelin kotiin ja olin todella onnellinen... miksi, enpä osaa varmaksi sanoa, mutta eipä tuollaista fiilistä tule koskaan auton kanssa ajellessa.![]()

RvN23 sanoi:Joka ajeli helvetinmoisessa rankka sateessa, leveä hymy naamalla, visiiri hiukan auki, että pystyi haistamaan aivan mahtavan raikkaan tuoksun jonka sade aiheutti.![]()
Kamppeet läpimärkinä ajelin kotiin ja olin todella onnellinen... miksi, enpä osaa varmaksi sanoa, mutta eipä tuollaista fiilistä tule koskaan auton kanssa ajellessa.![]()
vtwin sanoi:Se johtu vaan siitä sun upeesta pyörästä..
Goofy S sanoi:No olin se minä joka todistin että Porkkalassa on peuroja.
katso liitettä 1188
Pääsi pirulainen karkuun. Meni metsään häpeemään omaa tyhmyyttään. Ja kärsimään kipujaan.Makeka sanoi:Ettet vaan ottanut mukaan paistia?
Eikö edes kalsaripyykkiä tullut?Goofy S sanoi:Muutoinkin peuraa ..tuttaa varmasti enemmän kuin mua.
Mä selvisin kivutta ja pienillä katteen kiinnikkeiden vaurioilla.
Aika harvoin varmaan vastaavaa tulee, kulutus oli kerrankin helppo laskea...
Mutta oikeasti todennäköisyys tollaselle on kohtalaisen pieni.shyhander sanoi:Olinko se minä jolle tapahtui luultavasti varsin harvinainen tasatilanne tankatessa?
Sysmässä bensiksellä mun trippimittarissa oli TASAN 200,0 kilometriä. No, tankkasin täyteen, niin bensaa meni TASAN 9,01 litraa (sitä 0,01 litraa ei lasketa).Aika harvoin varmaan vastaavaa tulee, kulutus oli kerrankin helppo laskea...
Mutta oikeasti todennäköisyys tollaselle on kohtalaisen pieni.
Akiva sanoi:Jos ajaa tasan X-kilometriä ja tankaa tasan Y-litraa niin keskikulutus on tasan Y-litraa X-kilometrillä.![]()

Keno sanoi:Eli jos ajan tasan kolmesataa kilsaa eli tankin tyhjäksi ja sitten takkaan sinne kolme litraa niin kulutus on melko pieni![]()