On hieman eri asia ajaa luuri korvalla ja muutenkin omissa ajatuksissaan tai cd soitinta räpläten kuin kunnolla siihen ajamiseen keskittyen ja muita liikennöitsijöitä tarkkaillen. Itse ainakin enemmän huolestun noista edellämainituista kuin siitä vetomiehestä, joka päättää kokeilla hieman tyhjällä tiellä moponsa suorituskykyä tai lähtee karkuun gyitä edellyttäen, että kaveri osaa ajaa ja tuntee riskit sekä omat rajansa, eikä myöskään ole päissään tai muuten aineissa.Sain itsekin sakot ihan ehdalta gyyltä viime syksynä. Ajoin puhelin korvalla koulun alkamispäivänä koulun edestä kulkevalta tieltä. Jos ei olisi ollut luuria korvalla ja tosi tärkeää asiaa, olisin takuuvarmasti huomannut gyyt ajoissa ettei sakkoja olisi tullut. MOT - eikä harmita, naurettavan kuuloinen sääntö tuokin mutta toimi tuossa kohtaa juuri tarkoitetulla tavalla. Sitten kun joku vetomies todistaa minulle (joo olen insinööri) että hänen fysiologiansa toimii eri tavoin kuin ihmisillä, eikä siksi vaaraa ole todellisuudessakaan, niin lupaan muuttaa mielipiteeni.
Noi muuten vaan omissa maailmoissaan kännykkään puhuvat ja samalla liikenteessä ajavat ja ne muut joille korttia ei pitäisi koskaan antaa tulevat sieltä kolmion takaa taatusti useammin kuin vetomiehet ja sillon pelti kolisee ja motorista viedään.