• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
MachinaAnimata: Anna kun arvaan, sinulla on joku halvin mahdollinen käytännöllinen goretex-takki ja olet naimisissa? (äläkä nyt suutu
wink.gif
)
Miksi suuttusin? Meni vähän metsään tosin toi sun arvaus. En ole naimisissa, ajoasuna Dainesen nahkapuku ja pyöränä tonninen kyykky. Eli ei tässä olla mikään matkasohvalla ajeleva perheenisä Huittisista ajovarusteenaan kukkahattu ja Hankkijan haalarit. Mun mielestä vaan tollanen perus nahkapuku-setti on tyylikkäin mahdollinen ajovaruste. Ei sen puvun tartte sisältää sarjatuotanto-uhoa. Mut jos tykkää tollasista rytkyistä ni mikäs siinä. Itehän sen jokanen valitsee mitä päälleen laittaa.
Hyvä, että olin väärässä. Noita meidän molempien kuvailemia tyyppejä vain näkee liikenteessä yllättävän paljon.
smile_org.gif

Näyttää takkien nahan paksuudessa olevan eroa 0,2mm (1,2-1,4 vs 1,4-1,6). Eli laatua on molemmissa. Näkyy vaan tuo Fox Creek olevan siinä mielessä parempi, että saat juuri sopivan siitä. Heidän kotisivuilla voit asettaa omat mittasi takkia tilatessa.

Toki jos oot samannäköinen kuin heidän mallimotoristi, niin sitten Fox lienee parempi.
biggrin.gif

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.
Toisaalta mun mielestä on noloa pitää samanlaista takkia kuin naapurin Reiskalla. "Ei mun takissa voi olla mitään merkkejä, kun ei Reiskallakaan ole".
No noita selittely takkejahan ei ole paljon liikenteessä...Taitaa useemmin naapurin Reiskalla olla nimenomaan tollanen "tyylikäs" asuste
Ei naapurin Reiskalla mitään tyylikästä selittely takkia rispekt merkeillä varustettuna ole. Reiska ostaa takkinsa Lidl:stä.
biggrin.gif
Rispektit Reiskalle. On se vaan kova jätkä...
bowdown.gif
Genau! Reiska is da man!
bowdown.gif

Ostat molemmat, leikkaat keskeltä kahtia ja ompelet dead manin etuosan tohon toisen takaosaan niin saat parhaat molemmista
tounge.gif

Ei ole enään pelkkä tylsän musta mutta ei tarvitse tuota pääkallo hirvitystäkään kenenkään katsella
062802moto_prv.gif

Mikä sitten poseeraukseksi lasketaan? Jokainen varmaan haluaa näyttää hyvältä sen sukupuolen silmissä, josta on seksuaalisesti kiinnostunut. Minullakin on tyttöystävä, jonka hankkimiseen ei vaatteita tarvittu, päin vastoin...
wink.gif
Silti haluan hyvän näköiset ja toimivat vaatteet.

Summa summarum: osta fox creekin takki ja teetä siihen personoidut ja räyhäkkäät brodeeraukset vähän siihen tyyliin, kuin tatuointeja ottaisit. Avot, ei ole pliisu, ei liukuhihna, ei wannabe, ei pelota pikkulapsia, tytöt tykkää ja toimii...
buttrock.gif

Tossa on kuvia mun FCL takista, jos auttas valinnassa suuntaan tai toiseen.

Tässä kuvassa ollaan juuri lähdössä Kotkanpesälle. Kaulukset oli pystyssä, koska esitin erästä vanhaa johtohahmoa.
http://img147.imagevenue.com/img.php?image=74284_takki2_122_792lo.jpg

Kotkanpesän lipeillä. Oli tuuletusvetskarit auki, kuvassa näkyy vain oikeanpuolimmainen aukinaisena. Vasemman hihan vartalon puolella näkyy tuuletusvetskaria suojaava nahkasuikale. Tosta näkee kans miten takki on leikattu istuma-asentoa varten. Edestä takki loppuu vyön kohtaan, mutta takana se jatkuu ristiselän päälle. Eikä tule ostettua jotain pääkallovyötä ihan turhaan.
http://img132.imagevenue.com/img.php?image=74300_takki3_122_753lo.jpg

Kuvassa myös hienovarainen viesti, josta voi päätellä miten paljon jäi ikävä sateista Saksa-Itävaltaa. Olkapäätä kohti menevä vetskari on se tuuletusaukko (toimii).
http://img244.imagevenue.com/img.php?image=74283_takki1_122_521lo.jpg

Tässä näkyy tuo etu- ja selkäpuolen leikkaus. Selän tuuletusvetskari on kans auki.
http://img220.imagevenue.com/img.php?image=75897_takki4_122_110lo.jpg

Mulla ei ole yhtään kuvaa, jossa takki olisi napitettu kuten se on tuolla FCL sivulla. Laita kans merkille miten jymäkät noi vetoketjut ja nepparit on. Niissä voi roikkua pari yh-äitiä ja ei lähde rensselit irti.

Tossa on kuvia mun FCL takista, jos auttas valinnassa suuntaan tai toiseen....
...Niissä voi roikkua pari yh-äitiä ja ei lähde rensselit irti.
Aika jytkyn näköinen rotsi!
eek.gif
Tuosta takista tulee mieleen Brandon leffa "The wild one". Kiitti, kyllä noista kuvista on ehdottomasti apua. Pitää vielä hetki harkita mihin rahani sijoitan. Erilaisuudestaan huolimatta kummallakin rotsilla on puolensa ja mun silmissä ne on edelleen aika tasavertaisia. Pitää tässä vielä ulkonäön ja takin laadun lisäksi huomioida myös takin hinta. No katotaan kuinka käy...

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.
Joo ja IHQ kans.

Icon on parempi. Toivoa saa vaan että, ei montaa samanlaisen takin omistajaa eksy samalle kioskille kaffelle.
Saattaisi aiheuttaa paniikin omaista perääntymistä kipsan mammoilla. (Nyt ne saatanan perkeleet "helvetin enkelit" tullee!)
tounge.gif

Iconille ääni. Toinen kovin tylsän näköinen.
smile_org.gif
Näyttäisi siltä, että tytöt tykkää enemmän Iconista.
biggrin.gif
Ja poijaat puolestaan tykkää Foxista enemmän. Jos laitan Foxin päälle niin alkaako pojat tykkäämään minusta?
biggrin.gif
Aivan varmasti.
No ei helvetti!!! Aina kun pysähtyy tankkaamaan niin pojat alkaa pyörimään ympärillä?
biggrin.gif

Back