Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Jotenkin kuulostaa siltä, että "rata tutuksi päivässä"-teemaisella kurssilla olis tilausta? Olisko kiinnostusta jos jotain kautta järkkäiltäs?
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Motopark tutuksi päivässä - kyllä, jos sopiva päivä osuu töiden puolesta.
suizaki sanoi:Etänä ajan henkeen sopivasti teamssilla ja punaviinillä säestettynä. Hyvä tulee ja välittyy sellainen rennon päättäväiken ote, mitä tuo rata vaatii
Kyl sen oikeasti oppii siinä muutamassa setissä ihan kohtalaisesti, jos ennakkoon vähän koittaa painaa asiaa muistiin eri kanavia pitkin ja käy käveleen sen ympäri jonkun vähä enemmän siellä ajaneen kanssa.
suizaki sanoi:Etänä ajan henkeen sopivasti teamssilla ja punaviinillä säestettynä. Hyvä tulee ja välittyy sellainen rennon päättäväiken ote, mitä tuo rata vaatii
Kyl sen oikeasti oppii siinä muutamassa setissä ihan kohtalaisesti, jos ennakkoon vähän koittaa painaa asiaa muistiin eri kanavia pitkin ja käy käveleen sen ympäri jonkun vähä enemmän siellä ajaneen kanssa.
Jotenkin kuulostaa siltä, että "rata tutuksi päivässä"-teemaisella kurssilla olis tilausta? Olisko kiinnostusta jos jotain kautta järkkäiltäs?
Mä sain Mikon opeissa viime kesänä viis sekuntia pois, eikä vielä menty edes sille vittuilu- ja punaviinilinjalleNitrous sanoi:haha...voitas Mikon kans vetää tää muutaman neuvoo antavan jälkeen semmosella "vittuileva ote valmentamiseen teemalla."![]()
Nitrous sanoi:Jotenkin kuulostaa siltä, että "rata tutuksi päivässä"-teemaisella kurssilla olis tilausta? Olisko kiinnostusta jos jotain kautta järkkäiltäs?

T1mppa sanoi:Mä tuun kanssa mielelläni mukaan. Teams tai vastaava on hyvä alusta, kun saa oman ruudun jaettua ja siinä hiirellä näytettyä kohtaa mistä höpöttää.
Ajolinjat, jarrupaikat, kaasuttelu ja katseen käyttö ois kovaa infoa mutkakohtaisesti. Miksi joskus tarvitsee uhrata sisäänmeno, että saadaan ulostulo paremmaksi.
Sitten tykkäisin myös hc-ajotekniikkateoriasta, missä voisi puhua jarrutustekniikasta, painonsiirrosta (missä kohtaa tehdään mitäkin ja kuinka paljon), vastaohjaus, jalkatapin painaminen, käsien asennot, jalkojen asennot, kiihdyttäessä työnnetään pyörää pystyyn jne
PS. Ens kesänä elämäni ekaan jokkikseen koitan tulla 599cc mopedilla![]()
tglind sanoi:Hienoa!
Itse aloitin viimevuonna kisailun kusiaisella ja olen tyytyväinen sääntömuutokseen, jossa alle ja yli 600 ajaa omista pisteistään. Saadaan 600 sarjaan hyvää vääntöä!!
T, Tommi
tglind sanoi:Hienoa!
Itse aloitin viimevuonna kisailun kusiaisella ja olen tyytyväinen sääntömuutokseen, jossa alle ja yli 600 ajaa omista pisteistään. Saadaan 600 sarjaan hyvää vääntöä!!
T, Tommi
Brööt sanoi:Mitäs vinkkejä aloittelijalla on vielä enemmän aloittelijalle?
Pyörän pitäisi kaiketi olla jokseenkin kisakelpoinen, mut mitä kaikkee pitää muistaa ja huomioida, että on valmiina viivalle?
Riittääkö 1 rengas setti kisa viikonlopulle+sateiset varalle?
Mites toi ajajatutkinto hoidellaan?
Eka startti kuitenkin jo toukokuussa, tuskin montaa ratapäivää ennen eka kisaa kymillä ehtii ajamaan?