PrivateeR sanoi:Kyllä minä sen ymmärrän oikein hyvin... mutta kun minä yhtä vilpittömästi yritän kertoa ettei syksyllä ole varaa renkaisiin, ja sen jälkeen seuraava vinkki on "kannattaa ostaa syksyllä", johon minä vastaan että ku ei vieläkää oo varaa syksyllä, seuraava kommentti on "suosittelen ostaa syksyllä" ....... ni tuota, harmittaa vain koko ajan enemmän se että EI ole varaa syksyllä. Eikä sen vaihtoehdon pommittaminen tuo mulle tyhjästä sitä rahasummaa, jolla tekisin vilpittömistä suosituksista totta....
Aikaisin milloin SAATAN saada kasaan rahat yhteen rengassettiin on marraskuun lopussa, joka menee jo sinne "älä osta" ajankohtaan... Eli taitaa sitte se pakollinen vaihtoehto olla se myöhäiskeväällä tilaaminen.
Äläkä ymmärrä väärin, olen pirun kiitollinen että täältä foorumeilta saa todella paljon hyviä neuvoja ja apua asioihin... mutta ku sekaan mahtuu trolleja ja alkoholisteja ja ties mitä joilla tuo tilannetaju ei välillä hirveän hyvä ole, niin välillä huumorinkukkaa saa etsiä vähä turhan kaukaa kukkalaatikosta.
Busa myyntiin? Mitä ratakettu busilla tekee?
Ei mulla ole omaa autoa. Mopotin on ainoa kulkuneuvo työpaikalleni. Talvisin työmatkat pitenee tunti/suunta julkisten takia...