Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten aiemminkin mainitsin.. jokainen tekee miten tykkääCobrathan tietenki tehdään Suomessa ja oikeen käsityönä. Ja toki kallein on paras tässäkin asiassa![]()
Itellä ollu käytössä eri laitteissa kymmenkunta "paskaa Ebayn halpasarjaa" ilman ongelmia. Myös laatuun olen ollut tyytyväinen, ei häpeä tippaakaan kavereiden suomesta ostamille.
Jos orginaali on vaikka 15/43, niin:Pieni piristys mielessä kusiaiseen ja mitä tässä lueskellut niin eturattaan vaihto -1 piikkiseen on aika yleinen tapa, mutta onko joku jättänyt vakio rattaan eteen ja taakse heittänyt +1 rattaan?
Mites ajo on muuttunut jos näin on tehty?
Oliko mitenkä iso ero vakioon sytkän säädön jälkeen?Jep, itte laitoin nippusiteen ja oon ollu tyytyväinen. Nyt kun säädettiin sytkäennakot alakierroksilta, ni ei enää lyhyempää kaasukahvaa kärsiskään...![]()
Okei selvä. Kiitoksia.Jos orginaali on vaikka 15/43, niin:Pieni piristys mielessä kusiaiseen ja mitä tässä lueskellut niin eturattaan vaihto -1 piikkiseen on aika yleinen tapa, mutta onko joku jättänyt vakio rattaan eteen ja taakse heittänyt +1 rattaan?
Mites ajo on muuttunut jos näin on tehty?
-1 eteen on sama vaikutus ku +3 taakse. Baut 7% ero.
+1 taakse on sama ku -0.33 eteen. Baut 2% ero.
Eli vaikuttaa se sen 2%, huomaako, ehkä.
KLIKMinkämoisia summia mahtanee 24t huolto maksella?
Mulla on ainakin dynojetin suutin satsi kiinni,mut on kyllä yoshin koko putkistokin.Morjensta kaikille!
Olen vieraillut usein näillä sivuilla vieraana ja nyt viimein rekisteröidyin jäseneksi. Olen omistanut viimeiset kolme kesää tuollaisen -99 vuotisen zx6r:n ja on mukava huomata, että en ole ainoa joka painii kyseisen helmen ongelmissa ja haasteissa.![]()
Tähän liittyen voisin esittää ensimmäisen kysymyksen. Onko jollain havaintoa, että tarviiko tuollaiseen kaasaripeliin tehdä mitään säätöjä kun asentaa Yoshimuran bolt on:in paikalleen? Itse en ainakaan ole huomannut muuta eroa kuin mahtavat äänet ja lisääntyneen polttoaineen kulutukseen.![]()
Raisiossa käytin fly wheelissä kun oli ongelmia sen dynojetin kanssa,osasi korjata kuntoon puolessa tunnissa eli hyvä paikka. Etupään stefat kävin vaihdattaa power bikessa,siellä myös erittäin hyvä palvelu. Suosittelen näitä paikkoja kun ei muista ole kokemusta.Kiitos vain! Tuostahan olikin sitte ihan mukavasti tietoa ku nyt osasi hakea oikealla nimellä. Missä oot Turussa käyttäny pyörää vai teetkö huollot itse?
Minä tutustuin Salossa olevaan MP-asennus nimiseen liikkeeseen ja ne vaikutti asiallisilta. Näkyvät tekevän myös noita suutinasennuksia, niin täytyy kysellä nyt jos teettää muutenki huollon siellä.
Ainakin kawasaki irtse väittää :Black Pearl (B5)Löytyyköhän PPG:n värikoodeja kawalle mistään? Color-riten koodit kyllä löytyy. Oletan että tuo oma mopo on väriltään "black pearl" joka puolestaan viittaa colorriten koodiin 3540.
Paikallisessa maalaamossa ihmeteltiin noita koodeja joita se kone ppg:n kannasta antoi, ja tarjosi nimeltään semmoistakin väriä kuin black purple pearl ja oisko ollu sparkling black. Ei ollu kuitenkaan noista väreistä lastuja niin ei voinut vertailla.
Ps. ostakaa multa noi ´03-04 mallin kaatumatappien jalat pois.