• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Dead Man's Hand.... Hieno valinta
062802jumpie_prv.gif

vetäsen Striikillä wanapii bääd boi burniksen kaiken kansan nähden.
Jos Anne haluaa, niin mä voin tehdä saman tempun myös Zeppelinin pihassa juhannuksena...
tounge.gif
No ilman muuta!
wink.gif

Juhannuskokkarit!
idea3.gif
Kaikki lähitienoon motoristit zepen pihalle polttaan kumia!
062802jumpie_prv.gif
Joo, unohdetaan juhannuskokot ja poltetaan kumia. Pitää vielä katsoa tulenko jussina arktisille leveysasteille autolla vai pyörällä. Pyörä olisi kyllä mieluisampi, mutta mutta. Joka tapauksessa vietän juhannukseni "tundralla". "Tundra" on kesällä jees!!!
buttrock.gif

Itse oisin ottanut toisen takin, mutta: parempi vain, että teit valintasi omatoimisesti. Ainakin takki on semmoinen kuin halusit, ei sellainen kuin muut halusi. Ja pitäähän porukoilla olla aina kommentoitavaa. On se sit smotokuski suojapaita päällä ja crossikengät jalassa 30-asteen helteellä (meikäläinen nykyään), kyykkykuski apinamuotoon leikatut nahat päällä (been there, done that), matkakuski goret niskassa tai customjannu pääkallot selässä ja TNT:tä tarakalla
biggrin.gif

Itse oisin ottanut toisen takin, mutta: parempi vain, että teit valintasi omatoimisesti. Ainakin takki on semmoinen kuin halusit, ei sellainen kuin muut halusi. Ja pitäähän porukoilla olla aina kommentoitavaa.
Joo, itsehän se lopullinen päätös pitää kuitenkin tehdä, mutta halusin kuulla muiden motoristien mielipiteitä noista rotseista. Harvinaisen tiukka äänestys ja todella hyviä kommentteja. Kummallakin rotsilla on kyllä puolensa. Investoin tuon Fox Creekin jonkun vuoden kuluttua, ellei markkinoille ole tullut parempaa vaihtoehtoa. Nyt vielä nuorehkona sällinä kehtaa ajella pataässä selässä. Muutaman vuoden kuluttua tilanne voi olla täysin toinen...

Iconin DMH rotsi on sitten kaapissa. Takki vaikuttaa olevan todella laadukas ja XXL-koko oli kuin mittatilauksena tehty meikäläiselle. Ei muuta kuin oikealla kädellä kaasua...

Icon on Icon.Takit on korkealaatuisia.
Niitä ei halvalla saa.
Just tuli taloon Iconin kypärä, mesh takki ja -housut...ja saaja ei vois olla paljon tyytyväisempi...Lottovoitto ehkä...

Niitä ei halvalla saa.
Just tuli taloon Iconin kypärä, mesh takki ja -housut...ja saaja ei vois olla paljon tyytyväisempi...Lottovoitto ehkä...
Ensimmäiset Iconin kuteet tuli nyt investoitua ja näyttäisi tosiaan olevan laatukamaa. Takkiin olen todella tyytyväinen ja Iconin superduty 2 ajohousutkin on ihan makeet. Ainoa miinus housuista, niin niissä olisi voinut olla polvisuojat vakionavarusteena. Noo...pitää laittaa omat irtopolkkarit housujen alle kun lähtee ajelemaan.

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.
Toisaalta mun mielestä on noloa pitää samanlaista takkia kuin naapurin Reiskalla. "Ei mun takissa voi olla mitään merkkejä, kun ei Reiskallakaan ole".
No noita selittely takkejahan ei ole paljon liikenteessä...Taitaa useemmin naapurin Reiskalla olla nimenomaan tollanen "tyylikäs" asuste
Ei naapurin Reiskalla mitään tyylikästä selittely takkia rispekt merkeillä varustettuna ole. Reiska ostaa takkinsa Lidl:stä.
biggrin.gif
laittaisinko tänään boxerit vai perinteiset? molemmat ois puhtaina...

OSTA MOLEMMAT TAKIT!!

laittaisinko tänään boxerit vai perinteiset? molemmat ois puhtaina...
Sitten tietenkin yksi vaihtoehto voisi olla pitkät kalsarit. Villahousut on myös ihan kivat.
Ja jos sitä rispektiä vailla on, niin sit vetää kokonaan ilman...  
biggrin.gif
En ole vailla "rispektiä", enkä oikein edes ymmärrä mitä ihmeen skeidaa se on. Tuskinpa sitä "rispektiä" muutenkaan takilla saa. Halusin vain ostaa hieman massasta poikkeavan rotsin. Voisihan sitä vetää prätkällä vaikka kokonaan nakuna, mutta kärpäset ynnä muut koppikset voi napsahdella aika kipeästi kasseille...
biggrin.gif

Niitä ei halvalla saa.
Ensimmäiset Iconin kuteet tuli nyt investoitua ja näyttäisi tosiaan olevan laatukamaa. Takkiin olen todella tyytyväinen ja Iconin superduty 2 ajohousutkin on ihan makeet. Ainoa miinus housuista, niin niissä olisi voinut olla polvisuojat vakionavarusteena. Noo...pitää laittaa omat irtopolkkarit housujen alle kun lähtee ajelemaan.
Vielä näin huomautuksena, että jos kaipaa hellekelin kamppeita, niin nuo Iconin mesh-takit ja housut on kivat.
Ne hengittää mut suojat ja taskut on oikeilla paikoillaan.
Näilläkin kaatosateilla on hyvin säilynyt suht kuivana, vaikka takki on mesh...
Mut eipä tuo vauhtikaan ole ollut 140 km/h, eli ehkä se veden paine/tunkeutuminen ei ole ollut niin kova.
Iconin kypärä on kans hauska... ja hyvä.
Päällä on siipi, formulamalliin
biggrin.gif

Back