Takapainoinen Taapertaja sanoi:Minkälaista rengasbudjettia olette ajatelleen Jokkikseen kesälle?
Itse olen suunnitellut rengastaa molemmat pyörät Metzelerin slickseillä.
Kisaviikonlopulle uudet renkaat ja sitten kaikki rata-päivät ja harkat kisan jälkeen samoilla renkailla.
Itsellä ajatus, että joka kisaan olisi uudet kumit...merkkiä ja mallia en vielä tiedä (mustat ja pyöreät). Tarkoitus olisi n.300€ hintaluokkaan saada setti alle. Esim. Mezelerin TD slicksiä oon miettinyt, ei varmaan mitkään kisakumit? Uskoisin, että välttäisi kuitenkin mulle. Tähän mennessä ajellut esim Michelinin power slicks 2:lla ja välillä power cup2 :lla. Näiden välillä en suurta eroa huomaa vaikka toiset on kuviorenkaat.
Tällä hetkellä löytyy jo x määrä treenirenkaita tallista (useampaa merkkiä, suurin osa vähän jo ajettuja) sekä 2 settiä sateisia, joista toiset vielä ajamattomat ja toiset muutamakierros ajetut.
Kaikkineen rengas budjetti lienee 2000-2500.....tämä toivottavasti suurin yksittäinen kuluerä(toivotaan, että pannutuksilta säästyisi tai ainakin suuremmilta vaurioilta)
Sitten kisamaksut ja lisenssi....matkoja ja majoituksia en ole vielä miettinyt, nukun vaikka pakussa tarvittaessa.
Koska harrastus on minulle vielä melko uusi, niin onhan sitä saanut hommata yhtä sun toista. Kuljetuskalustosta erinäisiin työkaluihin...yms. on kaikki rahat mennyt jo ennen ensimmäistäkään kisaa.

onneks mulla on 599cc
Väliinputoaja...