• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-12R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla ollut pari kesää Race Chrono nokian N96-puhelimessa. Muuten ihan hyvä softa mutta vaikka kapula olisi selkärepussa sillä en ole saanut mitattua kuin runsaan 220km/h nopeuksia vaikka 10R:n varvit olleet jo punaisella ja oma mittari näyttänyt 299! Ilmeisesti puhelin/softa kadottaa satelliitit jo noissakin nopeuksissa ja mittaustulos menee perseelleen. Luulis nyt Kawan pikkasen kovemmin kuitenkin kulkevan kun 220  
biggrin.gif
 Sigman mittarillekin saatu sentään kolmosella alkavia lukemia.  
smile_org.gif

Itellä on GlPro ja se toimii ainakin kuin unelma. Siis se isompi malli joka lukee vaihteen suoraan eculta ja näyttää pykälät vaikka kone ei ees käy.
joo mulla oli tellussa gipro ja se ei välillä näyttänyt ykköstä ollenkaan ,pitää nyt katsoa saako ton koson asennettua ilman johtojen silpomista jos ei niin ostan ton gipron kuitenkin ,

Mulla ollut pari kesää Race Chrono nokian N96-puhelimessa. Muuten ihan hyvä softa mutta vaikka kapula olisi selkärepussa sillä en ole saanut mitattua kuin runsaan 220km/h nopeuksia vaikka 10R:n varvit olleet jo punaisella ja oma mittari näyttänyt 299! Ilmeisesti puhelin/softa kadottaa satelliitit jo noissakin nopeuksissa ja mittaustulos menee perseelleen. Luulis nyt Kawan pikkasen kovemmin kuitenkin kulkevan kun 220  
biggrin.gif
 Sigman mittarillekin saatu sentään kolmosella alkavia lukemia.  
smile_org.gif
Itellä oli kans vähän samaa ongelmaa Hallissa, nopeudet katos yhtäkkiä nollaan jossain +250km/h vauhdeissa. Ainoastaan yhdessä vedossa pysyi mukana loppuun asti.

Mikähän mahtaa olla vialla kun pyörä poltti kesken ajon kuvan mukaisen sulakkeen? Pyörä sammui aivan kuin polttoaine olisi loppunut. Ohjekirjan mukaan kyseessä on "E.C.U.-säätöyksikön sulake".

Ilman tuota sulaketta kun laittaa virrat päälle, niin mittaristo tekee sen viisarien testauksen mutta normaalisti samalla kuuluvaa polttoainepumpun surinaa ei kuulu. Starttikin pyörii mutta pyörä ei käynnisty. Ilmeisesti polttoainetta ei tule.

Korvasin sulakkeen saman arvoisella 15 ampeerin sulakkeella ja pyörä toimi jälleen. Noin 400m ajon jälkeen sulake paloi uudelleen. Sitten laitoin siihen 20 ampeerin sulakkeen ja sain ajettua kotiin asti 10km päähän.

Saako tuosta luettua vikakoodit jotenkin tai jotain vastaavaa?
Kyseessä siis 2004 12R, ajettu vajaa 20000. Powercommander ja putkisto asennettu melkein uutena, eikä vielä koskaan ole ilmennyt mitään vikaa.

Sulake.jpg
Lainaan tässä itseäni parin vuoden takaa kun sama vika ilmaantui eilen. Taas kesken ajon paloi tuo sulake ja uusi sulake palaa heti kun vääntää virrat päälle. Viime kerralla siis vika hävisi pariksi vuodeksi pelkällä sulakkeen vaihdolla. Onko jollain ollu ongelmia ton E.C.U. sulakkeen kanssa? Tai onko tietoa että mitä kaikkea sen sulakkeen takana on että osais etsiä vikaa oikeista paikoista?

Ehkä joku johto maittaa välillä, tarkastelisin ne ensin.

Sähkökaavion löytää service manuaalista ja sen avulla mittaamalla kyllä sitten vikakin.

Ei oo mitään vikakoodeja.

kuinkas paljon teillä vie bensaa,käytiin virossa ja rajoitusten mukaan ajettuna vei kaks päällä vain 8.9l satasella,piikkiä pienempi eturatas tosin ,mutta aika sopivasti vie  
biggrin.gif

milläs välityksillä ootte ollu hallissa ja paljonko on huiput ollu, tossa nyt kahen vaiheilla että laittasko 18/46 vai 17/45 taitaa riittää tolle matkalle 17/45
nixweiss.gif
jossain testissä oli kyllä saanut parhaat huiput 18/45 oliko se nyt sportraider?

lähde nyt kokeilee vakio väleillä jos jaksaa mennä rajoittajalle asti niin pitäis kyllä 300 ylittyä mutta pienemmillä tuskin ylittyy.itseltä jää halli väliin vaikka olen sinne ilmoittautunut kun pitää mennä varttia ajamaan hyvinkäälle, jäi sen verran viime viikonlopulta se vaihde päälle

lähde nyt kokeilee vakio väleillä jos jaksaa mennä rajoittajalle asti niin pitäis kyllä 300 ylittyä mutta pienemmillä tuskin ylittyy.itseltä jää halli väliin vaikka olen sinne ilmoittautunut kun pitää mennä varttia ajamaan hyvinkäälle, jäi sen verran viime viikonlopulta se vaihde päälle
minkämoisiin tuloksiin pääsit alastarossa.....?

Olin kans samois kinkereis ja silloin siellä oli kyllä yksi tusina, mutta kuski oli vähän eri näköinen
tounge.gif

Olin kans samois kinkereis ja silloin siellä oli kyllä yksi tusina, mutta kuski oli vähän eri näköinen  
tounge.gif
olin kyllä tunnistavinani sut siellä mutta en ollut ihan varma enkä sitten uskaltanut tulla mitään sanomaan. Mutta tukka muoti oli sama kuin ennen ja joku sininen rotsi päällä tai sitten erehdyin. Kyllä siellä oli tusinoita ainakin kolme. Yks sininen ja kaks hopeista. Oma aika ei ollut vieläkään mikään ihmeellinen 10.52 ja loparit 224 mutta viimeisillä vedoilla aloin päästä tuon 60ft jo tuonne 1.8 puolelle ja alan uskaltautua irtautumaan viivalta edes vähän paremmin joten nälkää jäi kyllä aika paljon.oletko Attitude tulossa itse hyvinkäälle?

tounge.gif
olin kyllä tunnistavinani sut siellä mutta en ollut ihan varma enkä sitten uskaltanut tulla mitään sanomaan. Mutta tukka muoti oli sama kuin ennen ja joku sininen rotsi päällä tai sitten erehdyin. Kyllä siellä oli tusinoita ainakin kolme. Yks sininen ja kaks hopeista. Oma aika ei ollut vieläkään mikään ihmeellinen 10.52 ja loparit 224 mutta viimeisillä vedoilla aloin päästä tuon 60ft jo tuonne 1.8 puolelle ja alan uskaltautua irtautumaan viivalta edes vähän paremmin joten nälkää jäi kyllä aika paljon.oletko Attitude tulossa itse hyvinkäälle?
Tuntomerkit näyttäis mätsäävään
biggrin.gif

En ole vielä varma että tuleeko mentyä Hyvinkäälle.
Sääennusteet näyttää (ainakin vielä) vähän huonolta viikonlopun suhteen...

Halkeaako kone poistamatta lohkoa? Ei ainakaan noissa varaosakuvissa näy pultinkantoja lohkon alla?

Ei sillä että olisin avaamassa..
smile_org.gif

Olisko kellään takavilkkuja jäänyt ylimääräisiksi hyllyyn? Kaatui pyörä pihassa kun sade pehmitti maan, ja vasen takavilkku tuhannenpäreiksi
sad_orig.gif

Ihme kyllä etupeili vain kääntyi saranassaan eikä hajonnut.

menihän se mitä pitikin eka oli 302 toka 304 ja viimesellä sähelsin lähdössä keulimisen ja voblausten jälkeen 303 17/45 väleillä oli kyllä kierrokset 12000 ,jos oikein näin niin näyttää rpm,tkin vähän liikaa ,
062802jumpie_prv.gif

Tarttis uuden orggis ketjusuojan, oma ei tykännyt kun huvittelin loppuunkuluneella renkaalla.. renkaasta irtos pinta ja pari vaijeria/säiettä katkes ja leikkas samalla ketjusuojan kappaleiksi. Jos joltakin löytyy ylimääräinen ketjusuoja ja hinta on ebayn kanssa kilpailukyinen niin tarjoa.

Tarttis uuden orggis ketjusuojan, oma ei tykännyt kun huvittelin loppuunkuluneella renkaalla.. renkaasta irtos pinta ja pari vaijeria/säiettä katkes ja leikkas samalla ketjusuojan kappaleiksi. Jos joltakin löytyy ylimääräinen ketjusuoja ja hinta on ebayn kanssa kilpailukyinen niin tarjoa.
Mul olis kokonainen huggeri mis yks kiinnitys halennu. Saa tulla hakee poijes
biggrin.gif

Back