• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rankkis sanoi:
Uusi jäähdytin olisi tossa odottelemassa asennusta, että eiköhän se sillä asetu :)

Jotain 110e tais maksaa ja parissa viikossa Aasiasta tuli.

Tuliko tuon uuden syylärin mukana minkäänlaista koeponnistustodistusta?

Uus jäähy paikoillaan ja hyvin näyttäs pelaavan. Nyt pysyy paikoillaankin lämmöt flektin voimalla kurissa, eikä vuotojakaan heti silmään sattunut. :thumbup:

Rankkis sanoi:
Uus jäähy paikoillaan ja hyvin näyttäs pelaavan. Nyt pysyy paikoillaankin lämmöt flektin voimalla kurissa, eikä vuotojakaan heti silmään sattunut. :thumbup:

Hyvä että toimii :) Oon miettiny ittekin hommata uuden varalle, kun pyörällä jo 7. kausi menossa.

Vuosimallista:
Pyörä myytiin minulle vuosimallina 2009. Rekisteriotteessa käyttöönotto 2008 alussa.

Sinänsä tuo ei minua haittaa, koska pyörät ovat käytännössä samanlaisia 2008 - 2010, mutta enemmän minua häiritsee se, että valehdellaan. Kertoo aika paljon liikkeestä...

Asiallehan tuskin mitään voi, mutta tilitys tilitys....:D

-SAS- sanoi:
Vuosimallista:
Pyörä myytiin minulle vuosimallina 2009. Rekisteriotteessa käyttöönotto 2008 alussa.

Sinänsä tuo ei minua haittaa, koska pyörät ovat käytännössä samanlaisia 2008 - 2010, mutta enemmän minua häiritsee se, että valehdellaan. Kertoo aika paljon liikkeestä...

Asiallehan tuskin mitään voi, mutta tilitys tilitys....:D

Tuliko yksityiseltä vai liikkeestä?

Onko 2008 mallissa nopeus rajoitettu kierrosluvunrajoituksella 300kmh kuutosella? Jotenkin tuntuis että näin olis.

Kertokaas onkos normaalia että kytkinkahvaa puristamalla, irroittaa vapaalle heti yläosassa. Eli ei tarvi paljoa puristaa kahvasta kun on jo kytkin irti. Sama toisinpäin eli vasta loppuvaiheessa ottaa kytkin kiinni. Tottunu siihen muissa pyörissä, että noin puolessa välissä kahvan liikealuetta vasta irroittaa.
Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty

Kytkin on säädettävissä. Säädöt löytyy vaijerin molemmista päistä.
Alhaalta karkea ja kahvan vierestä hienosäätö.

cb-61 sanoi:
Kytkin on säädettävissä. Säädöt löytyy vaijerin molemmista päistä.
Alhaalta karkea ja kahvan vierestä hienosäätö.

Ok, ei siis kytkimessä vikaa. Tarraa kuiteski hyvin kiinni. Kiitos:D
Yläpäässä kuteskin ohjeen mukainen 2 mm välys. Pitää antaa toisesta päästä vapaata

Loppui usko ja tahto rassata Apriliaa, Kawa-mieheksi jouduin taas palaamaan:
pkw5PPp.jpg

kEuQetw.jpg

Kaikenkaikkiaan aika väkevä peli, ihan eri lailla ruutia ja paukkua ja kulkua kuin Apikassa oli.

Yksi ärsyttävä ominaisuus on josta haluaisin eroon: onko pintakaasulta moottorijarrulle (ja toisinpäin) pudotusta mahdollista saada jotenkin pehmeämmäksi? Nyt on meinaan haastavaa semmoinen tasainen leppoisa kruisailu kun mopo tahtoo pudota jatkuvasti moottorijarrulle ja menosta tulee nykivää.

D-Iivil sanoi:
Loppui usko ja tahto rassata Apriliaa, Kawa-mieheksi jouduin taas palaamaan:

Kaikenkaikkiaan aika väkevä peli, ihan eri lailla ruutia ja paukkua ja kulkua kuin Apikassa oli.

Yksi ärsyttävä ominaisuus on josta haluaisin eroon: onko pintakaasulta moottorijarrulle (ja toisinpäin) pudotusta mahdollista saada jotenkin pehmeämmäksi? Nyt on meinaan haastavaa semmoinen tasainen leppoisa kruisailu kun mopo tahtoo pudota jatkuvasti moottorijarrulle ja menosta tulee nykivää.

Aika pitkä pinna sulla olikin. Mihis se Apikka meni? Legendaarinen kampe.

Goofy S sanoi:
^ Paljonko on ajettu? Oliskohan tarve synkata ruiskut?

30tkm on mittarissa. Venttiilit säädetty ja nesteet vaihdeltu viime talvena, ruiskujen synkasta ei havaintoa.

Lueskelin zx-10r.netistä että tuolla TRE-palikalla tulisi myös smoothimmaksi tuo kaasu, pitää tämmönen huhu paikkansa?

Vai pitäskö näiden olla kunnossa ollessaan ihan ajettavia? Mulla se siis putoaa moottorijarrulle tosi jyrkästi pintakaasulla kruisatessa, ja toisaalta ihan sama homma sitten kun moottorijarrulta siirrytään takas vedolle, niin tulee todella terävästi veto peliin.

JMH sanoi:
Aika pitkä pinna sulla olikin. Mihis se Apikka meni? Legendaarinen kampe.

Meni luojan kiitos vaihdossa Kawaan. Neljään eri paikkaan tarjosin vaihdossa, yks tarjos hyvitystä 1500€ ja muut sanoi että ei kiitos ollenkaan Apriliaa :D

Otan syvästi osaa sen onnettoman puolesta joka erehtyy sen minun manatun ex-ratsun itselleen hankkimaan... tai voihan se olla että jollain muulla käy sen kanssa parempi tuuri :)

D-Iivil sanoi:
30tkm on mittarissa. Venttiilit säädetty ja nesteet vaihdeltu viime talvena, ruiskujen synkasta ei havaintoa.

Lueskelin zx-10r.netistä että tuolla TRE-palikalla tulisi myös smoothimmaksi tuo kaasu, pitää tämmönen huhu paikkansa?

Vai pitäskö näiden olla kunnossa ollessaan ihan ajettavia? Mulla se siis putoaa moottorijarrulle tosi jyrkästi pintakaasulla kruisatessa, ja toisaalta ihan sama homma sitten kun moottorijarrulta siirrytään takas vedolle, niin tulee todella terävästi veto peliin.

Ymmärtääkseni TRE ei kaasua pehmennä.
Oireet kuulostaa ihan siltä että ruiskut ei oo synkassa.
Kunnossa oleva kymppi ei temppuile tuolla tavalla.
Hoida tuo ruiskujen synkkaus talven aikana niin keväällä sulla on oiva ja soiva peli alla.

Goofy S sanoi:
Ymmärtääkseni TRE ei kaasua pehmennä.
Oireet kuulostaa ihan siltä että ruiskut ei oo synkassa.
Kunnossa oleva kymppi ei temppuile tuolla tavalla.
Hoida tuo ruiskujen synkkaus talven aikana niin keväällä sulla on oiva ja soiva peli alla.

Jeps, näin täytyy tehdä :)
Tai sitten synkkailen huomenissa jos saan inspiraation ja töiltä kerkeän. Tuommoisen nestemittarin askartelee näköjään aika helposti itsekin.

Back