• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Dilemman ydin alkaa pikkuhiljaa hahmottua ainakin minulle:

Ostanko siis Fox Creekin takin joka on varmasti todella laadukas, kestävä, painavaa nahkaa, ei joulukuusi, ei "wannabe", mutta ehkä turhankin tavanomainen ilman tuunausta ja maksaa mittatilauksena yli 500 dollaria + rahti + ALV + tullimaksut.

VAI

Ostanko Iconin DMH:n joka myös on varmasti laadukas, kestävä, valmiiksi joulukuusi, joidenkin mielestä "wannabe", tavanomaisesta poikkeava, huomiota herättävä elvis rotsi ja maksaa 439 dollaria + rahti + ALV + tullimaksut.

Aika paha...
nixweiss.gif

Fox Creek näyttää paremmalta, ei tosin kovin hyvältä sekään.

Toi Icon on aivan hirveän näköinen, enkä ainakaan Suomalaisena tosimiehenä kulkisi tuollainen päälläni (paitsi ehkä paksu säkki päässä hirveessä kännissä).

Miten h.lvetissä noi Iconin tuatteet voi maksaa niin paljon, kun ne pääsääntöisesti näyttää ihan suoraan sanottuna ladon seinästä repäistyiltä, eikä sellainen päällään missään julkisella paikalla kehtaisi näyttäytyä??

P.S. Taitaa olla niin, että kuva ei ole takin paras mainos.

Eihän noita voi edes verrata? Mun makuun pääkallot ampuu kyllä yli (meidän 3-vuotias poitsu kyllä tykkää merirosvopaidoista) ja jälkimmäinen taas ei näytä miltään. Ihan eri tyylisiä...

Toi Icon on aivan hirveän näköinen, enkä ainakaan Suomalaisena tosimiehenä kulkisi tuollainen päälläni (paitsi ehkä paksu säkki päässä hirveessä kännissä).

Miten h.lvetissä noi Iconin tuatteet voi maksaa niin paljon, kun ne pääsääntöisesti näyttää ihan suoraan sanottuna ladon seinästä repäistyiltä, eikä sellainen päällään missään julkisella paikalla kehtaisi näyttäytyä??

Laatu maksaa. Osta tästäkin edespäin omat varusteesi Lidlistä, niin ei tarvitse valittaa.

Leter hevenistä vaan käyt hakee kourallisen noita kangasmerkkejä, niin on ihan samannäköinen kuin Iconi.

Pimp mai tsäket.

Vasemmalle rintaan
K131_k131_200x200.jpg

Oikealle rintaan
K384_K384_200x200.jpg

Vasen olkapää
K504_k504_200x200.JPG

tai vaihtoehtoisesti

K239_k239_200x200.jpg

Oikea olkapää
K522_k522_200x200.JPG

tai vaihtoehtoisesti

K259_k259_200x200.jpg

Selkään ei muuta vaihtoehtoa, kuin Judas Priestin selkälippu Hoopee.fi:stä.

judas_priest_vengeance_sm2_0705_14a.jpg

FC ehdottomasti. Toi toinen on joku wannabeebandidosshitti. FC on ajotakin näköinen, toinen on sellainen, jolla jotkut menee terassille metsästämään kisakireitä typyjä huonolla menestyksellä
biggrin.gif

Laatu maksaa. Osta tästäkin edespäin omat varusteesi Lidlistä, niin ei tarvitse valittaa.
Mistä tiedät, mistä olen varusteeni ostanut? Minäkö valittaisin siitä, että joku haluaa näyttää naurettavalta?

P.S. Aivan sama, vaikka olisi kuinka laadukasta, joku roti sentään sillä, mitä mies päälleen pukee. Lapset on sitten eri asia. Toisaalta, kun on täällä juttuja lukenut ja liikkeissä noita hirvityksiä nähnyt, eihän Iconin tuotteista ole edes saatavana miesten kokoja  
033102bebe_1_prv.gif

Minäkö valittaisin siitä, että joku haluaa näyttää naurettavalta?

P.S. Aivan sama, vaikka olisi kuinka laadukasta, joku roti sentään sillä, mitä mies päälleen pukee. Lapset on sitten eri asia. Toisaalta, kun on täällä juttuja lukenut ja liikkeissä noita hirvityksiä nähnyt, eihän Iconin tuotteista ole edes saatavana miesten kokoja
033102bebe_1_prv.gif
Yrität siis sanoa, että jos mä tilaan ameriikan pelleltä tuollaisen DMH rotsin ja ajelen se päällä pitkin kaupunkia, niin näytän naurettavalta ja akkamaiselta? Mä oon tällä hetkellä 186cm/98kg eli ei muakaan ihan neuvolassa punnita ja silti löytyisi sopivan kokoinen takki Iconin mallistosta. Kuinka iso sitä pitää oikein olla, että on "mies"? Ja miksi pitää heti ottaa noin tiukkapipoinen asenne?

Toi "panomies" olisi kans muuten hyvä, mutta kun ei oikeasti ole olemassa kuin yksi oikea "panomies".
No sitten vaan sama homma eri otteella.
No niin, toi alkaa jo toimia. Pitää varmaan huomenna töiden jälkeen karauttaa "Häjyllä Kiiturilla" Yliopistonkadulle ja vierailla Leter Hevenissä. Ostan hyllyt tyhjiksi "himoköyrijä"-kangasmerkeistä. Myyjä sulkee hyvillään liikkeen ja lentää saamillaan rahoillaan Pattayalle juhlimaan.

Offtopic: Nostalgia, mikä se on meininki siellä saippuatehtaan tsymillä? Toimintaa on edelleen? Vieläkö sinne mahtuisi tälläinen parhaat vuotensa jo nähnyt, taisteluissa yksijalkaiseksi vammautunut ex-soturi? Ei tietenkään tositarkoituksella, mutta kuitenkin...

biggrin.gif
Toi Juudas Pappi selkään olisi aika helvetin hyvä.
Sitten ei muuta kun nahkainen kapteenin hattu päähän, pilottilasit, luukulliset nahkabyysat jalkaan ja Blue Öysteriin tanssimaan tangoa partasuisten äijien kanssa...  
crazy.gif
Klassikko!!!: http://www.youtube.com/watch?v=tdbt-sx5MDc&feature=related
Helemi! Minuutin jälkee tipuin...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
*LOL*

Toimintaa on edelleen?
On ja sekaan vaan, ei nuo muutkaan ole lupia kyselleet.

Noista hinnoista vielä. Oletko käynyt katsomassa Turun alueen MP-liikkeiden tarjonnan? Vähänkään hienommat ja kunnolliset ajotakit maksaa huomattavasti enemmän, kuin nuo sun vaihtoehdot.
Juu, olen kierrellyt Turun liikkeet ja tiedän missä hinnoissa liikutaan...kalliitahan ne ovat eivätkä ole edes kovin ihmeellisiä. Kuten sanoin aikaisemmin, että mä oon aina halunnut olla erilainen kuin muut poijaat hiekkalaatikolla ja mua ärsyttää jos mä näen että jollakin on samanlainen kuin mulla. Lähinnä sen takia tilaan melkein kaiken kamani jenkeistä, ettei ihan joka kadun kulmassa tulee samanlainen vastaan. Ja tietenkin dollarin heikohko kurssi tällä hetkellä sopii mulle kuin Jompan polvi silmään.

MT-asiaa Nostalgialle: Pitää varmaa tulla mukaan sinne pappa-ryhmään. Ei mulla tahdo tuo oikea puoli enää oikein toimia. Nivelet osittain rikki ja niitä taas elokuussa puhdistellaan leikkauspöydällä. Mutta katotaan vaikka jos mä ajan Häjyn siihen saippuatehtaalle joku päivä. Toivottavasti tämä ei jää pelkästään uhoamiseksi...

Back