Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rudi11 sanoi:Puhdistin ja rasvasin R1200 GSA:n kaasukahvan. Pyörä nyt 3 vuotta vanha, olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin.
juhhyto sanoi:Mulla on vanhempi ja en ole tehnyt kahvalle mitään. Sen liikkeessä ei ole mitään klappia tai ylimääräistä kitkaa. Tuntuu, että vaste on vain ruiskurunkojen läppien jousivoima. Onkohan noissa jotain eroja, että toisia on syytä huoltaa säännöllisesti vai mikä.

tapjar sanoi:Vaihdoin taas Giwi Airflow pleksin pois gessusta ja laitoin takaisin pienen Wunderlichin Flowjet läpyskän. On se kumma kun ei löydy mulle toimivaa isoa pleksiä, aina vaan jymisee kypärässä. Airflow pleksiä olen kokeillut kaikissa asennoissa, pystyssä, takakenossa ja pituussäädön kaikki variaatiot. Vaikka kehuttu pleksi onkin, ei toimi mulla. Pikku mittariston peittävä Flowjet on loistava, kypärä on varmasti vapaassa ilmavirrassa. Tosin syyskylmät käy yläkroppaan taas eri tavalla...![]()
xs2jammu sanoi:Laitoin V-Shield pleksin alkuperäisen tilalle.

Olen jo pitempään katellu avainta, että on urat ihan mustat ja möhnäset ja sitten kun jouduin käyttämään vara-avainta, joka oli ihan kirkas ja kuinka se soljahti hienosti virtalukkoon, kypsyi ajatus avaimen pesemisestä, ja hyvä tuliKipa sanoi:Menee jo hifistelyksi; putsasin / pesin virta-avaimen oikein hammastikulla ja saippualla
Ihan tosiOlen jo pitempään katellu avainta, että on urat ihan mustat ja möhnäset ja sitten kun jouduin käyttämään vara-avainta, joka oli ihan kirkas ja kuinka se soljahti hienosti virtalukkoon, kypsyi ajatus avaimen pesemisestä, ja hyvä tuli
![]()
waronen sanoi:Tätähän kannattaisi tehdä aika-ajoin niin se vara avainkin toimisi sitten kun tarvitaan ei olisi lukko kulunut likaisen avaimen mukaanvoi myös vähentää avaimen kulumistakin
![]()