• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Köh.. silläkö on merkitystä miltä takki muiden mielestä kuvissa näyttää =D
Totta munassa sillä on! Pääasia, et tykkää itse, mut sais mielellään muutki (varsinki tytöt) tykätä...
cool.gif
Hyvä pointti kirjoitettuna tuonne sulkujen väliin.
biggrin.gif
Kokemuksesta voin sanoa, että tytöt tykkäävät Icon -takkeja käyttävistä miehistä ;)

MachinaAnimata: Anna kun arvaan, sinulla on joku halvin mahdollinen käytännöllinen goretex-takki ja olet naimisissa? (äläkä nyt suutu
wink.gif
)

Kuskin olemus: 186 cm ja atleettinen ruumiinrakenne.
Pyörä: astetta tylympi rähinä-kustom.
Jälkimmäisestä en tiedä, mutta Icon takkien leikkaus on eurooppalaisittain vähän erikoinen, toki vaihtelee malleittain.
Eli suosittelen sovittamaan takkia ennen ostoa. Itselleni sopi parhaiten Daytona-mallin takit (tuo näyttäis kuvasta päätellen olevan sitä samaa sarjaa)

Totta munassa sillä on! Pääasia, et tykkää itse, mut sais mielellään muutki (varsinki tytöt) tykätä...
cool.gif
biggrin.gif
Kokemuksesta voin sanoa, että tytöt tykkäävät Icon -takkeja käyttävistä miehistä ;)

MachinaAnimata: Anna kun arvaan, sinulla on joku halvin mahdollinen käytännöllinen goretex-takki ja olet naimisissa? (äläkä nyt suutu
wink.gif
)
No joo, ainakin mun kohdalla se oli vitsi, että tyttöjen pitää tykätä mun takista. Kyllä mä oon aina naiseni hankkinut ihan muilla avuilla. Ei naisia takilla hankita tai ehkä jotain tuulitunneleja.

Eiköhän se tuo FOX ole kumminkin ns "aikuiseen makuun"......

Paappa puuttuu taas keskusteluun....
Mä oon vielä nuori mies. Parta kasvaa juuri ja juuri.
biggrin.gif
Eli tahdon sanoa, että myös tuo DMH on selkeä vaihtehto ainakin mun iän puolesta. 30-kymppisen kaverin päällä DMH ei varmaan ole paskemman näköinen. Tuo Fox taas on malliltaan "ajaton" ja siinä mielessä se olisi turvallinen ratkaisu. DMH saattaa olla pois muodista parin vuoden päästä, ellei se ole jo nyt "out". En tiedä...mä kun en muotia seuraa...mulla on oma tyyli...

Toi Fox ei sano kertakaikkiaan mitään,tylsä.
Sä haluut ton rähinätakin, onhan sulla sellanen pyöräkin!  
inlove.gif

wink.gif

Itsellä on eräs Fox Creekin takki ja siitä innostuneena kaverillani on nyt juuri tuo malli, jota itsekin katselet. Kaverini on ollut tyytyväinen takkiinsa. Fox Creekin takit ei välttämättä näytä ihmeelliseltä vastaantullessaan (ketäänhän poseeraus ei kiinnosta), mutta kyllä sitä nahan paksuutta lähempää moni ihmettelee. Ja painoa, kun lyöt sen jonkun kouraan.

Omasta mielestä noi rispekt kuvioilla ja -merkeillä valmiiksi varustetut takit on naurettavia. Just sellasia instant biker kittejä. Ei höngi kustom henkeä lainkaan. Mutta eipä sitä mitään voi ostaa, jos yrittää kaikkia miellyttää.

Kaverilla on Ducati ja hän on ommellut rotsiinsa pari vintage Ducati merkkiä. Sopii kuin nenä naamaan. Omaan takkiinkin ajattelin ommella muutamat vi**n kuvat olkapäihin. Ois rispekt.

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.
Toisaalta mun mielestä on noloa pitää samanlaista takkia kuin naapurin Reiskalla. "Ei mun takissa voi olla mitään merkkejä, kun ei Reiskallakaan ole".
No noita selittely takkejahan ei ole paljon liikenteessä...Taitaa useemmin naapurin Reiskalla olla nimenomaan tollanen "tyylikäs" asuste

cool.gif
biggrin.gif

wink.gif
)
Miksi suuttusin? Meni vähän metsään tosin toi sun arvaus. En ole naimisissa, ajoasuna Dainesen nahkapuku ja pyöränä tonninen kyykky. Eli ei tässä olla mikään matkasohvalla ajeleva perheenisä Huittisista ajovarusteenaan kukkahattu ja Hankkijan haalarit. Mun mielestä vaan tollanen perus nahkapuku-setti on tyylikkäin mahdollinen ajovaruste. Ei sen puvun tartte sisältää sarjatuotanto-uhoa. Mut jos tykkää tollasista rytkyistä ni mikäs siinä. Itehän sen jokanen valitsee mitä päälleen laittaa.

...Fox Creekin takit ei välttämättä näytä ihmeelliseltä vastaantullessaan (ketäänhän poseeraus ei kiinnosta), mutta kyllä sitä nahan paksuutta lähempää moni ihmettelee. Ja painoa, kun lyöt sen jonkun kouraan.

Omasta mielestä noi rispekt kuvioilla ja -merkeillä valmiiksi varustetut takit on naurettavia. Just sellasia instant biker kittejä. Ei höngi kustom henkeä lainkaan. Mutta eipä sitä mitään voi ostaa, jos yrittää kaikkia miellyttää.

Omaan takkiinkin ajattelin ommella muutamat vi**n kuvat olkapäihin. Ois rispekt.
No nyt päästään asiaan! Fox Creekin paino ja nahan paksuus on kyllä hyvin tiedossa. Luin kirjoittamasi ketjun ajotakin metsästyksestä ja sen perusteella kiinnostuinkin kyseisestä takista. Kiitos vaan informatiivisesta tarinasta! On tullut hankittua netistä infoa Fox Creekin tuotteista, mutta olen myös vastaavasti perehtynyt noihin Icon:in tuotteisiin. Iconin tuotteissakaan ei ole pahemmin moitteet sijaa. Icon on kuitenkin ehkä enemmän "liukuhihnalta" verrattuna Fox Creekiin.

Ketäänhän ei todellakaan poseeraus tai poseeraajat kiinnosta, enkä laske itseäni sellaiseksi ihmiseksi. Pystyisin kyllä pitämään tuota DMH:ta päälläni enempää elvistelemättä. Elvistely on hanurista, paitsi ehkä Tukholma-maratonilla. Taidat tietää siitä jotain, vai mitä?
biggrin.gif
Mä vähän luulen, että tulisi ainakin jonkin verran pidettyä kuttiliiviä tuon DMH:n päällä joilloin ainoastaan nuo hihassa olevat merkit näkyisivät. No joo, pakkohan se on myöntää, että DMH on vähän "instant bker kit-rotsi"...eihän siitä pääse yli eikä ympäri...toisaalta ihan sama.

Jos ompelet kirkkoveneet olkapäihin, niin lupaan tulla tsekkaamaan miltä ne näyttää.
biggrin.gif

Rispekt is not kiven. It is teiken...

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.
Toisaalta mun mielestä on noloa pitää samanlaista takkia kuin naapurin Reiskalla. "Ei mun takissa voi olla mitään merkkejä, kun ei Reiskallakaan ole".
No noita selittely takkejahan ei ole paljon liikenteessä...Taitaa useemmin naapurin Reiskalla olla nimenomaan tollanen "tyylikäs" asuste
Ei naapurin Reiskalla mitään tyylikästä selittely takkia rispekt merkeillä varustettuna ole. Reiska ostaa takkinsa Lidl:stä.
biggrin.gif

Ei naapurin Reiskalla mitään tyylikästä selittely takkia rispekt merkeillä varustettuna ole. Reiska ostaa takkinsa Lidl:stä.
biggrin.gif
Rispektit Reiskalle. On se vaan kova jätkä...
bowdown.gif

Back