Hellurei, terveisiä helteisestä Italiasta. Pyörät siis talvehti 8kk Niinivirralla kun kuskit kärsi vilua ja nälkää kerätessään matkakassaa. Varauduimme mahdollisiin käynnistysongelmiin peräti käynnistyskaapelein- käsimatkatavaroissa, kuinkas muuten- mutta oli akuille tullut odotellessa mitta täyteen. Yksi kolmesta lähti omillaan käyntiin, tällä kertaa positiivisesti yllätti Honda. Loput kaksi heräsi apuvirralla - hetkeksi. No meillähän oli yksi toimiva mopo niin ei kun etsimään ja onneksi alle 10km päästä löytyi pienestä mp-korjaamosta uudet akut. Tokihan juuri hapotetusta ja ladatusta akusta pamahtaa korkit ilmaan just kun olet ottamassa sitä tiskillä kouraan - no sellast kai sit sattuu, ja ei kun akut sivulaukkuun ja saatiin kaikki pyörät tulille. Suunnaksi otettiin viime syksynä ajamatta jäänyt Stelvio.
+25° ja lunta on hämmästyttävä yhdistelmä. Muuten Stelviosta...no pitihän se käydä ajamassa mutta jos parhaista mutkapätkistä puhutan niin yliarvostettu on. Seuraava kohde Großglockner, tarkoitus ajaa se huomenna pohjoisesta etelään. Katotaas kuin meitin käy.