• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400 vai Hayabusa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kauankohan ton sinipaitaisen käsi on ollut tuolla syvällä "taskussa"...
biggrin.gif
*reps" on kyllä niiin keskittynyt ilme kaverilla!
tounge.gif

Mä kävin istumassa ZZR 1400, Busan, GTR:n ja K1200S:n. Bussi on liian pieni fyysisesti 190 senttiselle, mutta kaikki nuo muut kyllä menettelivät. Tarjoustakin pyysin ja Kawoihin ne annettiin heti. Bemun tarjousta pitää odotella ensi viikkoon. ZZR:n tarjous oli kyllä sellainen, että polttelee.... Tyyli vaihtuisi kyl totaalisesti.
cool.gif
vaikeaa se on,vaikka kawa alla onkin niin perjantaina kun istustuskelin ässä bemarin päällä niin totesin et kyl se taitaa kolmikosta olla ajoasennolltaan paras tälläiselle yliikäiselle iisiraiterille.

melkoista jaakopin painia piti käydä tuon kolmikon,pusa, setori,ässän kesken menneenä suvena.Setori veti pisimmän korren kokonaisuutena ja oikestaan ei ole kaduttanut pätkääkään. Vaikka tyyli vaihtuikin aikas lailla.
Mimmoseltas se GTR vaikutti? Itse en ole etes koeistunut ajamisesta puhumattikaa. Joillakin asioilla ei viitti itseään likaa kiusata
wink.gif
GTR on hyvin lähellä FJR:ää. HYVIN lähellä. Siihen kun laittaa korkeamman tuulisuojan, niin... Siihenkin sain aikas hyvän vaihtotarjouksen ja ehkäpä jossain vaiheessa, mutta kun haluaisi kokeilla jotain ihan muuta, kuin ttuttua ja turvallista!
wink.gif
En ole ajanut noista mitään, mutta ihan hyvin uskaltaisin ostaa "persetuntumalla" minkä vaan noista.

gtr, jos rahasta ei ole kiinni ja haluaisi enemmän rauhallisempiakin matkaominaisuuksia. noh, olen vain koeistunut nuo kaikki. nätein olisi zetori auringonpaisteessa, loskakelillä gtr tai k1200s olisi komein ja skoottereiden kokoontumisajoissa busa olisi ehkä komeimpia, hehiö.

kaikissa riittää ominaisuuksia taivaltaa lujaa ja tosi lujaa maapallon ympäri monta kertaa halutessaan ja melko vähällä ajamisen vaivalla. mutkateille taipuvat myös kohtuulliseksi katsottavissa määrin, gtr näistä kait painavimpana vähiten notkea olisi mutkissa.

eniten perinteisen prätkännäköä on yllättäen k1200s bemussa. makuasia se tämäkin toki.

Jos nyt iskisi vaihtokuume niin kevään ensimmäinen koeajettava olisi GTR.
Busa ei iskenyt tulta ollenkaan vaikka etukäteen muuta kuvittelin.

Minä ihastusin messuilla busaan, mutta olikin vaan hetken hurmio, taas ollaan normaalissa päiväjärjestyksessä ja Zetori mielessä
thumbs-up.gif

On jo tiistai pitkällä iltapäivän puolella eikä yhtään tarjousta ole putkahtanut s-postiin tai puhelimeen
tounge.gif
Tuli nimittäin kyseltyä useammaltakin kauppiaalta messuilla
smile_org.gif

No niin. Nyt tarjouksia on tullut jo pari kpl  
062802jumpie_prv.gif
Linja on suurin piirtein se, että haluamillani varusteilla uusi zetori tulisi vajaat 2 tonnia kalliimmaksi kuin busa ja taas uusi vanhan mallinen zetori sen reilun tonnin halvempi busaan verrattuna. Vanhasta busamallista en tarjousta pyytänyt. Ei oo helppoa ei, mutta viikko nyt mietitään ja tarjouksia kerätään ja sitten täytyy joku ratkaisu tehdä.

Tarjoukset paria paikkaa lukuunottamatta tulleet. Vahvasti näyttää siltä että ajokausi 2008 alkaa oranssi/mustalla busalla !

Vannoutuneena Kawasaki miehenä riipaisee rinnasta,mutta ehkä minä ottaisin Busan kumminkin ennemmin kun Zetorin.Sattuu,niin kovaa rintaan sattuu!!!!!!
sad_orig.gif
crazy.gif

Voi olla että olet oikeassa,mutta kyllä mun täytyy nyt ensin antaa mun zx10r Kawalle mahdollisuus näyttää kyntensä.Mutta jos täytyisi ostaa tuollainen ultranopee menijä,niin kyllä minä busan ostaisin.Ei maha mitään!
sad_orig.gif

Miten on kummassakin kyytiläinen viihtynyt ?

Kummankin takaistuimella on vaimo tullut mukana useita tuhansia kilometrejä. Kommentteja häneltä:

- zetorin kyydissä on helpompi olla kuin hayabusan, mutta eihän näiden kahden kyydissä voi yhtä rennosti istuskella kuin esim. blackbirdin, molemmissa tuntee "urheilevansa", mutta kummassakin viihtyy
- ilmavirta tuntuu zetorissa ehkä hiukan enemmän kuin hayabusassa, mutta ei kummassakaan niin paljon kuin yamaha fzs1:ssä
smile_org.gif
Mun parempi puolisko komppaa tätä kyytiläisen mielipidettä...
Pyöriä on meillä ollut sit ihan kaikkensorttisia alkaen -80 alusta.. Eli mammalla on piiiitkä kokemus valinnoista ja seuraamuksista.

Ai niin, järkisyytähän ei tarvitse olla pyörän valinnassa.
Mä tunnen valtavaa sympatiaa Bussiin.. Ajan siis sellaisella..

Luultavasti kaikki uudet mopot on hyviä, mutta se tunne, se ratkaisee!

inlove.gif

Back