Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunkku sanoi:Käytin Gessun pienessä huollossa Moskovassa.
![]()
![]()
Kipa sanoi:Vaihdoin uuden alkuperäisen BMW (Exide) akun. Toivottavasti ABS- ja ym. muut viat korjaantuu![]()
C-A-D sanoi:hehe... Noita Exidejä mulla on mennyt kaksi takuuseen. Molemmat luovuttaneet muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen valtuutettu BMW-huoltokin vaihtoi takuuna YUASAn tilalle ja totesi "tää on oikea akku".
No toivotaan, jotta sulla on parempi tuuri.

Kipa sanoi:Heinolta ostin 8gessun kesällä ja siitä lähtien siinä on ollu vikoja joista olen tuonne kurapyöräpulelle kirjoitellu. Noh olivat saksasta saakka sitten ehdottaneet akun vaihtoa uuteen. Joten kun kerran ei itse tarvitse kustantaa niin otetaan vastaan (tosin itse vaihdoin). Itse kyllä olen alusta alkaen epäillyt akkua, mutta kun alkuperäisestä ei laitteiden mukaan vikaa löytynyt... vai että YUASA![]()

bemu r850 sanoi:Pari viikkoa sitten laitoin talviteloille GT;n. Purin kaikki katteet sekä kaiken irti lähtevän ja putsailin läpikotaisin, lähes silmiä häikäisi puhtaus. Aamulla tuli yhtäkkinen hätä päästä ajamaan, kaikki rojut paikalleen, 200 km;n lenkki ja mopo taas paskanen. Varmaan tarttis putsata ilmansuodatin keskellä kesääkin, lähti täysi kourallinen hyönteisiä kotelosta ja suodattimesta. Taas kulkee, kun saa happea![]()