Tuulen riepottelu on ärsyttävä mutta ääni tossa pahin ongelma joka suurimmaksi osaksi ratkeaa tulpilla. Kypärä mulla on Shuberth C3, mutta toi hankala tuulialue tekee siitäkin meluisan. Tulpat jotenkin tuntuu pirun ikäviltä että jos keksis jonkun ratkaisun ettei niitä tarvis aina pitää niin hyvä.
Pitää jostain koittaa kalastaa normipleksi tai sitten mennä koeajamaan sellaista , epäilen vaan että ei se sama tuuli ole mukava rintakehässäkään.
TigerScreeniä oon kattellu mutta toi hinta vähän arveluttaa jos on vielä turhaa , eli ei auta. Se että toi tiikeri näyttää pappatunalta niin ei niinkään haittaa , moottoripyöräilyssä mulla on erinäkemys kun se mitä naapuri tykkää mun pärrästä.
TDM on jees muuten ja nääkin on osaltaa nyansseja ei mitään show stoppereita.
Pitää jostain koittaa kalastaa normipleksi tai sitten mennä koeajamaan sellaista , epäilen vaan että ei se sama tuuli ole mukava rintakehässäkään.
TigerScreeniä oon kattellu mutta toi hinta vähän arveluttaa jos on vielä turhaa , eli ei auta. Se että toi tiikeri näyttää pappatunalta niin ei niinkään haittaa , moottoripyöräilyssä mulla on erinäkemys kun se mitä naapuri tykkää mun pärrästä.
TDM on jees muuten ja nääkin on osaltaa nyansseja ei mitään show stoppereita.