• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Toivottavasti tämä ei jää pelkästään uhoamiseksi...
Aina ne jää. Lol. Mut jos ei jää, niin sekaan vaan vaikkei seisokaan.

Sellanen juttu tuosta takista, että se mun kaveri jolla on tollanen vonapiipädäss FCL takki, on kans Turusta. You are not unique as snowflake.

Ostin muuten maailman suurimmilta markkinoilta kahdella kymmenellä viidellä eurolla aidon AMF ajan Harley-Davidson nahkarotsin. Oli valmiiksi kulutettu sen parikymmentä vuotta. Irroitettava karvakaulus, vintakea ja rispektiä hönkivä rokkapillirotsi. Muuten loisto-ostos, mutta itselle liian pieni. Olin sitten hyväsydäminen ja annoin sen kaverille lahjaks, kun se on näitä neuvolassa punnittavia. Niinkuin olen itsekin.

Heti oli protherhuud paljon vankempi.

Toi Icon on vähintään 100kertaa hienompi.
smile_org.gif

Iconille menee mullakin. Iconia käytän itekin ja kokemus puhuu laadussa puolestaan. Ulkonäkö on huomattavasti parempi.

Onpas muuten tasainen äänestys. Lupaatko ostaa voittajarotsin, eli seurata kansan ääntä?
Osta Ikoni, ole ikoni. Uskottavuuden lisäämiseksi voit vielä ostaa minulta jatkoksi Iconin käyttämättömän ruukun, joka tuossa hyllyssä möllöttää...

Onpas muuten tasainen äänestys. Lupaatko ostaa voittajarotsin, eli seurata kansan ääntä?
Osta Ikoni, ole ikoni. Uskottavuuden lisäämiseksi voit vielä ostaa minulta jatkoksi Iconin käyttämättömän ruukun, joka tuossa hyllyssä möllöttää...
Siis todella tasaista! Seuraan mielenkiinnolla äänestystä. Saattaa olla, että ostan sen rotsin joka saa ensin 100 pinnaa täyteen, mutta en kuitenkaan vanno käsi raamatulla. Joka tapauksessa teen lopullisen päätöksen itse. Mielestäni kumpikin on varteenotettavia vaihtoehtoja ja kummallekin on löytynyt sekä kannatusta, että vastustusta tässä ketjussa. Kävi jo mielessäkin, että tilaan ihan oikeasti molemmat jenkeistä ja pidän mieluisamman sitten itselläni. Kyllä kummallekin takille ostaja löytyy, varsinkin jos takki on täysin uutta vastaavassa kunnossa.

Pyörän kuvan nähtyäni olen edelleen sitä mieltä että ennemmin Icon. Jatkaa hyvin tota pääkalloteemaa
wink.gif

Nyt on kyllä aiempia sanoja hiukan kyllä pyörrettävä, onhan noi tosi erilaiset takit. Toi Fox creek vaan kaipais vähän lisää väriä tai yksityiskohtia...

Toi Icon näyttää jotenkin teiniltä, on niillä parempiakin...
Jotenkin tosta henkii kapakkabiker -tyyli. Tollaset rotsit pitää kyllä tehdä/tuunata itse...
Mulla oli toi Fox creek vaihtoehtona, kunnes näin tämän. Älä osta sitä...
wink.gif

Osta Icon..Se on siistimpi ja laadussa ei ole mitään valittamista(Itsellä on 3 Icon takkia ja olen tosi tyytyväinen niihin..:-) )

Minäkö valittaisin siitä, että joku haluaa näyttää naurettavalta?

P.S. Aivan sama, vaikka olisi kuinka laadukasta, joku roti sentään sillä, mitä mies päälleen pukee. Lapset on sitten eri asia. Toisaalta, kun on täällä juttuja lukenut ja liikkeissä noita hirvityksiä nähnyt, eihän Iconin tuotteista ole edes saatavana miesten kokoja  
033102bebe_1_prv.gif
Yrität siis sanoa, että jos mä tilaan ameriikan pelleltä tuollaisen DMH rotsin ja ajelen se päällä pitkin kaupunkia, niin näytän naurettavalta ja akkamaiselta? Mä oon tällä hetkellä 186cm/98kg eli ei muakaan ihan neuvolassa punnita ja silti löytyisi sopivan kokoinen takki Iconin mallistosta. Kuinka iso sitä pitää oikein olla, että on "mies"? Ja miksi pitää heti ottaa noin tiukkapipoinen asenne?
No, mä en yritä sanoa mitään, sanon sen mitä siinä lukee. Ei mitään tiukkapipoisuutta vaan vastaus kysymykseen.

Älä sinä puolestasi kysy ihmisten mielipidettä jos automaattisesti sitten koet tarvetta niiden arvostelemiseen, kun eivät olekaan yhteneväisiä omiesi tai odottamiesi kanssa. Nythän oli ilmeisesti tarkoitus kysyä ihmisten mielipidettä ja kerroin omani??

Minä en kysy kenenkään (no, paitsi ehkä vaimon) mielipidettä pukeutumisasioissa, koska niillä ei ihan oikeasti ole minulle mitään merkitystä. Ei herneitä suuttimeen, mutta miehen pitäisi pystyä päättämään oma pukeutumisensa hakematta sille yleistä hyväksyntää.
biggrin.gif

Mä tilasin itelle ton DMH:n, mutta kenellekkään en voi suositella ebayssä myyvää Chicago Performancea kauppiasta, kamalaa säätämistä niiden kanssa.

Back