• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Samaa mieltä, halvalla ei saa hyvää.

Itelläkin halpa sarja, ja esim. pitkiä ei saa uudelleen päälle ellei odota n. 20 sek sammuttamisen jälkeen. Vituttaa öisin.

Kyseessä siis 03 6R missä molemmin puolin H7.

Cobrathan tietenki tehdään Suomessa ja oikeen käsityönä. Ja toki kallein on paras tässäkin asiassa
baaa.gif

Itellä ollu käytössä eri laitteissa kymmenkunta "paskaa Ebayn halpasarjaa" ilman ongelmia. Myös laatuun olen ollut tyytyväinen, ei häpeä tippaakaan kavereiden suomesta ostamille.
Kuten aiemminkin mainitsin.. jokainen tekee miten tykkää
tounge.gif

Pieni piristys mielessä kusiaiseen ja mitä tässä lueskellut niin eturattaan vaihto -1 piikkiseen on aika yleinen tapa, mutta onko joku jättänyt vakio rattaan eteen ja taakse heittänyt +1 rattaan?

Mites ajo on muuttunut jos näin on tehty?

Eipä tuo taakse +1 taida kovin paljoa vaikuttaa. Ite laitoin eteen -1 ja taakse +2 ja oon ollu tyytyväinen. Matka-ajossa tietenkin huutaa isommilla kierroksilla, mutta on se vähän pirteemmän olonenkin ;)

Pieni piristys mielessä kusiaiseen ja mitä tässä lueskellut niin eturattaan vaihto -1 piikkiseen on aika yleinen tapa, mutta onko joku jättänyt vakio rattaan eteen ja taakse heittänyt +1 rattaan?

Jos orginaali on vaikka 15/43, niin:
-1 eteen on sama vaikutus ku +3 taakse. Baut 7% ero.
+1 taakse on sama ku -0.33 eteen. Baut 2% ero.

Eli vaikuttaa se sen 2%, huomaako, ehkä.

Sain viimeinkin aikaiseksi pikakaasumodin. LVI-liikkeestä pätkä vesijohtoputkea eurolla ja askartelin paikalleen. Pikaisella testauksella ajaa saman asian kuin dominon pikakaasu  
062802jumpie_prv.gif

Kuva 1
Kuva 2

Jep, itte laitoin nippusiteen ja oon ollu tyytyväinen. Nyt kun säädettiin sytkäennakot alakierroksilta, ni ei enää lyhyempää kaasukahvaa kärsiskään...
smile_org.gif

Todella iso. Kokoputkisto teki pyörästä TODELLA flegmaattisen alakierroksilla. Nyt vastaa täysin viiveettömästi. Osa tosta oli kyllä seoksesta, mutta sytkää säädeltiin vielä jälkikäteenkin ja kyllä sen huomaa selkeästi.

Edit: vielä kun löytyy mesta, missä säätää sytkä yläkiekoilta... Ens kaudella sitten.

Tullee muuten Micronin käyrästö myyntiin tod.näk. talven aikana ja melko järkevään hintaan... Mikäli joku on kiinnostunut.

Jos orginaali on vaikka 15/43, niin:
-1 eteen on sama vaikutus ku +3 taakse. Baut 7% ero.
+1 taakse on sama ku -0.33 eteen. Baut 2% ero.

Eli vaikuttaa se sen 2%, huomaako, ehkä.
Okei selvä. Kiitoksia.

Eli siis -1 eteen ainakin näin aluksi.

Pieni mainostus: Micron Zeta race -käyrästö tulossa myyntiin syksyllä, ollut paikallaan tämän kauden. Paketointi + kaikki hilppeet. Sopii 03/04 ZX-6R ja voinee käyttää pienillä modifikaatioilla 05/06 sivuputkikonversioon. Sopii moniin eri slipareihin. Hinta 200e + mahdolliset postituskulut.

Harvemmin saa käyrästöä tähän hintaan.
062802jumpie_prv.gif

Edit: sopinee myös 2000 ja uudempiin kaasaripeleihin, 2002 636:een varmasti.

Morjensta kaikille!

Olen vieraillut usein näillä sivuilla vieraana ja nyt viimein rekisteröidyin jäseneksi. Olen omistanut viimeiset kolme kesää tuollaisen -99 vuotisen zx6r:n ja on mukava huomata, että en ole ainoa joka painii kyseisen helmen ongelmissa ja haasteissa.
biggrin.gif

Tähän liittyen voisin esittää ensimmäisen kysymyksen. Onko jollain havaintoa, että tarviiko tuollaiseen kaasaripeliin tehdä mitään säätöjä kun asentaa Yoshimuran bolt on:in paikalleen? Itse en ainakaan ole huomannut muuta eroa kuin mahtavat äänet ja lisääntyneen polttoaineen kulutukseen.
tounge.gif

Morjensta kaikille!

Olen vieraillut usein näillä sivuilla vieraana ja nyt viimein rekisteröidyin jäseneksi. Olen omistanut viimeiset kolme kesää tuollaisen -99 vuotisen zx6r:n ja on mukava huomata, että en ole ainoa joka painii kyseisen helmen ongelmissa ja haasteissa.  
biggrin.gif

Tähän liittyen voisin esittää ensimmäisen kysymyksen. Onko jollain havaintoa, että tarviiko tuollaiseen kaasaripeliin tehdä mitään säätöjä kun asentaa Yoshimuran bolt on:in paikalleen? Itse en ainakaan ole huomannut muuta eroa kuin mahtavat äänet ja lisääntyneen polttoaineen kulutukseen.  
tounge.gif
Mulla on ainakin dynojetin suutin satsi kiinni,mut on kyllä yoshin koko putkistokin.

Kiitos vain! Tuostahan olikin sitte ihan mukavasti tietoa ku nyt osasi hakea oikealla nimellä. Missä oot Turussa käyttäny pyörää vai teetkö huollot itse?

Minä tutustuin Salossa olevaan MP-asennus nimiseen liikkeeseen ja ne vaikutti asiallisilta. Näkyvät tekevän myös noita suutinasennuksia, niin täytyy kysellä nyt jos teettää muutenki huollon siellä.

Kiitos vain! Tuostahan olikin sitte ihan mukavasti tietoa ku nyt osasi hakea oikealla nimellä. Missä oot Turussa käyttäny pyörää vai teetkö huollot itse?

Minä tutustuin Salossa olevaan MP-asennus nimiseen liikkeeseen ja ne vaikutti asiallisilta. Näkyvät tekevän myös noita suutinasennuksia, niin täytyy kysellä nyt jos teettää muutenki huollon siellä.
Raisiossa käytin fly wheelissä kun oli ongelmia sen dynojetin kanssa,osasi korjata kuntoon puolessa tunnissa eli hyvä paikka. Etupään stefat kävin vaihdattaa power bikessa,siellä myös erittäin hyvä palvelu. Suosittelen näitä paikkoja kun ei muista ole kokemusta.

Löytyyköhän PPG:n värikoodeja kawalle mistään? Color-riten koodit kyllä löytyy. Oletan että tuo oma mopo on väriltään "black pearl" joka puolestaan viittaa colorriten koodiin 3540.
Paikallisessa maalaamossa ihmeteltiin noita koodeja joita se kone ppg:n kannasta antoi, ja tarjosi nimeltään semmoistakin väriä kuin black purple pearl ja oisko ollu sparkling black. Ei ollu kuitenkaan noista väreistä lastuja niin ei voinut vertailla.

Ps. ostakaa multa noi ´03-04 mallin kaatumatappien jalat pois.

Mun mielestäni 03 636 ei kyllä oo helmiäismusta, vaikka Black pearl nimellä kulkeekin. Ainakaan sen helmiäisen kanssa ei oo mitenkään iloteltu. Ihan tarkkaan en oo tota kyllä viime aikoina tarkastellut, et saatan muistaa väärinkin...

Sparkling black ja black purple pearl kuulostaa molemmat hilemaalilta?

Löytyyköhän PPG:n värikoodeja kawalle mistään? Color-riten koodit kyllä löytyy. Oletan että tuo oma mopo on väriltään "black pearl" joka puolestaan viittaa colorriten koodiin 3540.
Paikallisessa maalaamossa ihmeteltiin noita koodeja joita se kone ppg:n kannasta antoi, ja tarjosi nimeltään semmoistakin väriä kuin black purple pearl ja oisko ollu sparkling black. Ei ollu kuitenkaan noista väreistä lastuja niin ei voinut vertailla.

Ps. ostakaa multa noi ´03-04 mallin kaatumatappien jalat pois.
Ainakin kawasaki irtse väittää :Black Pearl (B5)

Itselläni on E1 mallin ysi, joka on tuo "black purple pearl". Tämä väritys on tosiaan hyvin tumman (mustan) violetin värinen normi valossa. Kirkkaassa auringossa väri muuttuu hieman helmeileväksi.

black purple pearl

Back