Tässä pari tehoputki videoo.Minkä merkinen tää eka on hyvin sinerretty tehoputki ja mitä mieltä saundeista näistä muistakin ackra ja oma valmiste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paljonko korottaa?Hyvän tuntuiset noi tangonkorotuspalat näin Suomen olosuhteissa. Oon ajellu niillä nyt n.500 km.

kovin ääni on suorassa omavalmistepukessa. eniten kawoissa mua on sävähdytänyt devilin kova ja komea ääni. sitten tietty vance&hines, muzzy ja laser ovat olleet komeaäänisiä. acra on oikeastaan suht vaimea ja sinänsä naapuriystävällisempi kuin muut em. pömpelit.Tässä pari tehoputki videoo.Minkä merkinen tää eka on hyvin sinerretty tehoputki ja mitä mieltä saundeista näistä muistakin ackra ja oma valmiste
en ole tarjonnut, kas siinähän olisikin ideaa. virniö.Ootko kawabata tarjonnut tota Kiasmaan? Voisit saada ilmaisen talvisäilytyksen![]()
Puolisynteettistä... Kai se silläkin toimii jos et delvakkilla halua ajellaBel-Ray EXP 10W40
Tollasta öljyä olis tarjolla, kandeeko käyttää c-mallissa?
Kaksikomponenttiliimalla (esim. Araldite) reiät tukkeutuvat kätevästi.Täytyypä kehittää parempi konsti reikien tukkimiseksi, sillä holkkien johdosta neulan pitimien irroittamiseen tarvitaan niin paljon voimaa että pitimet hajonnevat ennemin tai myöhemmin.
10-30 ei missään nimessä enkä suosittele tuota toistakaan.Delvaceista...
Delvac 1400 10w-30 multigrade
tai
Delvac 5w-40 täyssynt.
Voiko noita käyttää. Noita kun saa 4l pöniköissä ja tuota
Delvac 1400 15w-40:ä vain 20l tonkassa.
Samaa mieltä putkista. Devili karjuu ja rääkyy raa*alla voimalla ja lujaa kun vähä kääntäsee. Kyllä syttyilee valoja kämppiin kapealla kujalla cityssä jos yö tunteina vääntää...kovin ääni on suorassa omavalmistepukessa. eniten kawoissa mua on sävähdytänyt devilin kova ja komea ääni. sitten tietty vance&hines, muzzy ja laser ovat olleet komeaäänisiä. acra on oikeastaan suht vaimea ja sinänsä naapuriystävällisempi kuin muut em. pömpelit.Tässä pari tehoputki videoo.Minkä merkinen tää eka on hyvin sinerretty tehoputki ja mitä mieltä saundeista näistä muistakin ackra ja oma valmiste
Jokos olet Teuvolta kysyny?--klip--
Mistähän löytäisin 1100 D7 tai onx se nyt G malli ku -99 niin orggis ylä t-kappaleen ja norm stongan (2kpl oikea+vasen) vai miten se meni? Mulla nyt sellanen superbike lenkkeri ja tahtois vaihtaa, tai vaihtoehtoisiksi ohjausvälineiksi. Joko en osaa nettiä käyttää tarpeex tms mut en meinaa löytää...![]()
Jokos olet Teuvolta kysyny?--klip--
Mistähän löytäisin 1100 D7 tai onx se nyt G malli ku -99 niin orggis ylä t-kappaleen ja norm stongan (2kpl oikea+vasen) vai miten se meni? Mulla nyt sellanen superbike lenkkeri ja tahtois vaihtaa, tai vaihtoehtoisiksi ohjausvälineiksi. Joko en osaa nettiä käyttää tarpeex tms mut en meinaa löytää...![]()
MP Maailma