Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariini sanoi:Entä Eestissä? Jos vaikka tekisit pienen risteilyn tai kaverin mukana tuoda, kyllähän siellä aika hyvin suomeksi osataan sähköpostiin vastata, kysypä?
D-Iivil sanoi:Tilasin jo ebaysta koko läppärunkosysteemin. Sattui löytymään 2006 vuoden pyörästä purettu täydellinen läppärunkosetti kaikkine kilkkeineen alle sataan euroon. Siinä tulee muiden varaosien lisäksi mukana tuo kaivattu paineensäädin.
tamik87 sanoi:Se itse läppärunkohan on sitten 57 mm eikä mene sähköliittimien osalta sellaisenaan suoraan kiinni. Mutta varaosiksi mikä ettei.
D-Iivil sanoi:57 millinen se on tossa mun nykyisessäkin.
tamik87 sanoi:Aa niin toihan onkin se gen2 mallinen sulla. Luulin et tää ketju on vain niille gen1 malleille.
Smiik89 sanoi:Hieno juttu, toivottavasti pysyy nyt jatkossakin toiminnassa!![]()

Smiik89 sanoi:Meinaatko viedä MJL:n penkkiin? Oma pyörä on lappujen perusteella käynyt siellä penkitettävänä, puski renkaalle 136hv/107Nm. Mielestäni melko kohtuulliset lukemat, penkkien välillä tietysti eroja, mutta viime kesänä kävin koeajamassa vm. 2006 Milleä, jonka lapuissa luki takapyörätehona jotain 120hv luokkaa. Minulla siis 2007/8 Arrowin slipareilla, jollain "paremmalla" ilmansuodattimella ja Commanderilla.
_JiiHoo_ sanoi:Tunnistaako gen2 rsv:ssä muute millään tavalla ,että onko siellä map1 vai map2 käytössä? vai pitääkö käyttää axone kiinni? Sit semmoinenki juttu, että onko kellää tietoa tai kokemusta tuosta memjet evo:sta? Koitin ettiä ,mutta ei hirveesti tietoa löytyny.. Näyttäis alle 200 saavan ebaystä.
D-Iivil sanoi:Ei taida muuten nähdä kuin axonella.
Mikäs toi memjet evo oikein on?
_JiiHoo_ sanoi:Se memjet on tämmöinen
http://memjet.hu/index.php?option=co...id=1&Itemid=31
tulee suoraan liittimien väliin.
D-Iivil sanoi:Toi sun linkki on mäsä, mutta löysin ite. Onko toi joku sopan määrrän huijausboksi? Eli että potikasta saa rikkaammalle koko kierrosalueelle? Jos on, ni ei kuulosta kauheen käyttökelpoiselta, komentajaa saa kuitenkin samaan rahaan käytettynä.
D-Iivil sanoi:Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. Itse olen kylmän pessimistinen ja tilasin jo yhden staattorin varastoon odottelemaan sen laukeamista
Vielä tuohon mun kapineeseen pitää läppärunkojen synkat säätää uudestaan ja laittaa seokset takas kartalle. On kyllä uskomaton työmoraali tuolla MJL:ssä, Matti meinasi huomenna tahi sunnuntaina mennä niputtamaan tuon mun kikottimen. Kai niitäkin alkaa siellä jo rasittaa nähdä tuota mun pyörää jatkuvasti
Mutta sen verran tosiaan tänään testattiin samoin tein kun kiikutin ehjän paineensäätimen sinne että pyörä viimein käy ja jopa pysyykin käynnissä
Sit pääsis pikkuhiljaa sitä penkkiaikaa varaamaan... ellei tuo huollon loppulasku ole ihan tähtitieteellinen![]()
D-Iivil sanoi:Noni, tänään tuli odotettu puhelu että nipussa on ja tuntuis toimivanAamulla sitten vapisevin käsin menen luovuttamaan Master Cardini MJL:ään ja rukoilen että limittiä vielä piisaa kotimatkan bensoihinkin
![]()
_JiiHoo_ sanoi:Toivottavasti nyt toimii..
Ite ei oo vielä toistaiseks muuta tarvinnu tehdä ku bensaa tankkii ja kovaa ajoa![]()